Forum > Algemeen Forum

Drive-in show: wat is nog meer handig?

(79 reacties. Pagina 5 van 8)
Moderator(s): Dré
VictorVIP Lid
Uit: Nederland
Sinds: 23-8-2002
Laatste: 16-9-2024
Berichten: 5308
26-12-2005 15:51

KVM schreef:

Het verbaasd mij dan ook dat er mensen een extra cd speler mee nemen (als backup) of contactspray.
Contactspray neem ik niet mee, wel een case met een reserve cd-speler en een mixer ingebouwd. Dat zijn de twee meest kwetsbare apparaten én makkelijk extra mee te nemen. Bovendien nogal een "showstopper" als je mixer ermee stopt.
Ik ben niet gek, ik ben een helicopter! Een Satel Pogi om precies te zijn!
Joost Standaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 26-2-2002
Laatste: 15-7-2014
Berichten: 466
26-12-2005 16:28
Mijn TomTom is toch wel een hele goede investering geweest happy :). Kan nu niet meer zonder. Je komt gewoon te vaak in onbekende dorpen/steden, tenminste ik wel.

Verder heb ik ook altijd standaard gereedschapkoffer bij met alle benodigdheden zoals soldeerbout etc. en verlopenkist.

Verder zou ik niet zonder goed vervoer kunnen. Goeie bus en/of aanhanger vind ik toch wel een vereiste.
I'll tell ya what. I'll do it for a caravan.
YoghurtStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 11-8-2002
Laatste: 6-8-2023
Berichten: 904
26-12-2005 21:59
Ik heb dus wel een PDA gekocht een half jaar geleden maar heb nooit meer TomTom pakket erbij gekocht. Denk dat het ook een stukje luiheid is, ik heb het ook niet zozeer nodig. Op de één of andere mysterieuze manier waar ik ook rijd kom ik altijd waar ik moet zijn zonder uberhaupt een kaart in de auto.
Ik kijk thuis even snel waar ik moet zijn, en het lukt altijd, soms is het even stoeien met eenrichtingsverkeer maar ook daar ben ik vrij creatief in.

Uiteindelijk moet die TomTom er wel komen natuurlijk.

Wat Joost ( mag het weten ) hierboven terecht zegt is goed vervoer. Belangrijk, en dingen die daar bij komen kijken. Heb altijd standaard in de auto dingen als een EHBO trommel ( lovely he jeroen? ), gevarenvesten, rol vuilniszakken, rol gaffa, headset voor de telefoon ( belangrijk! ), oplader voor me 2e telefoon, etc..
RoyStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 7-3-2003
Laatste: 27-10-2020
Berichten: 1135
26-12-2005 22:04

Tom schreef:

Hele tappen heb ik weer op gang gekregen, ha ha
Om het nog maar niet te hebben over niet werkende kachels, aggegraten zonder diesel, lekkende toilet-wagens en wat nog niet meer. Ik doe/deed naast drive-in shows ook kleinschalige producties (plaatselijke toneelvereniging, (basis)scholen e.d.) en daar is niet altijd (lees: nooit) geld voor technisch personeel of complete inhuur en zijn ze maar wat blij als je op technisch gebied kunt bijspringen.

Daarom hier ook altijd een complete gereedschapskist mee, ook bij drive-in werkzaamheden omdat je je positief onderscheid als je wat extra's doet voor de klant.

ontopic: Het belangrijkste (volgens mij) is gezegd; inderdaad de tomtom, netwerk van klanten (zonder ben je nergens wink ;)) en collega's, een goede bereikbaarheid (via de telefoon alswel via internet), kennis van je apparatuur en electronica en (zoals KVM aanhaalde) het vermogen om snel te handelen en dingen goed op te lossen.
Maar dat is MIJN mening...
DJ DelayStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 2-6-2005
Laatste: 5-6-2022
Berichten: 892
26-12-2005 23:11
Voor mij blijft Gaffa en ducktape het beste... wat je daar allemaal niet mee kunt? Gebruik het aan de lopende band!

En kabels... mensen vergissen zich vaak in hoeveel € kabel je wel niet bijhebt, dat valt nog goed tegen hoor!
Ducktape is like The Force... it has a Light side and a Dark side, and keeps the universe together!
KVMVIP Lid (†)
Uit: Nederland
Sinds: 20-11-2003
Laatste: 8-12-2009
Berichten: 3843
26-12-2005 23:40
1 x bewerkt. Laatst door KVM op 26-12-2005 23:46

yoghurt schreef:

Ik heb dus wel een PDA gekocht een half jaar geleden maar heb nooit meer TomTom pakket erbij gekocht.
In het begin had ik ook een pda met Tom Tom, wat een gedoe sad :( (altijd de zooi opruimen i.v.m. eventuele diefstal) Zelfs vanwege de zooi die je allemaal veilig moet stellen een kluis aangeschaft voor in de bus.

Tegenwoordig gewoon een Nokia telefoon met Tom Tom en draadloos bluetooth GPS, een complete verbetering.

Tom]lampjes die ik mee heb:
250watt 24 volt (klere dingen die het veel te snel begeven )
En één hmi lampje voor de scanners.
Die zullen het niet snel begeven (5000 branduur) maar het is wel lullig als je maar 3 scanners werkend hebt

24v lampjes gaan bij mij toch redelijk lang mee.
MSD lampen neem ik nooit mee, de units hebben een uren teller. Mocht er wat vervangen moeten worden doe ik dat thuis.

Martin.
kvm entertainment
YoghurtStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 11-8-2002
Laatste: 6-8-2023
Berichten: 904
26-12-2005 23:43
Ik heb een gruwelijke hekel aan telefoons die iets anders kunnen dan bellen of smsen.

Het is werkelijk onmogelijk tegenwoordig zo'n telefoon te kopen, de ene is een multimediacenter, de ander een gameboy, en weer een ander een routeplanner.

Ik moet een telefoon hebben die superstabiel is, en toevallig ook nog belt en smst.
Voor de zekerheid heb ik meestal ook nog een oude Samsung mee, bereikbaar zijn is een must in deze branche.
TomVIP Lid
Uit: Anders
Sinds: 3-1-2002
Laatste: 19-9-2024
Berichten: 9489
26-12-2005 23:52
lang leve de 6310i
Ik duw altijd tegen deuren waar trekken op staat.
KVMVIP Lid (†)
Uit: Nederland
Sinds: 20-11-2003
Laatste: 8-12-2009
Berichten: 3843
26-12-2005 23:53

yoghurt schreef:

Ik moet een telefoon hebben die superstabiel is, en toevallig ook nog belt en smst.
Nokia is ook superstabiel, en multifunctioneel. (agenda sychroniseren met pc etc, makkelijker kan het niet)

Route stel je huis in, je zet hem in een houder in de auto en klaar ben je.
Ik heb juist een hekel aan al die losse zooi.

Martin.
kvm entertainment
YoghurtStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 11-8-2002
Laatste: 6-8-2023
Berichten: 904
26-12-2005 23:55
Haha.. Ik en Nokia liggen elkaar niet zo. Op één of andere manier gaat het altijd fout met die dingen.

Heb nu tijdelijk als overbruggingstelefoon ( tot ik nieuwe mag van me abbo ) een nokia, en was het na 1 dag al helemaal zat.

Wel lekker basic, maar het liefst heb ik toch weer zo'n old skool V50i van Motorola..
Schitterend spul..

Terug naar forum Reageer (zonder quote)