Forum > Newbie Forum

domein aanvragen: twijfels over DJ naam

(57 reacties. Pagina 6 van 6)
Moderator(s): Dré
DréAdministrator
Uit: Nederland
Sinds: 17-11-2001
Laatste: 21-9-2024
Berichten: 13472
23-11-2006 15:28
Ik heb er zo een paar duizend euro voor over om het domein newline te hebben (zonder dat uiterst vervelende streepje). Op internet is het trouwens geen probleem MAAR zodra je naar de gesproken wereld gaat is het een RAMP!
-- Pardon my French, I'm Dutch --
M|A AudiotechniekStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 28-7-2004
Laatste: 18-3-2013
Berichten: 289
23-11-2006 15:38
Ik heb een domeinnaam : flexx-pictures

VRESELIJK (ook niet zelf geregistreerd)

Als je aan mensen moet uitleggen hoe je dat typt, dan willen ze nog vaak _ doen ipv -
Persoonlijk zou ik dus streepjes en andere apparte tekens vermijden!
De laatste doet het licht uit
VanniekerkStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 30-6-2005
Laatste: 10-3-2016
Berichten: 210
23-11-2006 16:36
Ik dacht er zelf ook aan om het streepje weg te laten.

Ik moet eerlijk zeggen dat ik een redelijke noob ben op computergebied dus ik zal wat hulp in moeten roepen voor het maken van deze site (heb wel ideeen maar om die uit te werken.......)

Je hebt dus een domeinnaam nodig voor een site en ruimte (hosting) om je site op te laten draaien.
Nu zag ik dat zowel de naam met het streepje als die zonder streepje vrij is. Zou ik deze ook allebei aan kunnen vragen en er dan voor zorgen dat ze allebei naar dezelfde inhoud verwijzen.
dan moet ik twee keer domeinnaam betalen, maar ook twee keer hosting?

En wie weet een goede plek waar ik mijn site kan laten hosten? Tegen een beetje acceptabele prijzen.

ik wil:
-een mailbox op naam van de site (info@... oid)
-een leuke informatieve site kunnen maken
-geen rekeningen achteraf krijgen dat er erg hoog dataverkeer heeft plaastgevonden dus dat ik extra bij moet betalen.

Iemand een idee?
Het begint nu toch echt ergens op te lijken!
MutzStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 14-8-2004
Laatste: 1-4-2010
Berichten: 211
23-11-2006 16:40
ik host alles bij sohosted.com 38 euro per jaar inc domein registratie. Wat ik er prettig aan vind is hun service en hun control panel. HELM. ideaal

succes met of zonder streepje.

(overigens kun je ook betogen dat een naam met een streepje beter blijft hangen, juist omdat er iets mee aan de hand is)
niet nodig
DjpStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 12-7-2004
Laatste: 31-8-2016
Berichten: 382
23-11-2006 16:52
Jan, je kunt natuurlijk beide domeinen registeren

N-Shows, en nshows kosten iets meer dan 10 euro. en je weet zeker dat de mensen je website op de goede manier bereikt.
VanniekerkStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 30-6-2005
Laatste: 10-3-2016
Berichten: 210
23-11-2006 17:05
Kwam ik later ook achter inderdaad!
Toen ik las dat dre graag die naam zonder streepje wou hebben ging ik kijken of deze ook beschikbaar was, dat bleek zo te zijn. Denk dat ik dat dus ga doen.
Nu nog effe kijken hoe ik het allemaal ga aanpakken en waar ik dat ga doen,
Ik moet er zelf ook wat over leren want ik wil mijn site natuurlijk wel kunnen onderhouden en up to date kunnen houden!

Ik wil het gelijk goed aanpakken, mooi logo erbij en goed nadenken over de kleuren zodat ik deze ook op andere manieren kan gebruiken:
-briefpapier maken met dit logo
-misschien kaartjes laten maken
-soort van foldertje met informatie
-aanhanger schilderen in dezelfde kleur (met logo e.d.), die ben ik aan het opknappen namelijk.

Een soort van "huisstijl" krijgen dus. zeker omdat ik een beetje startende ben wil ik goed overkomen bij de mensen die mij vragen of de mensen aan wie ik mijn diensten aanbied.

De ideeen zijn er allemaal, nu de creativiteit nog......................... sad :(
Het begint nu toch echt ergens op te lijken!
Maarten-squareStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 21-4-2005
Laatste: 23-12-2013
Berichten: 472
23-11-2006 17:34
En het geld. Een complete huisstijl laten maken kost bakken vol geld. Maar als je het goed doet is het een eenmalige investering waar je de rest van je leven plezier van hebt.
Maarten
Lezen, leren, lezen, leren, lezen, leren (en af en toe iets posten)
ZezkeStandaard Lid
Uit: België
Sinds: 28-9-2005
Laatste: 7-4-2008
Berichten: 6
24-11-2006 16:22
hoofdletters doen er niet toe in een url

Terug naar forum Reageer (zonder quote)