Opbergen kleurenfilters
(70 reacties. Pagina 7 van 8)Moderator(s): Dré
VictorVIP Lid Uit: Nederland Sinds: 23-8-2002 Laatste: 19-11-2024 Berichten: 5308 | 15-2-2008 15:43 |
Chuckie schreef: ff een flinke kick. Maar ik ben opzoek naar een leuk kistje voor mn filters. De kist die eerder in dit topic genoemd wordt voldoet niet aan mijn eisen. Ik kan daar maar 15 verschillende filters in doen zonder dat ik meerdere filter kleuren bij elkaar doe. | |
Ik ben niet gek, ik ben een helicopter! Een Satel Pogi om precies te zijn! | |
MielStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 4-10-2003 Laatste: 2-6-2008 Berichten: 127 | 23-2-2008 23:31 |
Op de thuisbasis staat een archiefkast met daarin de filters gerangschikt op kleurnummers. On-the-road bij bijvoorbeeld drive-in klusjes heb ik een PVC-buis met een diameter van +- 10 cm met aan beide kanten schroefdoppen. Werkt prima, is compact en gaat niet snel stuk | |
Maximaal 120 tekens. Wel tekst, geen link! | |
WatjeVIP Lid Uit: Nederland Sinds: 16-8-2006 Laatste: 30-11-2015 Berichten: 1293 | 5-9-2008 19:53 |
even een kick van mij. ik heb zojuist 300-400 kleuren filters ontvangen, en deze wil ik graag netjes bewaren en af en toe mee nemen op klus. echter dit zijn par 64 filters en passen dus niet mooi in insteekhoezen en een mapje. tevens zijn de eerder genoemde opties als hanmappen geen optie want ook hier steekt een stuk van het filter buiten de map. het zijn zeker een stuk of 70 verschillende klueren dus lp koffers zijn ook geen optie heb er hiervan 1 gekocht om het uit te proberen echter hier kunnen er maar 20 in, als ik er een tablad in stop kunnen er dan wel 40 in. maar dan kom ik nog niet uit. tevens is van deze koffer het nadeel dat de filters er diep in zakken wat dus ook niet ideaal is. ik ben dus op zoek naar nog meer oplossingen die gevonden zijn. zit op het moment zelf te denken aan 1 of 2 kisten zelf te bouwen en deze op de preciese maat maken en dan overal stukjes multiplex ertussen als "tabblad" groet watje | |
A lightshow is the perfect combination of Art and Technology. "Stilstaan is achteruitgang, voortgang boekt men door te dromen | |
DjlimburgEx Lid Uit: Nederland Sinds: 2-3-2008 Laatste: 20-6-2009 Berichten: 274 | 5-9-2008 20:17 |
ik denk dat eht inderdaad het beste is om daar zelf iets voor te maken ik heb mijn kleurenfilters (par 56) gewoon in plastic mapjes zitten en dan de mapjes in een doos ik hoef ook niet iedere keer alles mee te slepen dus is dit goed genoeg | |
wat zou een leven zijn zonder geluid | |
DouweVIP Lid Uit: Nederland Sinds: 7-2-2002 Laatste: 31-10-2024 Berichten: 1139 | 5-9-2008 21:32 |
@watje Ik neem aan dat je P64 formaat hebt ontvangen. Zoniet zie 2 1- gebruik A4 kartonnen inlays voor je archiefkast. .tussen elke kleur in elk afzonderlijke inlay doe je een strookje dik papier. 2- gebruik A2 kartonnen inlays voor je archiefkast. .tussen elke kleur in elk afzonderlijke inlay doe je een strookje dik papier. .maximaal 12 klueren per inlay .inlay's op nummer gearchiveerd. Wat je zelf al roept, het beste is zelfbouw. Altijd aan je eigen wensen, niemand behalve jezelf kan het verprutsen. Als je problemen hebt met het nummeren van een kleur, mail me. | |
Aap, noot Mies, van werken wordt je vies. | |
LJ DaAnStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 4-3-2003 Laatste: 16-9-2020 Berichten: 627 | 5-9-2008 23:32 |
Als je het voor kleine showtjes gebruikt: Lekker 80% van het spul thuislaten, en de rest in een koffertje. Thuis kan het makkelijk in een archiefkast. P64 past in een a4 hangmap. Als je het voor grote showtjes gebruikt: Niet k#tten met platenspelenkoffers; fatsoenlijke flightcase maken!! | |
Fouten in deze tekst dienen ter vermaak van de lezer. | |
WatjeVIP Lid Uit: Nederland Sinds: 16-8-2006 Laatste: 30-11-2015 Berichten: 1293 | 6-9-2008 00:59 |
jeps dat zei ik dus zelf ook al.. zelfbouw ben echter niet zo'n kistjes bouwer zal binnenkort even contact opnemen met iemand hier in de buurt ik kan namelijk wel tekenen en bedenken echter tot nu toe zijn de kistjes niet geworden wat ik wou en was ik er veel teveel tijd aan kwijt tevens wilde ik besparen op de kosten dmv hout geen goed idee ;) het juiste LEE nummertje is het probleem niet 1. nrs staan er bijna overal op 2. heb zelf ene prachtig waaiertje met alle klueren etc van LEE | |
A lightshow is the perfect combination of Art and Technology. "Stilstaan is achteruitgang, voortgang boekt men door te dromen | |
Watt-XtraStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 16-5-2006 Laatste: 8-11-2021 Berichten: 1182 | 6-9-2008 11:08 |
ik heb hier wel standaard a4 hangmap casejes. Passen zeker een hoop hangmappen met filters in. Daarnaast om het gemakkelijk te houden, misschien wel 2 casejes nemen, of 2 dezelfde met ieders de helft aan kleurenfilters, of eentje met de meestvoorkomende en eentje met de meer exotische kleuren. En anders mag je me altijd aanspreken voor het bouwen van een kistje op maat :) | |
Ik zie geen verschil meer tussen de flightkistjes... | |
WatjeVIP Lid Uit: Nederland Sinds: 16-8-2006 Laatste: 30-11-2015 Berichten: 1293 | 6-9-2008 12:53 |
ha ha, wie denk je dat ik bedoelde met in de buurt vragen ;) | |
Kevinos91Standaard Lid Uit: Nederland Sinds: 19-2-2007 Laatste: 3-2-2014 Berichten: 258 | 6-9-2008 16:24 |
Aangezien wij maar 4 kleuren gebruiken, heb ik de filters in de filterhouders (aan de binnenkant) vast geplakt met gaffa tape. Ik pak de filterhouders altijd van de parren af, en dan gooi ik ze samen met de parren in 1 kist. We hebben dan wel maar 8 parren in gebruik. | |
Freelance diensten & LED Design |