Forum > Algemeen Forum

klantenkring

(43 reacties. Pagina 5 van 5)
Moderator(s): Dré
DjmouseStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 3-6-2003
Laatste: 6-2-2008
Berichten: 892
17-5-2004 19:53
even om verwarring te voorkomen, dit ben ik NIET happy :)
dj mouse
nog 10 berichten en ik word VIP!!
CalipsoStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 28-3-2004
Laatste: 30-6-2024
Berichten: 506
17-5-2004 23:09

kvm schreef:

het aanscrijven van jongeren centra heeft hier weinig zin omdat voorzover ik weet alle jongerencentra hier in de buurt voorzien zijn van eigen licht, geluid, en vrijwillege dj's
Ik ben vroeger wel eens bij jongeren centra met eigen licht en geluid geweest het ligt ook deels aan jezelf, probeer jezelf te verkopen!!! Misschien zoeken ze alleen een DJ, ook op die manier kan je naam opbouwen.

Overigens heb ik het niet over aanschrijven gehad. Ik heb het gehad over een goede foto met begeleidende brief. Ga er zelf langs, men ziet dan dat je er de moeite voor neemt. Maak een praatje en geef na je verhaal de brief met foto af. Ik weet dat dit niet altijd mogelijk is, dus als je hem opstuurd zorg dan voor een zeer goede inhoud. Een vermelding van de gebruikte apparatuur is niet nodig vermeld liever de muziek soorten die je draait.

Martin.
Ik dacht dat ook zo was bij mij in de buurt. Ik heb nu al bij de buurthuizen gedraaid waarvan 1 op vrijwilligebasis (toen ik net begonnen was) die hebben nu ook eigen apparatuur en dj's.
de 2de wijkhuis heb ik gedraaid met carnaval (3dagen) verdient niet veel maar was echt geweldig om te doen!!
en de 3de is nu mijn vaste klant 1keer in de maand (met zomer stop) 70 euro voor 2 uurtjes met geluid en 2 efectjes meer niet. En is echt super om te doen!!!

dus dat ieder wijkhuis eigen apparatuur heeft valt redelijk mee

buurthuis/jongeren centrum kan ik in dit geval wel voor het zelfde aanzien?!?
wat een onzin in dit vak
DjmouseStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 3-6-2003
Laatste: 6-2-2008
Berichten: 892
18-5-2004 10:21
ik had het over de buurthuizen/jongerencentra bij mij in de buurt
dj mouse
nog 10 berichten en ik word VIP!!
HjvogelpoelStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 3-9-2003
Laatste: 21-1-2010
Berichten: 141
18-5-2004 20:40
zoals eerder verteld, mond op mond reclame is een van de beste reclame's.
En zorg er voor dat jij een avond neer zet die ze niet snel vergeten. Op die manier verkom je ook dat ze denken te veel betaald te hebben. Laatst had ik gedraait en ze wilden metteen m'n adres telefoon nummer en e-mail weten zodat als er nog een feest was dat ze mij konden berijken. Heb aan het eind van het feest nog ff wat gedronken met de leraren en een zij: "wat mij betreft mag je de volgende keer weer komen" en er klonk een instemmend geluid happy :) Later ben ik ook gebeld, en die organisator vertelde dat ze mij metteen maar opbelde omdat iedereen zo enthousiast was van de vorige keer.

Terug naar forum Reageer (zonder quote)