Forum > Licht

Filmkes van The winner II

(91 reacties. Pagina 5 van 10)
Moderator(s): Dré
CalipsoStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 28-3-2004
Laatste: 7-9-2024
Berichten: 506
10-7-2005 21:51
4 op een rij geprogrameerd met een scanmaster
wat een onzin in dit vak
JeroenVDVVIP Lid
Uit: Nederland
Sinds: 15-6-2004
Laatste: 6-2-2016
Berichten: 4301
10-7-2005 21:56

calipso schreef:

4 op een rij geprogrameerd met een scanmaster
Ziet er serieus netjes uit. Je maakt inderdaad mooi gebruik van vloeiende bewegingen in combinatie met shutterchases etc. Netjes!
Light Image
TiordoEx Lid
Uit: Nederland
Sinds: 21-5-2004
Laatste: 21-7-2005
Berichten: 73
10-7-2005 23:08
quote
--------------------------------------------------------------------------------
[citaat van jeroenvdv schreef:

quote
--------------------------------------------------------------------------------
[citaat van sandervandermaat schreef:

filmpje the winner winners zijn van mifex, de mijne komen eraan
--------------------------------------------------------------------------------

Filmpje is grappig om te zien, wel "zoveel-mogelijk-gobo's-en-kleurtjes-in-zo'n-kort-mogelijke-tijd", maar ik neem aan dat dat puur voor het filmpje is

Binnenkort heb ik een feest en dan neem ik een stukje lichtshow op als ik het nie vergeet

Alleen jammer van de "muziek". Vind je dat nou echt lekker om naar te luisteren?
--------------------------------------------------------------------------------

haha, ja sander wou het even zien... dus vandaar kleurtjes en gobo's en natuurlijk omdat ik dat ding nog onder controle moet krijgen ... programma's moet ik nog maken heb even snel iets in elkaar gefrutselt. En wat het muziek betreft tsjaa ieder zijn smaak.
Daarom de kleurtjes en rare bewegingen.
Paulus0013Standaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 26-12-2003
Laatste: 8-8-2017
Berichten: 111
11-7-2005 06:17
als we dan toch met filmpjes gaan strooien.. dan doe ik mee !
2 winners aan het plafond (en nee ze zijn nog niet naar beneden gekomen ;))
en 2 op de grond.

klik

onder aan de pagina staan filmpjes
pom pom
DjmouseStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 3-6-2003
Laatste: 6-2-2008
Berichten: 892
11-7-2005 12:58
lang leve de lol(zie onderschrift)...met een stukkie truss op je bol...mzzz

als ik naar de eerste foto kijk die op die pagina staat is duidelijk te zien dat het gat in de muur bij het haakje en het haakje zelf aan het verbuigen zijn.

dat je verteld dat het er NU nog hangt en je er zelf al een geintje van maakt geeft al weer aan hoe goed je met veiligheid bezig bent..

zou erg zonde zijn als er 1000 euro spul op de vloer kapot klettert omdat je geen 25 euro uit wou geven aan goed bevestigings materiaal...

dj mouse
nog 10 berichten en ik word VIP!!
Paulus0013Standaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 26-12-2003
Laatste: 8-8-2017
Berichten: 111
12-7-2005 12:23
ja uhm leuk en aardig, dat verhaal ken ik nu wel dat het niet goed hangt ;)
voorlopig is het spul nog geen centimer omlaag komen zetten oid dus ik ga er vanuit dat het voorlopig nog wel even hangt.
ik controleer ook nog wekelijks of het spul niet verzakt.
ik laat het ook nog lekker hangen zo... doden zullen er niet door vallen, meer mensen dan ik zelf en af en toe een vriend bezoeken mijn kamer toch niet.
over een aantal maanden komt er een 2e truss en zal ik ook deze eerste meteen anders laten bevestigen zodat veiligheid wel gegarandeerd is.
tot die tijd vind ik het best, zodra ik merk dat dingen losser gaan zitten haal ik de lampen er toch meteen af, maar dat lijkt mij niet meer dan logisch.
tot zo ver genoeg over mijn truss en bevestiging... het ging in dit topic over filmkes van the winner II, en daar verwijs ik in 1e instantie ook naar.
pom pom
TiordoEx Lid
Uit: Nederland
Sinds: 21-5-2004
Laatste: 21-7-2005
Berichten: 73
12-7-2005 15:10

Paulus0013 schreef:

ja uhm leuk en aardig, dat verhaal ken ik nu wel dat het niet goed hangt ;)
voorlopig is het spul nog geen centimer omlaag komen zetten oid dus ik ga er vanuit dat het voorlopig nog wel even hangt.
Voorlopig nog wel ja maar ineens gaat het HEEL snel. Geloof me, ik heb het zo vaak meegemaakt (niet met discoapperatuur of truss) dat iets naar benede donderde, het ging hier om een houte blok met 2 kettingen zodat mijn vogels hierop konden zitten. Ging goed todat ik ineens in de nacht BOEM hoorde. Ding gewoon uit het plafond, en ik weet zeker dat het die avond voordat ik ging slapen nog allemaal goed hing.
ik controleer ook nog wekelijks of het spul niet verzakt.
Wekelijks is niet genoeg, minimaal elk uur.
ik laat het ook nog lekker hangen zo... doden zullen er niet door vallen, meer mensen dan ik zelf en af en toe een vriend bezoeken mijn kamer toch niet.
Geen dode nee maar vind je het niet zonde van je apparatuur?
PietjeStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 26-4-2004
Laatste: 30-11-2014
Berichten: 1105
12-7-2005 15:15
ik zou heto ok anders ophangen, dit komt echt een keer naar beneden storten, maar wat verwacht je ook anders..

je hangt 30 kilo aan 2 van die haakjes. zo te zien is het dak waar je het in heb gehangen ook nog van die gipsplaten, anders draai je die dingen er nooit in, oftewel.. dit komt een keer keihard naar beneden denderen, is kijken of je dan nog zegt..

"ach.. doden zullen er niet door vallen..." nee, dat niet, maar wel 400/500 euro naar de ****
RutgerLANStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 16-1-2005
Laatste: 5-2-2019
Berichten: 387
12-7-2005 15:58
Ach, laat hem toch.
Net wat hij zegt, er zullen geen doden vallen, kost hem alleen wel een smak met geld.

Sommige mensen zijn hardleers, die mensen luisteren niet, en willen/zullen het voelen. wink ;)

Dus ga je er vooral niets van aantrekken, en ga rustig je gangetje. Mij zul je niet horen (behalve als het spul naar beneden dendert, dan kom ik niet meer bij ...).
Abnpranger@home.nlStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 12-6-2005
Laatste: 1-9-2011
Berichten: 165
12-7-2005 21:11
Let's get back to the track, Ik lach ook als het spul gaat vliegen laugh :D laugh :D laugh :D
Mr. Jameson...

Terug naar forum Reageer (zonder quote)