Forum > Algemeen Forum

Bedrijfsnaam gezocht!

(51 reacties. Pagina 6 van 6)
Moderator(s): Dré
StinosStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 24-2-2010
Laatste: 10-5-2016
Berichten: 234
24-2-2010 20:49

Sylvia schreef:

Een beetje eigen inbreng/creativiteit wordt hier wel gewaardeerd, net als informatie delen in plaats van mailen.
Over bedrukken van flightcases zijn wel wat topics te vinden met de zoekmachine.
Hallo Sylvia.
Aangezien ik pas sinds vanmiddag op het forum ben aangemeld is het allemaal nog een beetje zoeken.
Misschien heb je het verkeerd begrepen v an het mailen maar ik zie nu ook dat je kan reageren via een quote ;)
ik zal de topic's even doorkijken.
Bedankt voor je tip!
TLS-Productions
JoniisrStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 6-7-2008
Laatste: 22-2-2011
Berichten: 57
27-2-2010 23:36
Voor de mensen die even last hebben van een 'writers block' heb ik misschien nog wel wat handige links die ik zelf erg vaak gebruik als ik een concept, logo of huisstijl moet ontwerpen:
- 1
- 2

- ook handig

Deze dingen hebben zoals je ziet niet met licht&geluid te maken maar helpen je na te denken over wat je precies wil, hoe je jezelf neerzet, enzovoorts
Wat soms ook werkt is een 'woordenspin' te maken met in het midden de woorden 'mijn bedrijf' waar je dan zoveel mogelijk steekwoorden om heen zet, de woorden die niet perse te maken hebben met eigen bedrijf kun je er ook bijschrijven, op die manier ben je open minded aan het denken. Misschien vindt je het stom klinken, but it sure does work!

hoop jullie hier enigzins mee geholpen te hebben

Joni
~

Terug naar forum Reageer (zonder quote)