Forum > Newbie Forum

Welke versterker voor mijn boxen

(51 reacties. Pagina 6 van 6)
Moderator(s): Dré
René EppinkStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 8-1-2004
Laatste: 5-8-2021
Berichten: 1114
20-11-2005 23:50
Misschien een tip: Maak de kubussen zo dat je er mooi je speakers in kan doen. Fijn ter bescherming van je speakers, en het bespaart ook ruimte. Het geheel zou dan iets meer als 220cm worden, ik weet niet of dit een gewenste hoogte is. Indien je al op een podiumpje staat kun je de aluminium kubussen ook nog op hun zij leggen, zodat je 50? cm verhoging hebt.
MvdbStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 18-5-2005
Laatste: 22-8-2008
Berichten: 91
26-11-2005 02:13

René Eppink schreef:

Misschien een tip: Maak de kubussen zo dat je er mooi je speakers in kan doen. Fijn ter bescherming van je speakers, en het bespaart ook ruimte. Het geheel zou dan iets meer als 220cm worden, ik weet niet of dit een gewenste hoogte is. Indien je al op een podiumpje staat kun je de aluminium kubussen ook nog op hun zij leggen, zodat je 50? cm verhoging hebt.
Is best een goed idee, alleen het neemt dan wel erg veel ruimte in onze aanhangwagen in beslag.

Afgelopen weekend hebben we met deze boxen gewerkt zonder ze op een verhoging te plaatsen (wel stonden we op een podium van ongeveer zo'n 40 cm hoog) en dit was helemaal nog niet zo verkeerd.

We zitten sterk te denken om toch maar een kubus te maken als verhoging.
Music is live - Live is music

Terug naar forum Reageer (zonder quote)