Forum > Off-Zone

Ergenissen on stage/ tijdens het draaien

(2492 reacties. Pagina 58 van 250)
Moderator(s): Dré
TomVIP Lid
Uit: Anders
Sinds: 3-1-2002
Laatste: 31-10-2024
5-10-2005 01:56
1 x bewerkt. Laatst door Tom op 5-10-2005 10:56
IK heb diverse sleutels altijd bij me om dat soort paaltjes te verwijderen of neer te leggen.

Driehoek, vierkant, inwendig/en uitwendig.....
Blijven er alleen nog paaltjes over met een echt slot....tja,
betonschaar is ook zo grof......
Ik duw altijd tegen deuren waar trekken op staat.
PeterStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 8-8-2002
Laatste: 12-9-2012
5-10-2005 08:33
Hoe kom jij aan die sleutels Tom? Bij ons in de stad is het namelijk ook altijd nogal een gedoe om die paaltjes eruit te laten halen.
Volgende keer Peter!
DréAdministrator
Sinds: 17-11-2001
5-10-2005 09:36
Is gewoon te koop bij Nedis (met 4 van de meest gangbare "sleutels").
-- Pardon my French, I'm Dutch --
SylviaEx Lid
Sinds: 12-1-2003
Laatste: 11-11-2011
5-10-2005 09:48

Tom schreef:

IK heb diverse sleutels altijd bij me om dat soort paaltjes te verwijderen of neer te leggen.

Driehoek, vierkant, inwendig/en uitwendig.....
Blijcven er alleen nog paaltjes over met een echt slot....tja,
betonschaar is ook zo grof......
Volgens mij zit aan deze een hangslot. EN de politie is hier behoorlijk streng qua ztoezicht.

Je krijgt bovendien alleen een sleutel als je een ontheffing kan laten zien, dus iedere Wout die mij die paal weg ziet halen, zonder ontheffing achter mijn voorruit, weet dat het fout zit.

Bovendien moet ik over allerlei busbanen en ander autovrij gebied om uberhaupt in de buurt van dat paaltje te kunnen komen, EN de lokatie bevindt zich precies in het allerdrukste deel van het centrum.

Niet echt een ideale situatie om te gaan klooien, als ik tenminste niet de ganse avondopbrengst weer kwijt wil zijn aan een boete.

(Het enige wat ik dus niet ga doen, is twee ontheffingen kopen omdat ik na 0:00 weer het gebied in moet.)
KrizioStandaard Lid
Sinds: 12-5-2005
Laatste: 6-2-2008
5-10-2005 10:06
@Sylvia

Is dit een lokatie waar je vaker komt ?? Ik zou als ik jou was proberen om de opdrachtgever te laten zorgen voor de juiste ontheffingen en de benodigde sleutels. Dit scheelt jou weer een hoop werk, tijd en moeite. Waarschijnlijk zullen aan dergelijke ontheffingen ook nog de nodige kosten zitten...
Snap jij het nog ?
SylviaEx Lid
5-10-2005 10:21
Ik draai vrijwel nooit op deze lokatie.

Een ontheffing kost 7 euro, het is vooral de tijd die ik ermee kwijt ben.

Normaalgesproken weet ik dit soort zaken altijd te regelen met de uitbater van de lokatie (dat was hier ook zo). Maar de irritatie van de uitbater over het niet meewerken en van het kastje naar de muur gestuurd worden is zo hoog opgelopen, dat men mij direct doorstuurde naar de politie, in plaats van zelf eens uit te zoeken hoe het zit, zodat ik op zijn minst meteen de juiste persoon had kunnen bellen.

Minpuntje is ook dat de uitbater dit probleem niet meldt aan degene die de ruimte huurt, dus het probleem wordt door de uitbater, via de feestgever zo huppekee naar de dj doorgeschoven. En die dj, die moet wat...
TomVIP Lid
5-10-2005 11:00
Dan zou ik gewoon de oprdachtgever ervan op de hoogte stellen en deze het met de uitbater laten regelen.

Moet hij maar niet zijn zaal daar hebben.......
Zijn zaal, zijn locatie, zijn probleem.

Ik heb zelfs wel eens een feest verhuisd naar een andere zaal omdat de periferie te ingewikkeld was.
De opdrachtgever had zich nog niet gerealiseerd;
dat niet alleen de muziek er slecht kon komen,
maar ook zijn gasten....
Daar hadden wij hem fijntjes op gewezen sneaky :V
Dit was namelijk ook zon uitbater die zei;
zoek het lekker zelf uit hoe je hier komt.

Ik heb ook een paar locaties waar dit probleem zich wel voordoet,
maar dan zorgt de uitbater idd voor de doorgang.
Eentje heeft zelfs een eigen sleutel.
SylviaEx Lid
5-10-2005 11:08
Probleem is dat ik hier allemaal nét wat te laat achter kwam. Ik heb namelijk 1x eerder gedraaid op deze lokatie, en toen was het nog zo dat de uitbater aan de politie doorgaf om hoe laat ik er zou staan, en dan zorgde de politie ervoor dat iemand het paaltje zou laten zakken.

Ik ben er onterecht vanuit gegaan dat dit nu ook nog zo zou zijn. Een week van tevoren gaan bellen om te regelen wat ik moest regelen leek mij op tijd. En dat viel dus tegen. Ik vind het niet terecht om nu het probleem terug te schuiven naar de feestgever.
TomVIP Lid
5-10-2005 12:22
Vraag dan od de uitbater iemand even kan lenen om je te helpen sjouwen wink ;)
SylviaEx Lid
5-10-2005 13:04
Ik kan met de auto zonder ontheffing niet dichterbij dan pakweg 350 meter komen, en moet dan met de spullen een drukke busbaan over plus dwars door een winkelgebied. Is geen doen.

Naah, ik regel vrijdag die ontheffing, de sleutel en zet de wagen gewoon recht voor de deur neer. Klaar uit.

Terug naar forum Reageer (zonder quote)