Forum > Algemeen Forum

Musik Messe 2006

(111 reacties. Pagina 7 van 12)
Moderator(s): Dré
ProsoundandlightStandaard Lid
Uit: België
Sinds: 4-10-2005
Laatste: 9-3-2015
Berichten: 457
29-3-2006 23:30

Soundmaster20 schreef:

ik ga ook met de school. We gaan op zaterdag 1 april sad :( moet dus een dag voor opofferen. Ik hoop dat het wat is.
Ja, er zijn blijkbaar al een paar reacties geplaatst op deze post, en ik wil daarbij toch ook nog wel even iets toelichten. Ik moet Sylvia en Tom volledig gelijk geven. Als je voor dit vak kiest, dan moet je er wat voor over hebben.

Er zijn twee mogelijkheden. Of je hebt interesse in alles wat met licht en geluid te maken heeft, of je hebt het niet.

In het eerste geval ga je er voor, en zal je andere dingen moeten opofferen. Die keuze van opofferen zou trouwens heel snel moeten gemaakt worden. Je moet zeker rekening houden met veel weekendwerk, en absoluut geen vaste uren. Als je mee MAG naar een interessante beurs, waar je blijkbaar wel wat kan bijleren, dan ga je mee, zo simpel is het. Jij ziet het blijkbaar als een verplichting (MOETEN), wat volgens mij een compleet verkeerde instelling is.

In het tweede geval moet je je er geen bal van aantrekken, maar dan vraag ik me af waarom je voor een richting hebt gekozen die draait rond licht en geluid?

Misschien toch nog even nadenken?
Niets vervangt ervaring, maar ervaring vervangt niets!
MisterBoemStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 15-2-2005
Laatste: 26-3-2009
Berichten: 111
29-3-2006 23:54
En zo als hem zijn er nog veel meer in opleiding helaas, die er gewoon helemaal niks voor overhebben en je raar aan staan te kijken wanneer je ze vraagt om buiten de schooltijden een klusje te doen (voor stage of school).

Heb vandaag ook bij de intakes gezeten van sound&vision rocmb Tilburg en het niveau bij de opdracht(en die stelt al geen niks voor)was aardig laag. (niks op tegen iedereen moet het leren) maar een hoop jongens tobben met(wel hele)simpele dingen.

Maarja als we hier over gaan uitweide dan gaat dit hele topic nergen meer over, over opleidingen is al een topic

En helaas door een blunder van de school gaan wij dit jaar niet naar de messe en dat is iets waar ik (behoorlijk) van baal. Aangezien ons eigenlijk vanaf begin dit schooljaar is voorgehouden dat we zouden gaan en pas de laatse 3 weken is gebleken dat er geen donder was geregeld. Toen heb ik dus ook nog wat rondgevraagd/gebeld maar ja alle "messe ploegjes (lees bedrijven en mensen die naar de messe gaan)" waren al gemaakt dus voor mij dit jaar geen messe. sad :(

Dus wees blij als je er naar toe kan!
Bas is een gitaar, Sub is een kast waar lage fq uit komen!
DjmouseStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 3-6-2003
Laatste: 6-2-2008
Berichten: 892
30-3-2006 03:56
WAKKER laugh :D veel te vroeg opstaan en nu met 20min richting frankfurt
iedereen die nog gaat veel plezier!

dj mouse
nog 10 berichten en ik word VIP!!
H.Standaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 5-10-2003
Laatste: 17-12-2009
Berichten: 326
30-3-2006 16:28
Ik ben er zaterdag, jammer genoeg kan ik eerder niet, want zaterdag zal het wel lekker druk zijn? Of valt dat wel mee?
KVMVIP Lid (†)
Uit: Nederland
Sinds: 20-11-2003
Laatste: 8-12-2009
Berichten: 3843
30-3-2006 16:47

H. schreef:

Ik ben er zaterdag, jammer genoeg kan ik eerder niet, want zaterdag zal het wel lekker druk zijn? Of valt dat wel mee?
Ik heb precies hetzelfde sad :( Zaterdag is het "topdruk" dat is de dag dat er toegang is voor iedereen. (maar de "bedrijvendagen" stellen niets voor, eigenlijk zijn die ook toegankelijk voor iedereen).

Op zaterdag zijn velen vrij, wat veelal voor een drukke dag zorgt.

Martin.
kvm entertainment
H.Standaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 5-10-2003
Laatste: 17-12-2009
Berichten: 326
30-3-2006 16:49
daar was ik dus ook bang voor, jammer, achja, het moet dan maar laugh :D
Patrick BeukenStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 27-3-2006
Laatste: 19-6-2015
Berichten: 258
30-3-2006 22:23
Ik ga ook met school... voor maar 15 euro heen en terug, inclusief ticket :) En ik zit niet op een Sound & Vision opleiding, maar gewoon op de Havo.
JeroenVDVVIP Lid
Uit: Nederland
Sinds: 15-6-2004
Laatste: 6-2-2016
Berichten: 4301
30-3-2006 23:44
2 x bewerkt. Laatst door JeroenVDV op 30-3-2006 23:47
Goed, hele verhaal komt wel een keer. Net terug, ben moe, maar was zeker de moeite waard.

Raadseltje:

Rara, wat is dit voor een product van Martin: (Volgens mij inderdaad primeur op PS+L?)

Klik
Klak
Kluk
Klok

wink ;)

Hints:

- Geen gas
- Geen DPSS
- Nieuw type "diode"- ...
- 1.6 watt full colour
- ILDA-stuurbaar
- DMX-stuurbaar (eigen kanaal-layout te maken en vanaf PC in het geheugen te plaatsen)
- Gaat rond de 25.000 - 30.000 euro kosten
Light Image
CyberDanceVIP Lid
Uit: Nederland
Sinds: 18-6-2003
Laatste: 1-7-2020
Berichten: 1212
30-3-2006 23:45
Ik weet t maar zal nog maar ff zwijgen zeker? sneaky :V shut up :X

Ook net terug, was weer gezellie buurten her en der, paar leuke dingen gezien en eindelijk turbosound aspect eens kunnen beluisteren razz :p razz :p razz :p sneaky :V
Verder natuurlijk weer de nodige kopie chinezen, o.a. kopien van de midas venice etc tegengekomen, ze blijven ook bezig razz :p .
Turbosound Flashline & FlexArray, Vari*Lite & GrandMA2
BarbaraStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 21-6-2005
Laatste: 30-9-2009
Berichten: 439
30-3-2006 23:52

CyberDance schreef:

Verder natuurlijk weer de nodige kopie chinezen, o.a. kopien van de midas venice etc tegengekomen, ze blijven ook bezig razz :p .
Kopie v/d veniceshocked 8O Ik vind de orginele al bagger hahalaugh :D
Potverdorie

Terug naar forum Reageer (zonder quote)