Forum > Newbie Forum

ongelijk belast

(46 reacties. Pagina 5 van 5)
Moderator(s): Dré
TomVIP Lid
Uit: Anders
Sinds: 3-1-2002
Laatste: 26-6-2024
Berichten: 9473
12-9-2003 17:58

nijhuisr schreef:

wat denk je nou, dat we uit ons nek lullen??
Die zelfde opmerking heb ik vandaag ook al ergens anders gepost laugh :D
Ik duw altijd tegen deuren waar trekken op staat.
SybrandStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 11-5-2003
Laatste: 2-7-2005
Berichten: 212
12-9-2003 18:19

Tom schreef:

ronny schreef:

Het kan dus geen kwaad als je zomaar de speacon uit je box losmaakt.
Daar zijn je spullen niet altijd even blij mee, je speakers kunnen een aardige klap krijgen als je de stekker er weer in steekt, en je versterker ook.
Beter is gewoon even je versterker uit te zetten.
Bij onze boxen vlogen vroeger de speakons ergewoon soms spontaan uit... sad :( , niet helemaal uiteraard,daar is de beveiliging voor, maar gewoon zo, dat ze geen contact meer maakten... ik denk ook niet dat ze dat fijn vinden, maar in iedergeval diegenen die vlak bij de box in de buurt zaten niet.. schrokken zich soms een ongeluk als hij weer aanging...
Blijf possitief, ook als het te moeilijk is!
DJ RaudiStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 13-7-2003
Laatste: 25-2-2006
Berichten: 147
12-9-2003 20:34
[offtopic]
tjah dat is dan gelijk de straf voor die mensen die gewoon voor of naast de box gaan staan... domste wat je kunt doen, tenzij je natuurlijk doof wilt worden.. mahjah je hebt van die pipo's wink ;)
[/offtopic]
RonnyStandaard Lid
Uit: België
Sinds: 18-2-2003
Laatste: 30-6-2008
Berichten: 74
31-10-2003 17:19
voor degene die misschien op i love techno zijn geweest. in de switch room stond een turbo sound setje vol open te blazen. ruimte was niet zo groot pak 10m breed en 20m lang. we stonden in het midden we zijn vertrokken omdat het te hard stond.
( bas was daar nog in je maag aan het stampen dat je er pijn van kreeg)
moet je bedenken dat er een hele rij meisjes dus gewoon op het podium voor de boxen zat.
tis altijd watt
DJ Dave-QStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 25-4-2003
Laatste: 13-11-2006
Berichten: 75
31-10-2003 21:59
k vind t wel altijd lekker hoor als ik op grote parties (met (duh), grote geluidssystemen)
tijdens het welbekende 'ff zuipen halen' ritueel langs de speakers of subs moet
lopen die er staan. heerlijk als dan plots je neusharen jeuken, en je je broekpijpen
op de beat tegen je benen voelt tikken van de enorme luchtverplaatsing. happy :)

jammer dat het slecht voor me oren is anders zou ik de hele avond voor de speakers
blijven staan dansen! laugh :D
Music is the answer! GEAR: 2x Gemini PT-2400 + Concorde Pro's, Dateq XTC, Pioneer HDJ-1000
VictorVIP Lid
Uit: Nederland
Sinds: 23-8-2002
Laatste: 28-5-2024
Berichten: 5308
1-11-2003 10:44
Ik heb nog geen schoolfeest meegemaakt waar er geen gasten zowat in de glijbanen kruipen. Kennelijk vinden ze dat leuk of stoer. Ik mag aannemen dat ze weten dat dat niet goed is voor je gehoor.
Ik ben niet gek, ik ben een helicopter! Een Satel Pogi om precies te zijn!
DréAdministrator
Uit: Nederland
Sinds: 17-11-2001
Laatste: 26-6-2024
Berichten: 13459
1-11-2003 11:48

Victor schreef:

Ik heb nog geen schoolfeest meegemaakt waar er geen gasten zowat in de glijbanen kruipen. Kennelijk vinden ze dat leuk of stoer. Ik mag aannemen dat ze weten dat dat niet goed is voor je gehoor.
Ik was van het probleem af sinds de intrede van de Lab 4000 versterkers. De lucht"verstoring" was dicht bij de speakers dusdanig hoog dat het absoluut NIET meer leuk was voor de subjes te kruipen. En da's dan gelijk het nadeel van direct stralende drivers... Op een gegeven moment kom je op het punt waar de lucht ophoudt zich netjes te gedragen. Het heeft dan GEEN zin om nog meer vermogen naar het kastje te pompen (ook al zou de speaker het kunnen verwerken).
-- Pardon my French, I'm Dutch --

Terug naar forum Reageer (zonder quote)