Forum > Licht

Defect sliding showbar 4

(52 reacties. Pagina 5 van 6)
Moderator(s): Dré
TomVIP Lid
Uit: Anders
Sinds: 3-1-2002
Laatste: 20-9-2024
Berichten: 9489
26-11-2007 09:33
Temperatuur heeft nauwelijks invloed op de werking van je t4.
en dan warmte eerder dan koude.
vocht is echter weer wat anders.....Dat heeft wel invloed als ze nat zijn van binnen door condensaanslag, door overgang van koude naar warme ruimte.
Maar dat moet na een half uurjte toch wel weg zijn

Het rare is dat het bij twee tegelijk is, dus dan zit ik toch te denken aan een aansluit of bedieningsfout door jouw zelf.
Ik duw altijd tegen deuren waar trekken op staat.
Frank76Standaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 13-5-2005
Laatste: 20-9-2024
Berichten: 2053
26-11-2007 09:45
Aansluitfout zou toch niet echt kunnen.
Ze staan nu meer dan 24 uur in de woonkamer maar starten nog steeds traag op (1 minuut)

Het enige wat ik doe is de stekker erin steken, wat kan er fout gaan!

Nog meer oplossingen? Mijn leverancier reageert vooralsnog niet...
EGO = 1 / Knowledge -- Einstein
TomVIP Lid
Uit: Anders
Sinds: 3-1-2002
Laatste: 20-9-2024
Berichten: 9489
26-11-2007 09:53
Heb je hem al gereset?
Weet je wel hoe dat moet?

Frank76 schreef:

Nog meer oplossingen? Mijn leverancier reageert vooralsnog niet...
Omdat het maandag morgen is, of heb je het ook al eerder geprobeerd?
Je hebt toch echt zoiets als "recht op een deugdelijk en goedwerkend apparaat" gedurende een normaal te verwachten levensduur wink ;)
Ik duw altijd tegen deuren waar trekken op staat.
DréAdministrator
Uit: Nederland
Sinds: 17-11-2001
Laatste: 20-9-2024
Berichten: 13472
26-11-2007 10:16

Frank76 schreef:

Nog meer oplossingen? Mijn leverancier reageert vooralsnog niet...
Het lijkt erop dat je zo'n "Actie" T-4 balkje hebt (was begin deze maand een stevige actie van via de importeur). Balkjes hebben nogal wat problemen (vandaar ook dat wij NIET meegedaan hebben aan deze actie). Neem contact op met je leverancier (want er is volgens de TD van de importeur wel een oplossing voor).
-- Pardon my French, I'm Dutch --
Frank76Standaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 13-5-2005
Laatste: 20-9-2024
Berichten: 2053
26-11-2007 10:31

Tom schreef:

Heb je hem al gereset?
Weet je wel hoe dat moet?
Reactie is binnen: neem contact op met Highlite...
Dus die maar gemaild.
Reset via 3 knopjes tegelijk? Dat ook al gedaan.
Display en led's etc starten domweg niet op zodra ie aangaat.

@ Dre:
heb de balkjes van half september, toen wel getest, werkte prima en daarna de kast in, nu pas nodig.
Liep die actie toen al?
Is voor zover ik weet geen B stock, maar je weet nooit wat Highlite opstuurt volgens mij....
EGO = 1 / Knowledge -- Einstein
TomVIP Lid
Uit: Anders
Sinds: 3-1-2002
Laatste: 20-9-2024
Berichten: 9489
26-11-2007 10:35
als je er dan nog niet uit komt, is je verkoopkanaal eigenlijk degene die je mag aanspreken en je moet helpen.
Dat is je wettelijk recht.
Ik duw altijd tegen deuren waar trekken op staat.
DréAdministrator
Uit: Nederland
Sinds: 17-11-2001
Laatste: 20-9-2024
Berichten: 13472
26-11-2007 10:51

Frank76 schreef:

Tom schreef:

Heb je hem al gereset?
Weet je wel hoe dat moet?
Reactie is binnen: neem contact op met Highlite...
Zo dan... Dat is handig. Moet ik ook maar eens mee beginnen (zou me toch een bak werk schelen zeg...).

Ik vraag me af of de importeur echter wel het aanspreekpunt is en of de importeur wel zal reageren. Lijkt me namelijk NIET de normale gang van zaken (je zou je dan bijna af gaan vragen wat precies het doel is van een leverancier)...
-- Pardon my French, I'm Dutch --
JeroenVDVVIP Lid
Uit: Nederland
Sinds: 15-6-2004
Laatste: 6-2-2016
Berichten: 4301
26-11-2007 10:58

Frank76 schreef:

Is voor zover ik weet geen B stock, maar je weet nooit wat Highlite opstuurt volgens mij....
Moaaaaah, beetje genuanceerder opmerkingen plaatsen mag wel (en al helemaal als het iets betreft waar de meesten alleen "van horen zeggen" hebben en geen dealer van Highlite zijn - en er dus nooit mee te maken hebben).
Light Image
DréAdministrator
Uit: Nederland
Sinds: 17-11-2001
Laatste: 20-9-2024
Berichten: 13472
26-11-2007 11:35

JeroenVDV schreef:

Frank76 schreef:

Is voor zover ik weet geen B stock, maar je weet nooit wat Highlite opstuurt volgens mij....
Moaaaaah, beetje genuanceerder opmerkingen plaatsen mag wel (en al helemaal als het iets betreft waar de meesten alleen "van horen zeggen" hebben en geen dealer van Highlite zijn - en er dus nooit mee te maken hebben).
Nou... In dit specifieke geval ben ook ik niet erg gecharmeerd van de gang van zaken. Ten eerste omdat ze hetzelfde artikelnummer voor het actieproduct gebruikt hebben (terwijl het natuurlijk erg "minder slim" is om 2 verschillende artikelen hetzelfde artikelnummer te geven) en ten tweede omdat wij, ondanks dat wij er expliciet voor gekozen hebben NIET aan deze actie mee te doen, toch geconfronteerd worden met de producten uit deze actie (en daar wilde ik het voorlopig maar bij laten; daarbij binnensmonds vloekend en tierend...).
-- Pardon my French, I'm Dutch --
JeroenVDVVIP Lid
Uit: Nederland
Sinds: 15-6-2004
Laatste: 6-2-2016
Berichten: 4301
26-11-2007 11:42

Dré schreef:

Nou... In dit specifieke geval ben ook ik niet erg gecharmeerd van de gang van zaken. Ten eerste omdat ze hetzelfde artikelnummer voor het actieproduct gebruikt hebben (terwijl het natuurlijk erg "minder slim" is om 2 verschillende artikelen hetzelfde artikelnummer te geven) en ten tweede omdat wij, ondanks dat wij er expliciet voor gekozen hebben NIET aan deze actie mee te doen, toch geconfronteerd worden met de producten uit deze actie (en daar wilde ik het voorlopig maar bij laten; daarbij binnensmonds vloekend en tierend...).
Ik geef je helemaal gelijk hierin, echter ben jij een dealer die dus met Highlite te maken heeft en dit soort ellende daadwerkelijk over je heen krijgt. Iets teveel mensen roepen "Highlite dit, Highlite dat, Highlite zus, Highlite zo" terwijl ze hoogstens via een vriendje inkopen.
Light Image

Terug naar forum Reageer (zonder quote)