Forum > Algemeen Forum

Bedrijfsnaam gezocht!

(51 reacties. Pagina 1 van 6)
Moderator(s): Dré
MartinusStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 2-8-2006
Laatste: 23-6-2021
9-1-2008 10:15
Ik heb sinds 2004 een drive-in show. Echter heeft hij geen goede naam en we zijn ons ook gaan richten op licht- en geluidstechniek. Nu willen we ons in gaan schrijven bij de Kamer van Koophandel en dan gelijk een goede, pakkende naam verzinnen. Iemand ideeen? Of zijn er mensen die dit gewoon tegen betaling doen? Ik wil in ieder geval niks met mijn naam erin.
"Luck is when preparation meets opportunity" (Seneca)
MarcelVStandaard Lid
Sinds: 26-3-2007
Laatste: 24-9-2012
9-1-2008 15:34
Zoiets moet je zelf verzinnen, je naam weerspiegeld vaak je creativiteit. Je gaat toch ook niet steeds aan je publiek vragen welke kleur je movingheads (als je deze hebt) moet geven..

Overigens zijn hier al vaker topics over geweest meen ik mij te herinneren.
Mathijs_promixStandaard Lid
Sinds: 5-9-2006
Laatste: 30-5-2017
9-1-2008 16:01

MarcelV schreef:

Zoiets moet je zelf verzinnen, je naam weerspiegeld vaak je creativiteit. Je gaat toch ook niet steeds aan je publiek vragen welke kleur je movingheads (als je deze hebt) moet geven..

Overigens zijn hier al vaker topics over geweest meen ik mij te herinneren.
Kraak t nou niet gelijk af;) Hieronder staat ook een topic over een DJ Nickname gezocht. Misschien is hij niet zo creatief en vraagt ie de hulp aan ons?? sneaky :V
Genoeg reclamebureaus geilen op dit soort verzoekjes!
DeWitStandaard Lid
Sinds: 3-4-2003
Laatste: 15-10-2018
9-1-2008 16:08
Vertel dan even wat je werkgebied, je exacte doel, je idee van hoe het moet, jullie namen enz. enz. enz...

Een naam verzinnen kan iedereen. Een goede naam verzinnen is stukken moeilijker, aangezien een naam moet staan als een huis.
Imagination is more important than knowledge - Albert Einstein
MartinusStandaard Lid
10-1-2008 09:58

MarcelV schreef:

Movingheads vind ik heel iets anders. Creativiteit heb ik misschien wel, maar er zijn al zo ontzettend veel namen geregistreerd.

Mathijs_promix schreef:

Kraak t nou niet gelijk af;) Hieronder staat ook een topic over een DJ Nickname gezocht. Misschien is hij niet zo creatief en vraagt ie de hulp aan ons?? sneaky :V
Genoeg reclamebureaus geilen op dit soort verzoekjes!
Inderdaad! Ik vraag alleen maar hulp! En als er mensen zijn die dit tegen betaling doen, is dit dus gewoon een verzoek aan hen om mij te laten weten dat ze geinteresseerd zijn...

deWit schreef:

Vertel dan even wat je
werkgebied > bedrijven, particulieren, iedereen die is geinteresseerd in licht0 en geluidsdiensten (dus ook disco), in heel Nederland.

je exacte doel > Gewoon plezier aan hebben, mooie shows neerzetten, eventueel een beetje winst maken. Het loopt geen storm, ook ivm. opleidingen van mij en mijn collega.

je idee van hoe het moet > Gewoon, net als iedereen denkt neem ik aan? Goede service, goede kwaliteit, persoonlijk contact, inspelen op publiek (bij disco) etc.

jullie namen > Heb al in mijn beginpost vermeld dat ik NIET onze namen erin wil hebben verwerkt. Als je het nou hebt over creativiteit... wink ;) Nee zonder grap nu: Lijkt me niet handig bij evt. uit elkaar gaan, verkopen etc.

enz. enz. enz... > nog meer?

Een naam verzinnen kan iedereen. Een goede naam verzinnen is stukken moeilijker, aangezien een naam moet staan als een huis. > Dat is dus precies de reden dat ik hier advies vraag!
FerdiStandaard Lid
Sinds: 13-12-2005
Laatste: 30-11-2012
10-1-2008 10:07
Drive in show BEAM!
"Een glimlach kost minder dan elektriciteit en verlicht zoveel meer." :-)
JelmerStandaard Lid
Sinds: 23-1-2004
Laatste: 19-11-2024
10-1-2008 10:16
Na de post van Martinus gelezen te hebben moet ik zeggen dat "Drive in show Movingheads" ook helemaal niet verkeerd klinkt.... De kenners weten dat de lampjes zo heten maar van goede muziek gaan de hoofden ook bewegen (of spreekt mijn hip hop hart hier nu weer iets te veel happy :) )
The return of the BoomBap
Big bangVIP Lid
Sinds: 4-11-2003
Laatste: 22-9-2024
10-1-2008 10:24

jelmer schreef:

Na de post van Martinus gelezen te hebben moet ik zeggen dat "Drive in show Movingheads" ook helemaal niet verkeerd klinkt.... De kenners weten dat de lampjes zo heten maar van goede muziek gaan de hoofden ook bewegen (of spreekt mijn hip hop hart hier nu weer iets te veel happy :) )
Ik dacht eerder aan headbangen dan aan hip hop razz :p.
It's time to play the music, It's time to light the lights..
MartinusStandaard Lid
10-1-2008 10:52

Ferdi schreef:

Drive in show BEAM!
Absoluut leuke naam voor een drive-in, maar het gaat dus om zowel drive-in alsook licht en geluidswerk. Daar kan het dan weer niet echt in...

jelmer schreef:

"Drive in show Movingheads"
Eveneens een goede, maar ook hetzelfde verhaal: puur op drive-in gericht... dus niet helemaal wat we zoeken...
JeroenVDVVIP Lid
Sinds: 15-6-2004
Laatste: 6-2-2016
10-1-2008 11:19
Uhm, BEAM en MOVINGHEAD niks te maken met licht???
Light Image

Terug naar forum Reageer (zonder quote)