Forum > Algemeen Forum

Hoe ver gaan jullie met promotie?

(62 reacties. Pagina 6 van 7)
Moderator(s): Dré
VictorVIP Lid
Uit: Nederland
Sinds: 23-8-2002
Laatste: 5-7-2024
Berichten: 5308
21-9-2007 14:06

Dj Joeri schreef:

Ik heb via Marktplaats wel een enkele klus binnen gehaalt toen ik er adverteerde. Laatste tijd doe ik het niet echt meer aangezien de boekingen vanzelf wel binnenkomen. Via Marktplaats vind ik dat je af en toe ook teveel moeite moet doen, omdat je in verhouding veel meer offerte aanvragen krijgt dan daadwerkelijke boekingen....
Ik ben voor mijn vakantie gebeld door iemand van Marktplaats dat ik gratis een advertentie kon zetten in de rubriek "groepsuitjes en personeelsfeesten". Dol als ik ben op alles wat gratis is heb ik dat gedaan. Tijdens mijn vakantie ben ik dat hele verhaal vergeten, maar na terugkomst bleek er inderdaad een advertentie te staan. De tekst is geheel verzonnen door Marktplaats (zou ik zelf zo niet hebben gedaan, maar goed).

Erg leuk, maar hier ga ik echt geen één boeking meer door krijgen. Ten eerste is Marktplaats niet waar mensen kijken die een drive-in show willen huren en ten tweede sneeuwt de ad al snel onder. Het ding staat nu op pagina 4.

Conclusie: gratis is het prima (het zal geen schade toebrengen) maar hier ga ik echt niet voor betalen.
Ik ben niet gek, ik ben een helicopter! Een Satel Pogi om precies te zijn!
SebasVDVIP Lid
Uit: Nederland
Sinds: 9-2-2003
Laatste: 17-8-2016
Berichten: 1719
21-9-2007 14:12
Whaha, ik vind die tekst echt te grappig voor woorden! Ventje van 12 kan nog een betere marketing-tekst verzinnen laugh :D

Oja, Victor, hoe is het met je 'lezer'? laugh :D
René EppinkStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 8-1-2004
Laatste: 5-8-2021
Berichten: 1114
21-9-2007 14:14
Nou, de kwaliteit van dat Nederlands is toch wel redelijk afschrikwekkend als ik eerlijk moet zijn.
DréAdministrator
Uit: Nederland
Sinds: 17-11-2001
Laatste: 6-7-2024
Berichten: 13459
21-9-2007 14:14

Victor schreef:

Ik ben voor mijn vakantie gebeld door iemand van Marktplaats dat ik gratis een advertentie kon zetten in de rubriek "groepsuitjes en personeelsfeesten". Dol als ik ben op alles wat gratis is heb ik dat gedaan. Tijdens mijn vakantie ben ik dat hele verhaal vergeten, maar na terugkomst bleek er inderdaad een advertentie te staan. De tekst is geheel verzonnen door Marktplaats (zou ik zelf zo niet hebben gedaan, maar goed).
Toe maar. Als je die tekst leest krijg je een HELE lage dunk van het verhaal (en chips Victor, dat verhaal is jouw bedrijf). Ik zou niet blij zijn met zo'n gratis advertentie, ik zou ontploffen (ben ik goed in) van pure boosheid en eisen dat die taalkundige flater per direct verwijderd zou worden.

Word, standaart, Enigste, lezer, texten, naar aanvraag... Het staat er allemaal lekker op; ik denk dat m'n zoontje van 3 het niet veel slechter zou doen laugh :D
-- Pardon my French, I'm Dutch --
VictorVIP Lid
Uit: Nederland
Sinds: 23-8-2002
Laatste: 5-7-2024
Berichten: 5308
21-9-2007 17:56
Waarschijnlijk niet laugh :D Zo zie je maar: soms is gratis nog te duur.
Ik ben niet gek, ik ben een helicopter! Een Satel Pogi om precies te zijn!
YourLiVeStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 19-5-2004
Laatste: 27-10-2021
Berichten: 1849
24-9-2007 09:37
Dre heeft wel een punt, dat soort dingen is totaal niet in overeenstemming met je bedrijf en kan je imago beschadigen. Als men wat meer informatie op internet gaat zoeken over je bedrijf en ze zien dit voorbij komen... veel websites in het website topic hebben dit soort " texten" ook sneaky :V Zo snel mogelijk laten verwijderen dus, anders kan dit nog wel eens een hele dure advertentie worden...
Meld je aan voor een gratis vermelding op geluid-en-licht.com
TomVIP Lid
Uit: Anders
Sinds: 3-1-2002
Laatste: 6-7-2024
Berichten: 9475
24-9-2007 10:00
een "lezer" laugh :D
Ik duw altijd tegen deuren waar trekken op staat.
RenevanhEx Lid
Uit: Nederland
Sinds: 20-9-2006
Laatste: 16-6-2008
Berichten: 528
24-9-2007 10:28
"want dat word ook door ons verzorgd."

Is dat het beste wat MP kan??
Ik zou ook direct contact opnemen en een rectificatie eisen (of nog beter: de kans krijgen om die advertentie zelf te plaatsen/aan te passen).

René
VictorVIP Lid
Uit: Nederland
Sinds: 23-8-2002
Laatste: 5-7-2024
Berichten: 5308
24-9-2007 12:15
Naar mijn mening kan je het beste geen aandacht aan dit soort dingen geven. Als bij "herstel" door Marktplaats er weer allerlei fouten staan staat de advertentie (inclusief die fouten) weer bovenaan. Nu staat hij op pagina ...tig, zo laag dat toch niemand hem meer ziet. Daarbij geloof ik helemaal niet dat dit soort rubrieken op MP druk bezocht wordt. MP is voor de verkoop van tweedehands artikelen. Het is geen Gouden Gids.
Ik ben niet gek, ik ben een helicopter! Een Satel Pogi om precies te zijn!
Patrick BeukenStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 27-3-2006
Laatste: 19-6-2015
Berichten: 258
24-9-2007 13:01
Het is een kleine moeite om even te mailen dat ze die rommel weghalen. Ik denk niet dat ze daar moeilijk over doen.

Terug naar forum Reageer (zonder quote)