Forum > Opmerkingen

Suggestie webshop en forum

(351 reacties. Pagina 7 van 36)
Moderator(s): Dré
ReemskiVIP Lid
Uit: Nederland
Sinds: 22-10-2002
Laatste: 21-11-2024
11-8-2006 15:15

GoeieGast schreef:

Misschien ook handig om een knop 'je huidige topics' te hebben, met een lijst van topics waar je de afgelopen week in hebt gepost en waar er reacties na jou zijn geweest, een soort persoonlijke 'laatste reacties'pagina.

Of kan ik je dan net zo goed vragen of je de helft van mn sl 55 AMG wil betalen?
Klik eens op jouw eigen naam, rechtsboven. Oke, je weet niet waar op gereageerd is, maar wel waar je onlangs gepost hebt.
GoeieGastStandaard Lid
Sinds: 28-4-2003
Laatste: 24-1-2010
11-8-2006 15:17
wink ;)

Dat gebruik ik nu altijd.
Ex lid, anoniem gemaakt, mede dankzij de 10 euro donatie aan de dierenbescherming.
DréAdministrator
Sinds: 17-11-2001
Laatste: 19-11-2024
11-8-2006 15:27
De "je posts" link wordt pas gemaakt als de nieuwe zoekmethode voor het forum klaar is (daar hangt het namelijk aan vast) EN nadat ik een weekendje op je AMG gepast heb.
-- Pardon my French, I'm Dutch --
GoeieGastStandaard Lid
11-8-2006 16:06
Als je de helft betaald mag je em zelfs een weekje! laugh :D

Bij webshop reviews, 'zoek alle reviews van deze gebruiker' ?
Ex lid, anoniem gemaakt, mede dankzij de 10 euro donatie aan de dierenbescherming.
TenkaterStandaard Lid
Sinds: 22-3-2004
Laatste: 21-12-2019
13-8-2006 22:50
Een opmerking over het forum: als ik op "laatste reacties" klik terwijl ik niet ingelogd ben, krijg ik de melding dat ik niet ingelogd ben (wat uiteraard logisch is). Als ik mij echter dan inlog kom ik weer op diezelfde pagina terecht die mij meld dat ik niet ingelogd ben (en dat is onjuist).

Als je inlogt kom je volgens mij automatisch terug op de pagina waar je was, maar dat is met deze pagina misschien wel verwarrend (niet voor mij, ik heb het nu wel door). Misschien dat dit veranderd kan worden als het een kleine moeite kost (ook al zou dit dan een uitzondering op de automatische doorverwijzing zijn)?
Weinig posten: wel veel lezen en dus leren! :)zoek en gij zult vinden, vind gij het niet, dan is het zoek!
DréAdministrator
Sinds: 17-11-2001
Laatste: 19-11-2024
14-8-2006 09:57
De latest pagina heeft een foutje waardoor hij een aanvraag zonder userId niet goed verwerkt. Vandaar dat ik er een domme "check" op gegooid heb die je doorstuurt naar een andere pagina als je niet ingelogd bent.

Hmmm. Ik kan hem wel door laten sturen naar de inlogpagina natuurlijk (je moet immers toch ingelogd zijn om de pagina te kunnen gebruiken ;-)

[edit]Done[/edit]
-- Pardon my French, I'm Dutch --
ReindStandaard Lid
Sinds: 5-11-2002
Laatste: 16-1-2012
16-8-2006 02:46

Dré schreef:

De "je posts" link wordt pas gemaakt als de nieuwe zoekmethode voor het forum klaar is
Ik weet niet of het een idee is, maar bij de nieuwe forum software die ik gebruik op AboutDJ bestaat de mogelijkheid om een tag te zetten voor een topic waar je in gereageerd hebt. Deze tag verschijnt in de topic list en bij een search opdracht.

Ik include van de week wel even een user + pass met admin rechten in de mail met de rest van de zooi die ik beloofd heb zodat je het gebeuren in aktie kunt zien. Of het een mega server load e.d genereerd weet ik niet.... daar moet ik nog naar kijken :-P (eerst werkend maken en dan optimaliseren was het toch ;-) )

GoeieGast schreef:

Of kan ik je dan net zo goed vragen of je de helft van mn sl 55 AMG wil betalen?
Heb je al wel een dikke bijpassende gouden ketting voor om je nek dan ;-)

Ik heb net ff zitten kijken en als ik het geld had........ dan kocht ik toch echt geen SL 55 AMG. ;-)
Rubix cube moeilijk? Probeer maar eens een universele logitech harmony afstandsbediening in te stellen!
XplodStandaard Lid
Uit: België
Sinds: 12-3-2005
Laatste: 14-11-2024
17-8-2006 22:35
Is het misschien geen idee om in de toekomst ervoor te zorgen dat je alle productfoto's ook kan vergroten? Soms ben ik mij echt aan't afvragen hoe het er nou precies allemaal uit mag zien... Dan zou een grotere afbeelding wel welkom zijn bij enkele producten happy :)

Mvg

Bert
Goed bedoelde rotzooi is ook rotzooi...
GoeieGastStandaard Lid
18-8-2006 12:48

Reind schreef:

GoeieGast schreef:

Heb je al wel een dikke bijpassende gouden ketting voor om je nek dan ;-)

Ik heb net ff zitten kijken en als ik het geld had........ dan kocht ik toch echt geen SL 55 AMG. ;-)
Als ik dat bedrag kreeg zou ik er zeker niet alleen een auto van kopen, en ten tweede als ik er wel een auto van moet kopen zouden er wel leukere zijn inderdaad.

En btw, zo'n ketting kost 4 euro op de markt. razz :p

Probleem met dit soort dingen is dat je ze als ze je staan ze niet kan betalen, en als je ze kan betalen ze je niet staan. (qua leeftijd dan wink ;) want wat zou mijn vader nou met zo'n kar moeten bijvoorbeeld, z'n chikies ophalen?)

En wat zegt zo'n auto nou. Mijn broer heeft aan a4 van de zaak. Als ie zelf 1000 euro per maand meer bijdraagt rijdt -ie in een bentley.
ReindStandaard Lid
Sinds: 5-11-2002
Laatste: 16-1-2012
19-8-2006 13:37

GoeieGast schreef:

En wat zegt zo'n auto nou. Mijn broer heeft aan a4 van de zaak. Als ie zelf 1000 euro per maand meer bijdraagt rijdt -ie in een bentley.
Ik heb een fiets van mezelf, MET schijfremmen. Koste me ook een rib uit m'n lijf en dan moet je nog zelf trappen ook ;-)

Maar inderdaad een auto zegt weinig, als ik ooit een auto koop word het een smart, kan ik A) Niet te hard rijden en B) Hij is overal weg te parkeren.
Rubix cube moeilijk? Probeer maar eens een universele logitech harmony afstandsbediening in te stellen!

Terug naar forum Reageer (zonder quote)