Forum > PC related Forum

D2 en fat 32<> NTFS

(79 reacties. Pagina 7 van 8)
Moderator(s): Dré
AnthonyStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 10-1-2005
Laatste: 25-4-2019
Berichten: 91
19-9-2008 00:26
Vreemd ik heb hier ook een D2 met en 1tb had op ntfs.
Maar hij kan dan hij de .library niet maken op de hd.
heb dit dus opgelost door een simpel usb stickie op aansluiten .library laten maken deze map op de ntfs zetten en klaar.
Hij zegt dan wel dat hij geen .library kan maken maar dat er wel een .library aanwezig is.
En of je die wilt gebruiken.
Yes en klaar is kees.

Anthony
Helaas de fun is er af.
Dimi_vStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 14-8-2007
Laatste: 22-2-2022
Berichten: 295
28-12-2008 10:19
weet iemand wat er gebeurd is met de forums op de Numark-site? Die zijn echt al een hele tijd offline ("we will be back soon..." jaja angry ). Interessante was juist de bugmeldingen en de oplossingen die geboden werden of meegenomen in steeds uitgestelde aangekondigde firmware-updates. Ik geloof dat er al een half jaar beloofd werd dat er weer nieuwe FW voor de D2 zou komen. Er zijn schijnt soms problemen met haperingen tijdens het afspelen. Nu moet ik wel bekennen dat ik daar weinig/nooit iets van gemerkt heb. Er zouden ook allerlei andere leuke verbeteringen en aanpassingen inkomen. Had ook iets met de release van de DDS80 te maken dat er nog geen nieuwe FW was. Sommige mensen zijn teruggegaan naar de vorige release door de problemen dus je zou zeggen dat er toch wel wat mis zit. En om problemen te voorkomen is het misschien toch wel leuk om een keer een update te hebben. Maar omdat het forum offline is hoor je dsu ook niets meer over de status, want bij de downloads staat natuurlijk niks.

Is het forum misschien anders verplaatst ofzo? De support door dat forum was toch wel een van de pluspunten van Numark als fabrikant (en waarschijnlijk een blok aan het been, er werd ook flink geklaagd natuurlijk).
KVMVIP Lid (†)
Uit: Nederland
Sinds: 20-11-2003
Laatste: 8-12-2009
Berichten: 3843
28-12-2008 11:32
Laatste bericht

Martin.
kvm entertainment
Dimi_vStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 14-8-2007
Laatste: 22-2-2022
Berichten: 295
1-1-2009 20:43
ook al van oktober sad :(

Ik had graag ervaringen gelezen van gebruikers mnet een 64GB USB stick. Worden nu erg betaalbaar (iets meer dan 100 euro incl). Lijkt me wel een safe systeem, HDD mee als back-up maar aan zo'n ding kan weinig kapot. Niet gevoelig voor schokken (transport) en loopt al helemaal niet warm/mechanisch vast.
SinuzStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 18-5-2004
Laatste: 7-4-2020
Berichten: 199
1-1-2009 21:10
Ik heb op het forum niet veel positiefs gelezen over grotere usb sticks. Vaak was dit te wijten aan een lage doorvoersnelheid (veroorzaakt stotteren van de muziek).

Zelf ben ik erg benieuwd naar de nieuwe D2 firmware die er in december aan zou komen volgens de Numark mensen op het forum, deze zou de stabiliteit van het systeem erg verhogen en een aantal nieuwe features toevogen (er werd gehint in de richting van smart loop's). Helaas heb ik hier niets meer over gehoord nadat de forums offline zijn gehaald.
Dimi_vStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 14-8-2007
Laatste: 22-2-2022
Berichten: 295
2-1-2009 08:30
precies mijn gedachte. Daarom ook zo kl*te dat het forum dicht zit.

Toch is het vreemd dat er met sticks problemen kunnen zijn. Zag dat een Corsair van 64GB 18/30MB/s schrijft en leest. Moet toch snel zat zijn LIJKT me. Of het zo is...
DjbirdieStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 10-6-2004
Laatste: 18-10-2023
Berichten: 372
2-1-2009 17:44
Als je een harde schijf aan de D2 wilt koppelen, maakt het veel uit wat de specificaties als buffersnelheid e.d. zijn? Welke merken zijn aan-of af te raden?
Dimi_vStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 14-8-2007
Laatste: 22-2-2022
Berichten: 295
2-1-2009 18:23
is ook nooit echt duidelijk geworden, maarja, forum plat dus ook weinig meer over terug te vinden. Een gewoon goede schijf van 7200RPM werkte volgens mij altijd wel. Ik heb ook niks bijzonders naar mijn idee. Schijfje in een simpele externe behuizing geplaatst en gaan. Nooit problemen maar ding wordt uiteraard wel warm enzo en dat vind ik toch een beetje eng/kwetsbaar. Meeste feestjes loopt de temperatuur ook nog weleens op.
DJ-XLStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 28-4-2005
Laatste: 23-4-2014
Berichten: 148
2-1-2009 18:47
Ik heb een DDS80, met een FAT32 hardeschijf. Librarian werkt wel goed, alleen lijk het me erg traag. Ik heb nu 280GB aan muziek op de harde schijf. Hij zegt dat hij nog een week (!) moet indexeren.. Betekend dat dat ik mijn pc een week non stop aan moet zetten of kan ik die ook gewoon cancellen en daarna gewoon weer verder gaan?
DJ-XL Drive-in Show | All Round DJ
Dimi_vStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 14-8-2007
Laatste: 22-2-2022
Berichten: 295
2-1-2009 19:34
280GB aan muziek? shocked 8O Dat klinkt niet erg legaal, maar dat doet er nu niet toe (kunnen ook allemaal wave-bestanden zijn natuurlijk) razz :p

Ik zou hem gewoon even laten lopen, bij mij begint het ook altijd met -tig uur, en daarna gaat het redelijk snel. Als ik tracks heb toegevoegd scant alles weer opnieuw maar dat duurt niet zo lang als wanneer er nog geen library aanwezig is (verwijderde tracks worden ook niet weggegooid uit library).

Of heb je de full optie gekozen, dan gaat het WEL even duren!

Terug naar forum Reageer (zonder quote)