Slechtste ervaring
(792 reacties. Pagina 75 van 80)Moderator(s): Dré
FlorioleStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 14-7-2008 Laatste: 20-7-2014 Berichten: 155 | 10-8-2009 23:58 |
Ik heb een keer een VJ, met 2 DVJ-1000's, 2 dvd's met geluid door elkaar zien mixen, op een of andere manier, was wel vet, trouwens. | |
Don't forget to walk, before you run! | |
TBStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 11-5-2003 Laatste: 14-1-2018 Berichten: 463 | 11-8-2009 00:02 |
Die DVJ kan ook audio afspelen, dus geschikt voor de toepassing | |
CalipsoStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 28-3-2004 Laatste: 6-10-2024 Berichten: 506 | 11-8-2009 07:57 |
kaos schreef: Laatst tijdens een feest een DVDtje gekregen waarop een nummer zou moeten staan wat echt onmisbaar zou zijn. Het betreffende (streetdance) nummer hadden we verder helaas ook niet zelf.Was niet uit te leggen aan de eigenaar, alles wat rond en zilverkleurig was, was een CD. Maarja, m'n cdj1000's dachten daar helaas anders over. Gelukkig nog een tussenkabeltje kunnen vinden in de kabelbak van (licht)laptop naar de mixer, dus het probleem was tijdelijk verholpen. Nu maar hopen dat het geen trend gaat worden, want echt handig was het niet. (lege DVD's schijnen al goedkoper te zijn dan lege CD's) Het paar zou de openingsdans bij hebben op cd. Komen ze met een iPod aanzetten.. Ik had geen jack-tulp kabeltje bij, dus iemand gebeld of die hem kan brengen. Een uur later was deze persoon er. Ik wil hem aanzetten.. Doet hij het niet . De jongen voor niets laten komen. Ik had nog een lappie bij voor het licht, dus ik kijken wat er nou aan de hand was. Had meneer de MP3 gewoon naar de iPod gesleept . En dan nog verwachten dat hij zo zou afspelen (ken je mp3 speler???). Uiteindelijk maar via de brakke geluidskaart van de licht-laptop het nummer afgespeeld. Klonk voor geen meter, maar meneer was te vreden. (voor de anti-apple mannen onder ons: een iPod speelt alleen het nummer af als deze met iTunes erop is gezet, danwel een vervangend programma. Sleur-ende-pleur werkt niet ) | |
wat een onzin in dit vak | |
M|A AudiotechniekStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 28-7-2004 Laatste: 18-3-2013 Berichten: 289 | 11-8-2009 11:33 |
Maar als je het nummer kopieert en plakt, dan komt het dus niet in de database van de ipod te staan, en kan je het dus ook niet op je ipod opzoeken. Het was je niet opgevallen dat het nummer dat je moest hebben niet was te vinden op de Ipod? Ik neem aan dat je gelijk wanneer je die Ipod krijgt dat nummer gaat opzoeken. Dan had je dus al kunnen zien dat het niet zou gaan werken. | |
De laatste doet het licht uit | |
CalipsoStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 28-3-2004 Laatste: 6-10-2024 Berichten: 506 | 11-8-2009 12:27 |
Was de kleinste versie zonder scherm. En ik mag er toch vanuit gaan dat de eigenaar weet hoe zijn apparaat werkt? (ik ken die iPod nagenoeg niet) Of hij ging er van uit dat ik met laptop draai (dat is tegenwoordig standaard schijnbaar). | |
EriswaStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 24-8-2006 Laatste: 21-4-2016 Berichten: 366 | 11-8-2009 13:10 |
Moet je alsnog Itunes hebben toch??? | |
Wat je niet opbouwt hoef je ook niet af te breken. | |
CalipsoStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 28-3-2004 Laatste: 6-10-2024 Berichten: 506 | 11-8-2009 13:15 |
eriswa schreef: Moet je alsnog Itunes hebben toch??? | |
LJ DaAnStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 4-3-2003 Laatste: 16-9-2020 Berichten: 627 | 12-8-2009 13:34 |
dj t² schreef: -cd voor de verassings act | |
Fouten in deze tekst dienen ter vermaak van de lezer. | |
DjREsoundStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 7-4-2004 Laatste: 19-8-2023 Berichten: 479 | 12-8-2009 14:44 |
Afgelopen boeking was wel hardstikke leuk, echter.... toen ik op een laat tijdstip "in de blote kont" draaide, gingen een x aantal heren compleet uit de kleren op de dansvloer (jep, ook de onderbroek bleef niet aan). Op zich mag dat, ik kijk wel ff de andere kant op. en dan het meest slechte van deze ervaring: het was op zich behoorlijk balen dat de vrouwen achterbleven in dit schouwspel. Een slechte ervaring dus. (Al zijn flashende vrouwen ook grappig, maar ook daar zijn het vaak de verkeerde die het doen...) | |
DjREsound | |
JoepurlingsVIP Lid Uit: Nederland Sinds: 31-10-2003 Laatste: 31-10-2024 Berichten: 2079 | 12-8-2009 19:24 |
Ik heb het al eens erger meegemaakt. Daarom heb ik in iedere kist waar een mixer in zit ook altijd zo een kabeltje naar jack of tulp (afhankelijk van de mixer) zitten. Het kabeltje zit vaak verstopt achter de achterdeksel of klepje, of met een stuk gaffa ergens in de kist geplakt. Bovendien gaat er altijd nog 1 ouderwetse discman mee als back-up (als iets met een dubbeldeck speler is).Het paar zou de openingsdans bij hebben op cd. Komen ze met een iPod aanzetten.. Ik had geen jack-tulp kabeltje bij, dus iemand gebeld of die hem kan brengen. Een uur later was deze persoon er. Ik wil hem aanzetten.. Doet hij het niet . De jongen voor niets laten komen. Ik had nog een lappie bij voor het licht, dus ik kijken wat er nou aan de hand was. Had meneer de MP3 gewoon naar de iPod gesleept . En dan nog verwachten dat hij zo zou afspelen (ken je mp3 speler???). Uiteindelijk maar via de brakke geluidskaart van de licht-laptop het nummer afgespeeld. Klonk voor geen meter, maar meneer was te vreden. (voor de anti-apple mannen onder ons: een iPod speelt alleen het nummer af als deze met iTunes erop is gezet, danwel een vervangend programma. Sleur-ende-pleur werkt niet ) | |
Niet goed, wel hard! |