Forum > Off-Zone

T-shirt met werkend equalizer-spectrum

(132 reacties. Pagina 5 van 14)
Moderator(s): Dré
SylviaEx Lid
Uit: Nederland
Sinds: 12-1-2003
Laatste: 11-11-2011
Berichten: 4564
16-11-2005 00:21
Ik verwacht er ook niet veel van.

Je hebt nou eenmaal goede imitatie en slechte imitatie. Met name dat laatste is natuurlijk vrij goedkoop en gezien de prijs reken ik het door mij bestelde shirt tot deze groep.
Maar in het donker zie je toch alleen nog maar wat er beweegt, dus wat er aan zooi bij zit aan kabeltjes, mic, t-shirt, batterijen en weet ik wat nog meer, boeit me niet zo, zolang mijn bh maar niet in het gedrang komt ashamed :$ .
T-shirt wordt sowieso direct vervangen omdat ik met mijn 1,63 cm en normaal postuur eigenlijk nooit in een standaard maatje M pas en ze niks kleiners hadden. (Ik ben eigenlijk meer een XS-tiepje, en die bestaan niet in de licht- en geluidwereld)

TPG kennisgeving is vandaag niet gekomen. Ik hoop dat ik hem toch voor vrijdag binnen heb, hij zou nl wel op voorraad zijn. Een kiekje zal volgen ;-)

Overigers vond ik die eq van glitterit niet mooi...te druk. Dus ik ga deze, die meer basic is, afmeten aan wat Cyberdog verkoopt a bijna 100 euro.
DJ HanSie VStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 23-1-2003
Laatste: 11-4-2015
Berichten: 219
17-11-2005 00:42
Ik heb die van Partytoys inmiddels in mijn bezit!
Ziet er goed uit, werkt ook perfect alleen jammer dat je het aansluitpunt goed kunt zien aan de voorkant, zal binnenkort ff foto'tje maken..
SylviaEx Lid
Uit: Nederland
Sinds: 12-1-2003
Laatste: 11-11-2011
Berichten: 4564
17-11-2005 09:09
Ik vond gisteren een kennisgeving. Gaat denk ik niet meer lukken om hem voor het weekeinde in huis te halen (jammer, ik had hem graag morgen gebruikt), en dan haal ik 'm dinsdag op bij de vervoerder.

Eigenlijk ga ik er ook vanuit dat je het aansluitpunt gewoon kan zien. Dit is in ieder geval wel zichtbaar bij de andere shirts die ze verkopen, en waar meer foto's van op de site staan.
SylviaEx Lid
Uit: Nederland
Sinds: 12-1-2003
Laatste: 11-11-2011
Berichten: 4564
17-11-2005 21:31
De leverancier (niet TPG) heeft mijn telefoontje van vanochtend dat de (aangetekende) zendig best in de bus gefrot mocht worden als het paste wel érg letterlijk genomen. Toen ik zojuist bij thuiskomst buiten een verregende en lege kartonnen doos naast mijn voordeur zag liggen, wist ik het al. En inderdaad: binnen lagen los in de gang een shirt en XLR kabel....

Nouja goed, alles is heel. Als de bestelling bij Dré vandaan was gekomen, had ik het wel even aan hem gemeld. Maar ik heb dit ben ik bang ook wel een beetje veroorzaakt door mijn eigen woordkeus.

T-shirt maat M is natuurlijk veeeeeeeel te groot, eq-spectrum ziet er aardig uit. Het zat niet zo supernetjes vast (wel stevig), omdat de buitenste halve centimeter rondom het eq-dingetje niet van klitteband is voorzien. Maarja, in de badkamer in het donker zag ik daar dan weer niks van en het geeft best leuk veel licht.

Natuurlijk zaten er ook geen batterijtjes in, en omdat ik daarvoor toch naar de HEMA moest heb ik meteen maar even wat klitteband gekocht om het eq-tje op een ander shirt te plakken.

Op het bestaande shirt was de aansluiting trouwens keurig onzichtbaar weggewerkt, door een 2 cm breed sleufje onder het spectrum. Aan de binnenkant zat de kabel tot onderaan werggewerkt in een dubbele zoom. Wat dat betreft niks te mopperen dus.

Ja, het is een cheap ass dingetje, maar ik moet nog zien dat het shirt van 100 euro het prijsverschil waard is.

Ik ga even freubelen met een ander shirt en er volgt nog wel een kiekje.
RoOoYtJuHStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 18-4-2004
Laatste: 1-2-2015
Berichten: 164
19-11-2005 00:08

Sylvia schreef:

De leverancier (niet TPG) heeft mijn telefoontje van vanochtend dat de (aangetekende) zendig best in de bus gefrot mocht worden als het paste wel érg letterlijk genomen. Toen ik zojuist bij thuiskomst buiten een verregende en lege kartonnen doos naast mijn voordeur zag liggen, wist ik het al. En inderdaad: binnen lagen los in de gang een shirt en XLR kabel....

Nouja goed, alles is heel. Als de bestelling bij Dré vandaan was gekomen, had ik het wel even aan hem gemeld. Maar ik heb dit ben ik bang ook wel een beetje veroorzaakt door mijn eigen woordkeus.

T-shirt maat M is natuurlijk veeeeeeeel te groot, eq-spectrum ziet er aardig uit. Het zat niet zo supernetjes vast (wel stevig), omdat de buitenste halve centimeter rondom het eq-dingetje niet van klitteband is voorzien. Maarja, in de badkamer in het donker zag ik daar dan weer niks van en het geeft best leuk veel licht.

Natuurlijk zaten er ook geen batterijtjes in, en omdat ik daarvoor toch naar de HEMA moest heb ik meteen maar even wat klitteband gekocht om het eq-tje op een ander shirt te plakken.

Op het bestaande shirt was de aansluiting trouwens keurig onzichtbaar weggewerkt, door een 2 cm breed sleufje onder het spectrum. Aan de binnenkant zat de kabel tot onderaan werggewerkt in een dubbele zoom. Wat dat betreft niks te mopperen dus.

Ja, het is een cheap ass dingetje, maar ik moet nog zien dat het shirt van 100 euro het prijsverschil waard is.

Ik ga even freubelen met een ander shirt en er volgt nog wel een kiekje.
Kan je nu niet ff een fototje maken?
"En zoals mijn vader altijd zei: 's avonds een vent, 's ochtends lekker uitslapen"
SylviaEx Lid
Uit: Nederland
Sinds: 12-1-2003
Laatste: 11-11-2011
Berichten: 4564
19-11-2005 18:48
Toen niet, nu wel.

Op een andere trui zelfklevend klitteband geplakt en nu zit het eq-plaatje daarop. Let niet op hoe verrot die trui is, deze was gisteren de enige waar ik zomaar een gat in wilde knippen voor het kabeltje. Ik heb vandaag een fatsoenlijk T-shirt gekocht.

Het mechaniekje heeft vier AAA batterijen nodig, er zit een microfoon in en een aan- uitschakelaartje op. Ding is vrij klein en kan dus makkelijk aan de broekband. Van het kabeltje onder de trui heb je verder geen last, behalve als je vrouw bent en moet plassen (en na verloop van tijd wat veel bier op hebt, vaak moet en gaat vergeten dat je dat ding nog aan je broekband hebt hangen.)

De kabel is trouwens kort na het eq-plaatje onder de trui los te halen middels een stekker. Daarna kun je dus ook het eq-plaatje lostrekken, de kabel door het gaatje trekken en je trui in de was gooien.

Trui
Aan
Meer aan

Het eq plaatje ziet er vrij goedkopig uit, maar in het donker ziet niemand dit. Ook de kleuren die je ziet als het apparaat uit staat (zoals op de eerste foto), vallen niet op in een donkere zaal.

De microfoon is vrij gevoelig, daar gaat de volgende keer een stukje gaffa overheen, maar verder doet-ie het prima.

En een aandacht dat je ermee krijgt, geweldig gewoon. Ik heb gisteren gedraaid, en volgens mij is minimaal twintig keer gevraagd waar ik hem vandaan heb laugh :D . Het ziet er echt heel erg leuk uit, zeker als je dj bent.

Dus mensen, nogmaals dank voor de suggesties en de goede afloop van één van mijn eerste forumtopics ooit hier op New-Line razz :p .
Dj pacificStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 18-5-2005
Laatste: 31-7-2022
Berichten: 405
19-11-2005 19:28
He, is toch best wel een leuk effect happy :), misschien ook maar eens het overwegen waard, ben benieuwd hoe lang hij het blijft doen voordat hij kapot is sneaky :V enne ik blijf het een geweldige topic titel vinden laugh :D wink ;)
Ik gebruik enkel A-merken: Adam Hall, American audio, American dj....
SylviaEx Lid
Uit: Nederland
Sinds: 12-1-2003
Laatste: 11-11-2011
Berichten: 4564
19-11-2005 19:40
Oh ja, maar nu ben ik mod.
Edit Mod: Sylvia: topictitel aangepast razz :p .
KrisadamStandaard Lid
Uit: België
Sinds: 8-2-2005
Laatste: 5-6-2019
Berichten: 56
19-11-2005 23:43
he bedankt voor je oordeel, net wat ik nog moest weten. Is ook niet zo abnormaal duur en ziet er leuk uit dus het staat in bestelling wink ;)
Not everyone understands house music... it's a spiritual thing, a body thing... a soooul thing
DeWitStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 3-4-2003
Laatste: 15-10-2018
Berichten: 648
19-11-2005 23:44

Sylvia schreef:

Oh ja, maar nu ben ik mod.
Edit Mod: Sylvia: topictitel aangepast razz :p .
oooh, valsspeler ;-)
Imagination is more important than knowledge - Albert Einstein

Terug naar forum Reageer (zonder quote)