Bedrijfsnaam gezocht!
(51 reacties. Pagina 1 van 6)Moderator(s): Dré
MartinusStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 2-8-2006 Laatste: 23-6-2021 Berichten: 118 | 9-1-2008 10:15 |
Ik heb sinds 2004 een drive-in show. Echter heeft hij geen goede naam en we zijn ons ook gaan richten op licht- en geluidstechniek. Nu willen we ons in gaan schrijven bij de Kamer van Koophandel en dan gelijk een goede, pakkende naam verzinnen. Iemand ideeen? Of zijn er mensen die dit gewoon tegen betaling doen? Ik wil in ieder geval niks met mijn naam erin. | |
"Luck is when preparation meets opportunity" (Seneca) | |
MarcelVStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 26-3-2007 Laatste: 24-9-2012 Berichten: 50 | 9-1-2008 15:34 |
Zoiets moet je zelf verzinnen, je naam weerspiegeld vaak je creativiteit. Je gaat toch ook niet steeds aan je publiek vragen welke kleur je movingheads (als je deze hebt) moet geven.. Overigens zijn hier al vaker topics over geweest meen ik mij te herinneren. | |
Mathijs_promixStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 5-9-2006 Laatste: 30-5-2017 Berichten: 201 | 9-1-2008 16:01 |
MarcelV schreef: Zoiets moet je zelf verzinnen, je naam weerspiegeld vaak je creativiteit. Je gaat toch ook niet steeds aan je publiek vragen welke kleur je movingheads (als je deze hebt) moet geven..Overigens zijn hier al vaker topics over geweest meen ik mij te herinneren. Genoeg reclamebureaus geilen op dit soort verzoekjes! | |
DeWitStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 3-4-2003 Laatste: 15-10-2018 Berichten: 648 | 9-1-2008 16:08 |
Vertel dan even wat je werkgebied, je exacte doel, je idee van hoe het moet, jullie namen enz. enz. enz... Een naam verzinnen kan iedereen. Een goede naam verzinnen is stukken moeilijker, aangezien een naam moet staan als een huis. | |
Imagination is more important than knowledge - Albert Einstein | |
MartinusStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 2-8-2006 Laatste: 23-6-2021 Berichten: 118 | 10-1-2008 09:58 |
MarcelV schreef: Zoiets moet je zelf verzinnen, je naam weerspiegeld vaak je creativiteit. Je gaat toch ook niet steeds aan je publiek vragen welke kleur je movingheads (als je deze hebt) moet geven..Mathijs_promix schreef: Kraak t nou niet gelijk af;) Hieronder staat ook een topic over een DJ Nickname gezocht. Misschien is hij niet zo creatief en vraagt ie de hulp aan ons??Genoeg reclamebureaus geilen op dit soort verzoekjes! deWit schreef: Vertel dan even wat jewerkgebied > bedrijven, particulieren, iedereen die is geinteresseerd in licht0 en geluidsdiensten (dus ook disco), in heel Nederland. je exacte doel > Gewoon plezier aan hebben, mooie shows neerzetten, eventueel een beetje winst maken. Het loopt geen storm, ook ivm. opleidingen van mij en mijn collega. je idee van hoe het moet > Gewoon, net als iedereen denkt neem ik aan? Goede service, goede kwaliteit, persoonlijk contact, inspelen op publiek (bij disco) etc. jullie namen > Heb al in mijn beginpost vermeld dat ik NIET onze namen erin wil hebben verwerkt. Als je het nou hebt over creativiteit... Nee zonder grap nu: Lijkt me niet handig bij evt. uit elkaar gaan, verkopen etc. enz. enz. enz... > nog meer? Een naam verzinnen kan iedereen. Een goede naam verzinnen is stukken moeilijker, aangezien een naam moet staan als een huis. > Dat is dus precies de reden dat ik hier advies vraag! | |
FerdiStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 13-12-2005 Laatste: 30-11-2012 Berichten: 66 | 10-1-2008 10:07 |
Drive in show BEAM! | |
"Een glimlach kost minder dan elektriciteit en verlicht zoveel meer." :-) | |
JelmerStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 23-1-2004 Laatste: 19-11-2024 Berichten: 430 | 10-1-2008 10:16 |
Na de post van Martinus gelezen te hebben moet ik zeggen dat "Drive in show Movingheads" ook helemaal niet verkeerd klinkt.... De kenners weten dat de lampjes zo heten maar van goede muziek gaan de hoofden ook bewegen (of spreekt mijn hip hop hart hier nu weer iets te veel ) | |
The return of the BoomBap | |
Big bangVIP Lid Uit: Nederland Sinds: 4-11-2003 Laatste: 22-9-2024 Berichten: 2389 | 10-1-2008 10:24 |
jelmer schreef: Na de post van Martinus gelezen te hebben moet ik zeggen dat "Drive in show Movingheads" ook helemaal niet verkeerd klinkt.... De kenners weten dat de lampjes zo heten maar van goede muziek gaan de hoofden ook bewegen (of spreekt mijn hip hop hart hier nu weer iets te veel ) | |
It's time to play the music, It's time to light the lights.. | |
MartinusStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 2-8-2006 Laatste: 23-6-2021 Berichten: 118 | 10-1-2008 10:52 |
Ferdi schreef: Drive in show BEAM!jelmer schreef: "Drive in show Movingheads" | |
JeroenVDVVIP Lid Uit: Nederland Sinds: 15-6-2004 Laatste: 6-2-2016 Berichten: 4301 | 10-1-2008 11:19 |
Uhm, BEAM en MOVINGHEAD niks te maken met licht??? | |
Light Image |