Forum > Algemeen Forum

Muziekstijl niet draaien, om bepaald publiek te weren?

(73 reacties. Pagina 5 van 8)
Moderator(s): Dré
DiederikStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 20-5-2003
Laatste: 3-2-2021
Berichten: 619
8-11-2003 22:03
dat weet ik wel 100% zeker dat het gedaan is voor the challenge. Want waarom zou het anders alleen in het weekeinde gelden. Challenge zit midden op het industrieterrein! Bedoelde meer dat ik niet exact weet wat ze ermee willen bereiken, maar weet wel dat het in verband staat met de hoeveelheid rotzooi die er de laatste tijd nog wel eens is.
Wat nu heel gewoon is, was ooit een revolutie
NijhuisrVIP Lid
Uit: Nederland
Sinds: 10-3-2003
Laatste: 10-9-2024
Berichten: 2195
8-11-2003 22:08
wat bedoel je dan met aanpassen? er is reeds een nieuwe weg aangelegd en zeker niet voor de challence. wat er in het weekend gebeurd weet ik niet.
Leviathan, Lord of the Labyrinth!!...
DiederikStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 20-5-2003
Laatste: 3-2-2021
Berichten: 619
8-11-2003 22:18
er is een busbaan neergepleurd langs the challenge (zuidtangent).

In het weekeinde geldt er eenrichtinsverkeer. Je moet nu bij het nutsbedrijf erin (eentje verder dus als je vanuit de richting A4 komt, eentje eerder als je uit de richting heemstede komt), over het industrieterrein naar de parkeerplaats. Direct links bij the challenge is ook afgesloten

Als je weggaat mag je alleen rechtsaf richting de v. heuven goedhardtlaan, en dan meteen de weg op. Via het industrieterrein is afgesloten.

snappu? Enige wat ik ermee wilde zeggen was dat er daar de laatste tijd regelmatig gedonder is. Welles-nietes verhaaltje was niet de bedoeling sad :(
Wat nu heel gewoon is, was ooit een revolutie
NijhuisrVIP Lid
Uit: Nederland
Sinds: 10-3-2003
Laatste: 10-9-2024
Berichten: 2195
8-11-2003 22:24
haha, van dat welles nietes verhaal komt van een ander topic!

ik dacht dat je er nooit kwam? maar je weet de staten te noemen laugh :D

maakt ook niet uit.
Leviathan, Lord of the Labyrinth!!...
DiederikStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 20-5-2003
Laatste: 3-2-2021
Berichten: 619
9-11-2003 11:27
Kijk es in me profiel....waar woon ik? en waar staat the challenge laugh :D ?
Wat nu heel gewoon is, was ooit een revolutie
THeFLyZoNeStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 22-5-2003
Laatste: 5-7-2005
Berichten: 82
10-11-2003 19:10
Dit is allemaal al eens eerder gebeurt. Kijk maar eens naar gabber van vroeger. In het begin was het super, toen werd het commercieel met veel pillen erin en hoorde je er niet bij als je geen kale kop had. Vechtpartijen genoeg. Toen werd het ook in veel tenten niet meer gedraaid.

overigens hebben ze een tijdje geleden bij onze plaatselijke tiener disco het roken afgeschaft. Gevolg: de stoere tieners die wilde roken (en vaak voor de overlast zorgden) gingen ergens anders naartoe met als resultaat dat we een zeer relaxte sfeer hadden zonder incidenten. En iedereen beweerde dat die rokers niet de oorzaak waren. Nou m'n .... als je als 13 jarige rookt rook je niet omdat je verslaaft bent maar omdat je stoer wil doen. En stoer zijn leid vaak tot onregelmatigheden.

Dus als het afschaffen van een bepaalde muziek soort resulteerd in minder overlast vind ik het kunnen.
FF Quote-less
RonnieBStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 2-1-2003
Laatste: 29-7-2019
Berichten: 690
14-11-2003 10:35

Reind schreef:

Ach zo kan ik een discotheek opnoemen waar ook nooit gedonder is tussen de verschillende cultuur groepen. Die discotheek heet de Now&Wow.

Daar lopen echt alle culturen die je op aarde kunt vinden en er is nooit gelazer. D'r staat alleen beveiliging aan de deur samen met de doorbitch en die bepalen wie wel en wie niet binnen komt. Zodra je 1 keer hebt lopen galbakken kom je er gewoon niet meer in en dat weet iedereen ook daar.

Tis een combinatie van alles eigenlijk -> Goed deurbeleid, geen onderscheid aan de deur maken en een kwalitatief publiek naar binnen laten, blablablablabla.
Wat ik op het 1 na laatste feest van de now en wow wel lache vond is dat er geen sterke drank geschonken werd en iedereen om 6 uur net zo nuchter als de pest naar buiten kwam rollen.
dat kan natuurlijk ook meehelpen, zolang die lui niet dronken, zullen ze niet zo snel op de vuist gaan en/of ruzies uitlokken...

maar idd, een goed deurbeleid scheelt een hele hoop! (hoewel mijn zusje laatst geweigerd was bij starlight, omdat ze met een groepje van 6 man waren, waarvan 2 antilianen, die nog NOOIT in starlight geweest waren!)
Music is what feelings sound like...
LoinzStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 26-9-2003
Laatste: 1-10-2005
Berichten: 102
17-11-2003 22:54
Er werd gesuggereerd dat er weinig gekleurden zijn met een drive inn discotheek, toch zijn er wel heel veel goede dj's. Ze draaien dan welliswaar niet standaard top 40 maar mixen kunnen ze echt wel...
RiteshStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 29-5-2003
Laatste: 29-5-2024
Berichten: 77
20-12-2003 23:21
dat is em nou juist: er zijn echt veel drive inns, maar zo noemen ze het niet.

zij (en ik ook) besteden geen tijd aan het bedenken van een drive inn naam maar i.p.v dat hebben ze hun artiesten naam, een nummer, en soms nog een internet site. terwijl alles PRECIES het zelfde is.

lekker makkelijk (klinkt zelfs ook misschien amateuristich(heb ik het goed geschreven? laugh :D ) maar het slaat wel aan)
Niet LEZEN wat hier staat aub...
Dj SpiderEx Lid
Uit: Nederland
Sinds: 22-8-2003
Laatste: 27-5-2008
Berichten: 352
21-12-2003 15:11
Heerlijk om een oud topic omhoog teschoppen sad :(

Terug naar forum Reageer (zonder quote)