Forum > Newbie Forum

domein aanvragen: twijfels over DJ naam

(57 reacties. Pagina 5 van 6)
Moderator(s): Dré
SylviaEx Lid
Uit: Nederland
Sinds: 12-1-2003
Laatste: 11-11-2011
Berichten: 4564
25-10-2005 22:42
Maar heb je alleen een mailtje gekregen dat-ie het .nl domein ook wilde hebben? Of een serieuze opmerking dat-ie je gaat aanklagen?

Ik heb die .com site net eens bekeken, maareuh:
DJRAZE voorlopig offline , maar wees gerust.
Na terugkomst staat er een nieuwe website
op de planning.
Dus ZO hard timmert die jongen nou ook weer niet aan de weg. Als hij niet blij is dat-ie .nl niet heeft, had hij maar sneller moeten zijn, zo simpel is het.
VictorVIP Lid
Uit: Nederland
Sinds: 23-8-2002
Laatste: 16-9-2024
Berichten: 5308
25-10-2005 22:56
Alleen als die andere knakker de naam "Raze" (of "DJ Raze") heeft laten registreren bij het Benelux Merkenbureau heeft hij recht op die naam en kan hij misschien iets aan jouw website doen. Daarvoor zal hij dan ook nog eens naar de rechter moeten.

Dus:
1. De kans dat hij zijn naam heeft laten registreren lijkt me uitermate klein
2. De kans dat hij de moeite zal nemen (en de kosten wil betalen) van een rechtszaak lijkt me nog veel kleiner.

Conclusie:
De boom in met die gast. Gewoon niet op reageren en lekker doorgaan.
Ik ben niet gek, ik ben een helicopter! Een Satel Pogi om precies te zijn!
ReindStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 5-11-2002
Laatste: 16-1-2012
Berichten: 3032
25-10-2005 23:52
Of hem gewoon lekker laten betalen voor de naam..... een flink ook.

Overigens heb ik voor een hele tijd terug ook een bod gekregen op mijn complete site, bod was 250€. Ik heb die persoon gemaild dat ie de volgende keer als ie zijn bank papieren weer in de bus kreeg maar eens moest kijken of er niet nog 2 nullen bij konden want na alle uren werk die er in hebben gezeten + het aantal bezoekers wat de site trekt doe ik de zaak niet voor een lullige 250€ van de hand.

Was overigens een conculega van Dre. En ook nog eens 1 waarvan ik weet dat het geen goede vriend is van Dre ;-)

Als mensen dus een domein naam willen hebben zonder dat ze daar juridisch gezien recht op hebben (en tegen de tijd dat je daar 100% recht op hebt ben je wel een hele hoop centjes verder) zul je ze daar gewoon flink voor moeten laten dokken.
Rubix cube moeilijk? Probeer maar eens een universele logitech harmony afstandsbediening in te stellen!
Dj-razeStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 14-5-2005
Laatste: 17-4-2023
Berichten: 181
25-10-2005 23:57
dus ik kan de site gewoon laten bestaan als ik het goed begrijp??
-JB vibe--ecler--Denon--Technics-
ReindStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 5-11-2002
Laatste: 16-1-2012
Berichten: 3032
26-10-2005 00:05
Yups, laat hem maar keihard aantonen dat ie er recht op heeft en anders mag ie met een verdomd goed bod komen.
Rubix cube moeilijk? Probeer maar eens een universele logitech harmony afstandsbediening in te stellen!
SylviaEx Lid
Uit: Nederland
Sinds: 12-1-2003
Laatste: 11-11-2011
Berichten: 4564
26-10-2005 00:37

dj-raze schreef:

dus ik kan de site gewoon laten bestaan als ik het goed begrijp??
Maak je niet druk om die jongen. Iedereen baalt wel eens dat een ander een bepaalde domeinnaam heeft die hij zelf had willen hebben. En zo iemand kan altijd proberen of de eigenaar van de felbegeerde domeinnaam er vanaf wil zien na een, al dan niet pinnig, mailtje.

Rare quote heb je trouwens.
Dj-razeStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 14-5-2005
Laatste: 17-4-2023
Berichten: 181
26-10-2005 07:41
laugh :D
-JB vibe--ecler--Denon--Technics-
Mad_MikeStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 3-10-2005
Laatste: 27-6-2007
Berichten: 15
26-10-2005 09:08
mee eens.
Zo ben ik ook in strijd gegaan om een domein die iemand van mij wilde hebben. Uiteindelijk heb ik hem de keuze gegeven:
- OF je komt met het bewijs dat jij 'recht' zou hebben de de desbetreffende naam
- OF je komt met een goed bod.

Daarna niets meer van hem gehoord razz :p
Nobody likes the records that I play!
VanniekerkStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 30-6-2005
Laatste: 10-3-2016
Berichten: 210
23-11-2006 14:47
Ik kick nog maar een keer een oud topic omhoog omdat ik graag jullie advies wil hebben over het volgende:

Ik wil op zeer korte termijn een goede informatieve website maken over hetgeen waar ik nou helemaal mee bezig ben.

Ik wil graag mijn achternaam koppelen aan mijn show (niekerk) en zodoende ook als domeinnaam www.nshows.nl willen nemen (is nog vrij)
Ik wil mensen kunnen mailen vanuit deze site (info@nshow.nl bijvoorbeeld) dit komt een stuk proffesioneler over dan vanniekerk7apenstaarthetepost.com.

In dit topic is het streepje ter sprake gekomen, dre heeft er flink geld voor over om zijn streepje kwijt te raken heb ik wel gelezen.
Maar wat vinden jullie van dit geval?
de n staat natuurlijk voor mijn achternaam (niekerk)
dus:
n-shows.nl
nshows.nl

Wat vinden jullie uberhaupt van de naam?
Het begint nu toch echt ergens op te lijken!
MutzStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 14-8-2004
Laatste: 1-4-2010
Berichten: 211
23-11-2006 15:16
ik vind een streepje in sommige situaties erg mooi. Ook new-line staat t goed en N-Shows vind ik persoonlijk me streepjes mooier. Vooral omdat shows een apart woord is.

Heb zelf een aantal domeinen.

www.keep-email-free.eu
www.concord-os.nl
www.rfid-paspoort.nl en www.rfidpaspoort.nl

je kunt wel zien, ik ga voor t streepje.
niet nodig

Terug naar forum Reageer (zonder quote)