Forum > Licht

Flightcases

(61 reacties. Pagina 6 van 7)
Moderator(s): Dré
MC PartyStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 10-11-2003
Laatste: 27-9-2009
Berichten: 102
29-11-2004 23:22

Max schreef:

Laatste feest kwam ik binnen met 4 van die nieuwe Dap kisten,
Man vroeg: Ga jij zo zuiinig met je Flightcases om of is alles nieuw sneaky :V.
Moet zeggen dat die dap cases ook wel errug glimmen en met die kisten moet je ook zuinig omgaan. Heb vaak genoeg gezien dat er een compleet in de kreukels zat.
Nu ook schuimparty's ! ;-)
Mr. EdieStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 1-6-2003
Laatste: 6-5-2015
Berichten: 1532
1-12-2004 11:46

MC Party schreef:

Max schreef:

Laatste feest kwam ik binnen met 4 van die nieuwe Dap kisten,
Man vroeg: Ga jij zo zuiinig met je Flightcases om of is alles nieuw sneaky :V.
Moet zeggen dat die dap cases ook wel errug glimmen en met die kisten moet je ook zuinig omgaan. Heb vaak genoeg gezien dat er een compleet in de kreukels zat.
Totaal niet mee eens, daarvoor is het een flightcase vind ik. Duw je hem dan in je bestelbus met beschermdoekejs eromheen gewikkeld? Ik gebruik ze voor opstapje en NOG meer... Tsjah, het gaat om de inhoud, ben met KVM eens,,
MC PartyStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 10-11-2003
Laatste: 27-9-2009
Berichten: 102
1-12-2004 20:14
Je doet je status weer eer aan laugh :D laugh :D laugh :D
Nu ook schuimparty's ! ;-)
MaxStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 16-8-2002
Laatste: 12-9-2024
Berichten: 1855
1-12-2004 20:19

MC Party schreef:

Moet zeggen dat die dap cases ook wel errug glimmen en met die kisten moet je ook zuinig omgaan. Heb vaak genoeg gezien dat er een compleet in de kreukels zat.
Volkomen met je eens. Moet zeggen dat de kwaliteit van deze kisten per model verschilt.
Mr. EdieStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 1-6-2003
Laatste: 6-5-2015
Berichten: 1532
2-12-2004 05:15

MC Party schreef:

Je doet je status weer eer aan laugh :D laugh :D laugh :D
Nee, tenminste.. Denk het niet, ik vind beschadigde case's niet erg. Vaak is het meeste toch bedekt OF opgeborgen in je bus o.i.d.. En dan bedoel ik over 'lichte' schade als deuken in flightcase materiaal, bekrast hout/verf.. Big deal..
DJ.TStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 20-8-2003
Laatste: 17-9-2024
Berichten: 1207
2-12-2004 06:49
Een flightcase is bedoeld om de klappen op te vangen, zo'n ding houd je nou eenmaal niet 100% kras en deukvrij.
Mensen die dat wel doen die gebruiken die dingen blijkbaar nooit.
Als ze in een hoekje stof staan te vangen komen er natuurlijk ook geen krassen op wink ;)
Het primaire doel van de kist is de klappen opvangen voor je apparatuur.
Dat je dan op een bruiloft niet met afgerachte kisten moet komen...
Als het er voor de klant maar netjes uitziet, dan kan er dus een stapel bekraste kisten staan waar de klant niet komt.
Darth Crossfader
DréAdministrator
Uit: Nederland
Sinds: 17-11-2001
Laatste: 21-9-2024
Berichten: 13472
2-12-2004 10:24
Als een grotere kist gaat twisten dan komt dat meestal doordat de gebruiker hem niet gevuld heeft (de kist zal ALTIJD stevigheid moeten krijgen van de spullen die erin zitten qua tordering) OF omdat de gebruiker de bevestiging van de spulletjes in de kist niet echt stevig heeft aangedraaid. Je kunt dan gaan klagen over het feit dat de deksels niet perfect passen, ik zou echter eerst even naar mezelf kijken...

Een kist kan beschadigd raken als je hem verkeerd gebruikt (bijvoorbeeld een zwaar gevulde kist verkeerd op een wielplaat zetten). Goh!!! Als ik de voordeur dicht smijt is er een kans dat de ramen eruit vallen. Goh!!!
-- Pardon my French, I'm Dutch --
TomVIP Lid
Uit: Anders
Sinds: 3-1-2002
Laatste: 21-9-2024
Berichten: 9489
2-12-2004 10:27
1 x bewerkt. Laatst door Tom op 3-12-2004 23:54
Tja, ook zo iets.
Meestal sta je natuurlijk helemaal klaar als het bruidspaar binnenkomt.
Dus wat nou cases......

Enige uitzondering is dat als men in dezelfde ruimte ook nog zit te eten van te voren.
Tja, das wel eens in wrijving met elkaar.
Maar dat snappen ze dan meestal ook wel.
Blijkbaar denkt men af en toe dat opbouwen onmerkbaar en geluidsloos gebeurd.
Ook hoeft de buitendeur (tocht) misschien wel niet open als de drive-in show binnen komt laugh :D
Ook valt het mij op dat meestal waar wij geacht worden onze opstelling te maken,
het complete buffet staat opgesteld laugh :D

Daarom proberen wij alitjd het bruidspaar er toe te krijgen wat extra te betalen, zodat we 2 uur eerder opbouwn, en als men gaat eten, alles er al staat.
Meteen een lekker gezellige verlichting, en een achtergrondmuziekje.
Ik duw altijd tegen deuren waar trekken op staat.
MauriceStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 8-4-2003
Laatste: 15-11-2012
Berichten: 731
3-12-2004 19:11
is dat niet uit eigen service als dingen dubbel vallen te zeggen van ik sta er wel een uur eerder,.. ik zorg teminste altijd dat ik niks te doen heb voor een show want als er wat fout gaat. wat dan ook. kijk als mensen de shit al willen hebben staan vanwege een buffet dat er naat moet zou ik ook extra kosten rekenen
DréAdministrator
Uit: Nederland
Sinds: 17-11-2001
Laatste: 21-9-2024
Berichten: 13472
6-12-2004 01:58

maurice schreef:

is dat niet uit eigen service als dingen dubbel vallen te zeggen van ik sta er wel een uur eerder,..
Stel dat jij 3/4 uur nodig hebt om op te bouwen... Dat geeft het buffet dan nog 15 minuten de tijd om de mensen binnen te krijgen, vol te stoppen met eten, koffie na met peukie en de zaal te ontruimen.

Dat zou absoluut de recordboeken in gaan of niet soms???

Vandaar dus dat je er extra voor rekent als je 's middags de installatie alvast plaatst (je zult 2 x heen en weer moeten rijden).
-- Pardon my French, I'm Dutch --

Terug naar forum Reageer (zonder quote)