Drive-in show websites
(630 reacties. Pagina 50 van 64)Moderator(s): Dré
YourLiVeStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 19-5-2004 Laatste: 27-10-2021 Berichten: 1849 | 14-2-2012 09:54 |
Het is in elk geval een originele site. De infadende achtergrond vind ik wel gaaf gedaan, de strepen door de tekst hoeft van mij niet zo nodig, dat maakt het er niet duidelijker op. Aan de andere kant is het echter ook niet heel storend en het is wel een mooie manier om je menu te verdelen. De referentie foto's op iedere pagina is ook slim gedaan, zo breng je er meteen wat kleur in en mensen zien snel wat je doet. Verder ben ik het wel eens met de kritiek dat er maar bar weinig informatie op je site staat. Ik ben er van overtuigd dat mensen altijd zoveel mogelijk informatie op een website willen zien. Het is al snel teveel moeite een mailtje te sturen, en dan moeten ze nog wachten op antwoord ook... nee, dan klikken ze wel even door naar de volgende site waar alle informatie al gewoon op staat. | |
Meld je aan voor een gratis vermelding op geluid-en-licht.com | |
RoyStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 7-3-2003 Laatste: 27-10-2020 Berichten: 1135 | 14-2-2012 12:30 |
Leuke site, maar weet je dat je menu er in Chrome anders uitziet als in IE? Ik zou zowiezo nog iets meer werk maken van de layout de navigatie. Ik ben zelf overigens ook wel fan van full-size afbeeldingen | |
Maar dat is MIJN mening... | |
WatjeVIP Lid Uit: Nederland Sinds: 16-8-2006 Laatste: 30-11-2015 Berichten: 1293 | 14-2-2012 12:48 |
Roy schreef: Leuke site, maar weet je dat je menu er in Chrome anders uitziet als in IE?Ik zou zowiezo nog iets meer werk maken van de layout de navigatie. Je bedoeld layout navigatie? Wat mis je bijvoorbeeld?Over de inhoud; Hier kan ik de komende tijd nog eens goed over nadenken. Geef even aan wat je mist welke informatie zou je graag ter beschikking hebben? | |
A lightshow is the perfect combination of Art and Technology. "Stilstaan is achteruitgang, voortgang boekt men door te dromen | |
PvGVIP Lid Uit: Nederland Sinds: 21-8-2009 Laatste: 30-10-2024 Berichten: 1596 | 14-2-2012 13:25 |
watje schreef: Over de inhoud;Hier kan ik de komende tijd nog eens goed over nadenken. Geef even aan wat je mist welke informatie zou je graag ter beschikking hebben? | |
't is maar een hobby... | |
YourLiVeStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 19-5-2004 Laatste: 27-10-2021 Berichten: 1849 | 14-2-2012 17:40 |
Roy schreef: Leuke site, maar weet je dat je menu er in Chrome anders uitziet als in IE? Ik zou zowiezo nog iets meer werk maken van de layout de navigatie.Ik ben zelf overigens ook wel fan van full-size afbeeldingen | |
RoyStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 7-3-2003 Laatste: 27-10-2020 Berichten: 1135 | 14-2-2012 17:54 |
Echt waar? Kun je ook aangeven waarom dat is? Als ik kijk naar de Adwords conversie dan is deze website zijn geld zeker waard geweest. | |
Maar dat is MIJN mening... | |
YourLiVeStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 19-5-2004 Laatste: 27-10-2021 Berichten: 1849 | 14-2-2012 18:43 |
Ik vond m lekker fris en overzichtelijk, de slideshow in de header vond ik erg mooi, het flash logo was er ook prachtig in verwerkt, er stond duidelijke info op (foto's en prijzen van de drive-ins) enzovoorts. Als ik nu op jouw site kom krijg ik helemaal geen informatie te zien, behalve dan een gigantische foto en een menu. Ook vind ik m wat minder overzichtelijk dan je oude site. Het is natuurlijk wel erg mooi gedaan hoor, en die grote foto's laten wel direct zien wat je doet, maar de oude site sprak mij persoonlijk meer aan. | |
CitybeatzStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 15-2-2012 Laatste: 14-1-2013 Berichten: 1 | 15-2-2012 15:27 |
Roy schreef: Leuke site, maar weet je dat je menu er in Chrome anders uitziet als in IE? Ik zou zowiezo nog iets meer werk maken van de layout de navigatie.Ik ben zelf overigens ook wel fan van full-size afbeeldingen In de footer van je site staat dat je gebruik maakt van Rentman verhuursoftware. Heeft dit ook nog invloed op de front-end van de website? Wel heb ik een klein foutje ontdekt op de pagina van Drive-in show, de knop "Boeken" valt net buiten je div. (Alhans, bij mij in FF op een breedbeeld scherm) | |
Licht- & geluidsverhuur in Goes, Oostburg en Zeeland. | |
Marc EbbersStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 19-3-2005 Laatste: 17-1-2023 Berichten: 598 | 15-2-2012 20:21 |
Volgens mij is Roy zelf gedeeltelijk eigenaar van Rentman, wellicht dat hij Rentman op die manier wat meer onder de aandacht probeert te krijgen. Overigens ben ik zelf ook meer fan van Roy's oude website, die vond ik overzichtelijker daarnaast heb ik nu veel pop up screens die te klein zijn voor de hoeveelheid tekst ( ik gebruik firefox 11). | |
Focus on the customer and the rest will follow. | |
LuxonosStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 26-1-2012 Laatste: 26-11-2014 Berichten: 14 | 25-2-2012 15:46 |
Onze nieuwe website is sinds korte tijd online www.luxonos.nl Wij zijn benieuwd naar jullie reacties en eventuele op- en aanmerkingen. Mvg Luxonos | |
Uw partner op het gebied van licht en geluid voor al uw projecten, evenementen en feesten |