Forum > Licht

Lichttafel voor Ledpars en scans

(43 reacties. Pagina 5 van 5)
Moderator(s): Dré
Gino VStandaard Lid
Uit: België
Sinds: 5-2-2010
Laatste: 1-3-2019
7-2-2010 13:45
ik heb nu zelf ook de showdisigner 512 aangeschaft en gaat volgend weekend de eerste show met doen
en wat ik thuis al heb geprobeerd kun je hier perfect mh en led pars met bedienen
alleen de stap overgangen van de pars valt mij nog een beetje tegen maar voor de mhmogenlijkheden kun je die perfect instellen en op een master de kleurenwiel zetten en kun je live direct vankleuren veranderen en voor de pars zet ik de dimmer op een master zodanig ik deze ook naar believen kan laten strobo of puls of enz.
dus voor weinig geld heb je toch al wel wat mogenlijkheden

mvg Gino
BSSStandaard Lid
Sinds: 30-10-2009
Laatste: 23-5-2023
8-2-2010 17:21
Wat valt er dan tegen aan de stap overgangen? Wat bedoel je hier precies mee?
Misschien is het voor de verhuur toch het interessantste om gewoon een scanmaster naast de showmaster te zetten en indien de klant kiest om géén lichtbediening voor hun feest te huren (ik doe alleen verhuur, geen drive-in) zet ik ze beiden op standje automatisch en zet ik er een paar programma's in.
Als ze dan zelf wat kleurtjes, snelheid en fade kunnen aanpassen voldoet dat in de meeste gevallen.
Willen ze wel lichtbediening kan de lampjes alsnog aan een laptop hangen.
Want het lijkt me duidelijk dat een combinatiepaneeltje dat echt goed werkt gewoon veel te duur is in vergelijking met een laptop met gratis software.
www.bigsoundsystems.be
RevhaStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 25-6-2004
Laatste: 29-12-2018
8-2-2010 23:01
Wij gebruiken al enige tijd de showdesigner 512 voor 8 led parren, 4 scans en 2 movingheads.
Dit werkt uitstekend. 3 chase groepen (1 voor par, 1 voor scanners, 1 voor movingheads)
De chases combineren we dan in de groepen zodat we ze wel appart kunnen programmeren. Maar wel
met 1 druk op de knop kunnen sturen. Ideale tafel. (jammer alleen dat je niet kunt saven naar een usb stickje)
BSSStandaard Lid
Sinds: 30-10-2009
Laatste: 23-5-2023
9-2-2010 09:53
Dus dan kan je alles mooi synchroon laten lopen?
en bv plots al het licht met 1 druk op de knop blauw zetten of laten versnellen of vertragen, faden, blackout/full on..?
en dan als je wil toch apart alles individueel wijzigen, bv de scans geel en de pars rood
scans rustig en de pars ondertussen een looplichtje of strobo enz.
Indien dat allemaal redelijk makkelijk te doen is hou ik deze tafel toch nog even in het achterhoofd
www.bigsoundsystems.be

Terug naar forum Reageer (zonder quote)