Forum > Geluid

cdj-100s <-> cmx-3000

(64 reacties. Pagina 6 van 7)
Moderator(s): Dré
Didier_SStandaard Lid
Uit: België
Sinds: 4-1-2003
Laatste: 13-11-2011
Berichten: 747
27-3-2003 12:38

Dré schreef:

De fout zat dus wel degelijk in de code. Schijnbaar wordt de populatie van een tabel niet consequent gedaan (waarschijnlijk in fragmenten) waardoor dus een verkeerde sorteervolgorde het resultaat kan zijn. De uiteindelijke uitvoer wordt nu ook nog eens gesorteerd (op het veld #TempItems.[Id]).

Als het probleem nu nog niet verholpen is dan vreet ik m'n shoen op (hij is al aardig mals namelijk ;-)
Momenteel zit ik onder IE (waar hij óók vreemd deed) en nu doet hij alles normaal
sad :( nou mis ik die foto's van Dré die zijn schoen opeet sad :(

wink ;)
Housemusic was founded on the idea that the clubbers are the stars, not the guy who fiddles with the records.
DréAdministrator
Uit: Nederland
Sinds: 17-11-2001
Laatste: 18-9-2024
Berichten: 13471
27-3-2003 12:46
Je zult het met een foto van m'n schoen moeten doen:

www.new-line.nl/images/schoen.jpg

(Jawel, deze heb ik nog steeds ELKE dag aan).
-- Pardon my French, I'm Dutch --
HansStandaard Lid (†)
Uit: Nederland
Sinds: 30-4-2002
Laatste: 13-11-2014
Berichten: 315
27-3-2003 12:51
je gaat me niet vertellen dat je daar nu nog steeds op loopt sad :(
ReemskiVIP Lid
Uit: Nederland
Sinds: 22-10-2002
Laatste: 18-9-2024
Berichten: 1370
27-3-2003 14:04
Dre Dre.... Hij doet het nog steeds niet goed!!!!

Hoe wil je die schoen? Met Mayo, Ketchup.... Broodje erbij...

geintje...

He helaas.. moeten we dat ook weer missen. Hij doet het nu inderdaad goed..
TomVIP Lid
Uit: Anders
Sinds: 3-1-2002
Laatste: 18-9-2024
Berichten: 9489
27-3-2003 20:53
Per meel ontvangen van Laurent Twintsad :(
he doos je moet niet ergens overpraten waar je geen verstandt van hebt want die cmx 3000 heeft ook geen lades en werkt veel beter
Ik had het netter gevonden als je het woord "doos" niet gebruikt had.
Ik heb gerust wel een beetje verstand van cd spelers, en heb me niet verdiept in de 3000. Wel hebben wij al vele jaren de cdj 100.
En daar heb ik mijn ervaringen dan ook over neer getypt.
en als je je vergist tijdens het draaien tussen de players hou je gewoo je aandacht er niet bij
Ach, ik word gerust wel eens afgeleid door een deerne die een verzoekje doet. Jij zeker noooooit hé?shocked 8O
Ik durf tenminste toe te geven dat ik wel eens een vergissing/fout maak. Ik kan er dan ook alleen maar om lachen als het gebeurd.
Als mensen perfectie willen moeten ze maar een cd kopen.
Ik duw altijd tegen deuren waar trekken op staat.
F3nderStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 1-2-2003
Laatste: 5-4-2003
Berichten: 23
27-3-2003 20:55

Reemski schreef:

Tevens neem ik vaak aan dat de geluidskwaliteit van vergelijkbaar niveau is. Al je het zo bekijkt vindt ik die FSM-600 absoluut niet bijzonder.

Nee, ik heb er niet mee gedraait, en nee.. Zo lang heb ik niet naar dat plaatje getuurd..
Say wut?
COOOOOOOLLLL geluidskwaliteit bekijken op een pc scherm knap gedaan m8
nofi maar we zijn weer gezellig bezig, ga em eerst es bekijken voor je nog een postje plaats *subtiele tip*

laten wij nu de strijdbijl begraven en gezamelijk de vredespijp in ons oraal gedeelte prammen
ReemskiVIP Lid
Uit: Nederland
Sinds: 22-10-2002
Laatste: 18-9-2024
Berichten: 1370
31-3-2003 12:48
Punt 1: Leg mij eens uit wat je bedoelt met m8 en nofi, want ik ben niet zo thuis in tienerpraat

Punt 2: De strijdbijl is bij mij nooit uit de aarde getrokken en die pijp mag je best eens in je bruine ster steken, maar ik pas deze keer. Vind je niet erg toch.

Punt 3: Je bent geen beginnen beweer je. Toch zou jij nog kunnen aannemen dat een mixer voor die prijs een extreem goede of extreem slechte geluidskwaliteit kan bevatten. Ten eerste snap je best wat ik bedoel. Dus je reactie is gelul.
Ten tweede zou een fabrikant niet lang rendabel blijven draaien als ze voor die prijs een kwalitatief slecht product leveren.

Jou gehypte reactie vind ik gewoon overdreven, en die mixer is naar mijn eerste indruk helemaal niet bijzonder. En nee ik ga hem niet bekijken. Ik zou niet weten waar, en heb er helemaal de behoefte niet aan.

Met vriendelijke groetjes.....
DréAdministrator
Uit: Nederland
Sinds: 17-11-2001
Laatste: 18-9-2024
Berichten: 13471
31-3-2003 13:09

Reemski schreef:

Punt 2: De strijdbijl is bij mij nooit uit de aarde getrokken en die pijp mag je best eens in je bruine ster steken, maar ik pas deze keer. Vind je niet erg toch.
Oraal: in de mond.
Anaal: in de kont ;-)

Verder: Verhitte discussies zijn leuk als er een goede basis is (dus bijvoorbeeld iemand die beide mixers volledig uit elkaar gerukt heeft en daarna alle onderdelen met elkaar is gaan vergelijken). Dit is nu NIET het geval (en dus heeft een verhitte discussie weinig zin).

Ik vind het nogal beangstigend dat Formula Sound geen verdeler heeft in Nederland. Ook het feit dat hun website al bijna 1 jaar niet meer up to date gebracht is, is een een teken aan de wand.

Wie weet is het hele merk reeds opgedoekt en zitten we nu te lullen over iets dat niet eens meer verkocht wordt.

DAT zou zonde zijn van een ieders tijd.
-- Pardon my French, I'm Dutch --
ReemskiVIP Lid
Uit: Nederland
Sinds: 22-10-2002
Laatste: 18-9-2024
Berichten: 1370
31-3-2003 15:12
hmmm... vast en zeker een gevolg van mijn anale fixatie... razz :p

Ging ook meer even over de reacties die hier geplaatst werden. Het topic ging trouwens ook niet eens over die mixer dus...

Back to everyday's life...
TomVIP Lid
Uit: Anders
Sinds: 3-1-2002
Laatste: 18-9-2024
Berichten: 9489
31-3-2003 15:37

Reemski schreef:

hmmm... vast en zeker een gevolg van mijn anale fixatie... razz :p

Ging ook meer even over de reacties die hier geplaatst werden. Het topic ging trouwens ook niet eens over die mixer dus...

Back to everyday's life...
En ook niet over programeertaal Drérazz :p
Ik duw altijd tegen deuren waar trekken op staat.

Terug naar forum Reageer (zonder quote)