Forum > Algemeen Forum

Ergernis...!

(61 reacties. Pagina 5 van 7)
Moderator(s): Dré
OmErtaStandaard Lid
Uit: België
Sinds: 17-1-2005
Laatste: 23-12-2008
Berichten: 236
10-10-2005 11:09
hey das leuk nu kunnen we iedereen die naar de regels verwijst er zelf ook naar verwijzen.
DréAdministrator
Uit: Nederland
Sinds: 17-11-2001
Laatste: 18-9-2024
Berichten: 13471
10-10-2005 11:26

OmErta schreef:

hey das leuk nu kunnen we iedereen die naar de regels verwijst er zelf ook naar verwijzen.
Nou nee aangezien je daarbij zelf de genoemde regel overtreedt! sneaky :V
-- Pardon my French, I'm Dutch --
YourLiVeStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 19-5-2004
Laatste: 27-10-2021
Berichten: 1849
10-10-2005 11:32

KVM schreef:

Als je daar vanaf wil moet de verkoper altijd voor een foto zorgen.
Bovendien zal hij of zij hem dan voor iedereen toegangkelijk moeten maken.

Martin.
Ik vind sowieso dat je een foto moet plaatsen als je iets verkoopt, maar dat terzijde.

Ik erger me er veel meer aan dat een aantal personen altijd maar om foto's enzo loopt te zeuren terwijl iedereen weet dat ze toch geen geld hebben om iets te kopen. Dromen is ok, maar val ons er niet mee lastig. Foto's zoek je maar op google shut up :X
Meld je aan voor een gratis vermelding op geluid-en-licht.com
DannyK78Standaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 23-1-2005
Laatste: 15-7-2010
Berichten: 303
10-10-2005 12:25
Vind een foto ook niet altijd nodig, als ik mijn CDJ-1000 MK2 wil verkopen en erbij vertel dat ze er als nieuw uitzien, dan denk ik dat iedere potentiele koper zelf wel weet hoe het apparaat eruit ziet.

En zo niet, dan ben je denk ik ook geen potentiele koper.

De foto heb je verder ook niet nodig als bewijs dat ze er als nieuw uitzien, want dat is toch iets wat de koper pas echt kan beoordelen als hij de spelers ziet.

Binnenkort krijgen we als opmerking: "Video??" en moet je als verkoper een film maken van je product waaruit blijkt dat alle functies het doen.
Niet meer actief in het wereldje, maar kom hier toch nog graag
MartijnVIP Lid
Uit: Nederland
Sinds: 15-3-2003
Laatste: 3-7-2024
Berichten: 2419
10-10-2005 12:34
da´s onzin. het wekt gewoon vertrouwen als je ook een foto kunt laten zien waarop de apparaten nog netjes zijn. iedereen kan wel "als nieuw" roepen, maar dat is iets subjectiefs. wat jij mooi vindt kan een ander een afgetrapt barrel vinden. foto's hebben wel degelijk nut. is een verkoper te beroerd om een foto te verzorgen, dan ga ik niet langs in de hoop dat het wel goed zal zijn.
Zelfbouwcase; het meest volledige assortiment onderdelen voor flightcases en speakers
JurrieStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 5-4-2003
Laatste: 4-1-2024
Berichten: 620
10-10-2005 13:52
Inderdaad, maar ikzelf heb bijvoorbeeld ook geen digitale camera (buiten het prut ding op mn palm).

Als er serieus interesse is wil ik best een camera regelen, maar als de koper vervolgens niet serieus is, is dat vervelend. Maarja dát is dan weer het risico van spullen verkopen, en dat vind ik lang niet zo erg als waar het in deze topic om ging...

Dré bedankt, ik hoop dat dit iets oplost.
JeroenVDVVIP Lid
Uit: Nederland
Sinds: 15-6-2004
Laatste: 6-2-2016
Berichten: 4301
10-10-2005 13:55

Jurrie schreef:

Inderdaad, maar ikzelf heb bijvoorbeeld ook geen digitale camera (buiten het prut ding op mn palm).

Als er serieus interesse is wil ik best een camera regelen, maar als de koper vervolgens niet serieus is, is dat vervelend. Maarja dát is dan weer het risico van spullen verkopen, en dat vind ik lang niet zo erg als waar het in deze topic om ging...
Maargoed, als je graag je spul wilt verkopen moet je er ook wat moeite voor doen. Bijvoorbeeld een camera lenen. Het is niet zo dat er allemaal mensen zitten te springen om tweedehands apparatuur, je zult het zelf aan ze moeten verkopen met een soort "marketing". wink ;) Foto's maken daar deel van uit. Vriendelijke nette info geven bijvoorbeeld ook. Snel reageren helpt ook. Etcetera.
Light Image
JurrieStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 5-4-2003
Laatste: 4-1-2024
Berichten: 620
10-10-2005 15:30
Natuurlijk Jeroen, maar als ik een dj mingle aanbied en zeg dat deze splinternieuw en ongebruikt is doe ik daar geen foto bij. Pas als iemand serieus interesse heeft maar twijfelt kan ik hem een foto sturen omdat ik daar zelf ook achteraan moet. En vaak alleen in de gevallen als het zaakje opgestuurd moet worden zodat je toch weet wat je koopt.

Is voor mij geen probleem, foto kan inderdaad je verkoop bevorderen.

Maar dit is volgens mij hierboven al beknopt gezegd.
SandervandermaatStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 23-8-2004
Laatste: 23-4-2007
Berichten: 520
10-10-2005 15:38
als jij zegt dat hij nooit gebruikt is zit je add toch al snel op slot laugh :D
liever een ster in me voorruit dan een ster in me gril
JurrieStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 5-4-2003
Laatste: 4-1-2024
Berichten: 620
10-10-2005 16:02
O? En hoezo dat dan? Ik koop een controller maar krijg toevallig vlak daarna een 2e hands maar veel betere aangeboden.

Waarom zou ik de 'nieuwe' dan niet hier mogen verkopen voor minder dan verkoopprijs in de winkel? Lijkt mij dat je daar andere forumleden alleen maar een mooie kans op een koopje geeft...?!

Terug naar forum Reageer (zonder quote)