Forum > Algemeen Forum

Spelletjes

(45 reacties. Pagina 5 van 5)
Moderator(s): Dré
TBStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 11-5-2003
Laatste: 14-1-2018
Berichten: 463
14-11-2008 07:10
Ligt het aan mij of worden de kids van tegenwoordig steeds brutaler?

Je hoeft ze niet te vermaken, dat doen ze zelf wel. Het favoriete vermaak: De microfoon tijdens een onbewaakt tijdstip veroveren (lang leve het voor een kind onbegrijpelijke aan/uit-knopje) en de DJ irriteren door zelfs na afzetting met lint, bij hem achter het DJ-meubel te kruipen.

Even on-topic: Kids vind ik erg gemakkelijk publiek. Als je ze een beetje actief betrekt bij het geheel en hierbij de mic goed gebruikt (namen omroepen na een verzoekje vinden ze geweldig), komt het al gauw goed. Waar ze ook dol op zijn: Promotiepennen (bijvoorbeeld), visitekaartjes, e.d.
TomVIP Lid
Uit: Anders
Sinds: 3-1-2002
Laatste: 6-10-2024
Berichten: 9491
14-11-2008 10:58
bij mij is een kinderfeest: full entertainment.
In de praktijk is de zelfvermaaktijdspanne ( wink ;) ) van kids tot een jaar of twaalf amper 5 minuten,
als je niet zorgt dat er iedere 5 minuten iets anders te beleven valt, verslapt de aandacht en gaan ze soms brutale of stoute dingen doen en als je daar geen aandacht aan geeft, gaan ze misschien zelfs klieren.

Mijn truuk, veel spellen, korte muziekjes, veel verschillende doe/dans muziekjes, en heel veel prijzen.
Ik prop gemiddeld 20 spellen in 3 uur, en geef in een gezelschap van 30 tot 50 kids, ongeveer 100 prijzen weg.

Hoe dat er dan in de praktijk uit gaat zien kun je hier en hier een beetje zien. Ik doe vrij regelmatig kindershows, en geloof me het is altijd leuk om te doen, lekker rommelig, maar wel ontzettent intensief happy :)
Ik duw altijd tegen deuren waar trekken op staat.
LJ DaAnStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 4-3-2003
Laatste: 16-9-2020
Berichten: 627
14-11-2008 18:17

Tom schreef:

Hoe dat er dan in de praktijk uit gaat zien kun je hier een beetje zien. Ik doe vrij regelmatig kindershows, en geloof me het is altijd leuk om te doen, lekker rommelig, maar wel ontzettent intensief happy :)
Das een aardige tafel met prijzen, wat kost dat extra als vragen mag?

Tom schreef:

Ik doe vrij regelmatig kindershows, en geloof me het is altijd leuk om te doen, lekker rommelig, maar wel ontzettent intensief happy :)
intensief = vermoeiend? wink ;) razz :p
Fouten in deze tekst dienen ter vermaak van de lezer.
WarfaceStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 23-4-2004
Laatste: 13-7-2014
Berichten: 179
14-11-2008 20:47

LJ DaAn schreef:

Das een aardige tafel met prijzen, wat kost dat extra als vragen mag?
Zo te zien staan er ook bekers tussen, en bussen met tennisballen. Ik heb zo`n vermoeden dat het de prijzentafel is van de tennisvereniging (wellicht een tournooi geweest ofzo)
Meh me lêpke!!!
TomVIP Lid
Uit: Anders
Sinds: 3-1-2002
Laatste: 6-10-2024
Berichten: 9491
15-11-2008 08:37
intensief en vermoeiend,
als je denkt nu ga ik ff pauze houden, en laat ze maar ff lekker dansen, komen ze binnen 5 minuten vragen wanneer het volgende spel begint.

Prijzentafel was idd loterij van de tennisvereniging zelf,
Prijzen die ik weggeef per avond/middag,
heeft meestal een verkoopwaarde van ongeveer 100 euro, maar ik haal het bij de speelgoedimporteur.
dus dan heb ik het een stukje goedkoper. Anders kan je ook nooit 50 tot 100 prijsjes weggeven.

Nadeel van bij de importeur kopen (en niet bij de action) is dat je wel minimaal 500 euro tegelijk moet nemen,
daar heb je dus niets aan als je maar twee kinderdisco;'s per jaar doet razz :p

Nadeel van bijvoorbeeld de Action, is dat je klanten ook weten dat het daar vandaan komt, en dan precies weten wat je weggeeft......
Ik duw altijd tegen deuren waar trekken op staat.
Malle PietjeStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 2-10-2003
Laatste: 28-6-2024
Berichten: 1078
15-11-2008 11:11

Tom schreef:

Nadeel van bijvoorbeeld de Action, is dat je klanten ook weten dat het daar vandaan komt, en dan precies weten wat je weggeeft......
Ik ga naar een groothandel, ook goedkoper en toch anders als de Action.
Alles komt goed....

Terug naar forum Reageer (zonder quote)