Forum > Licht

Rookmachine 25 euro

(44 reacties. Pagina 5 van 5)
Moderator(s): Dré
Didier_SStandaard Lid
Uit: België
Sinds: 4-1-2003
Laatste: 13-11-2011
Berichten: 747
7-3-2003 19:09

DJ TranceParance schreef:

Effe heel iets anders,
Spuiten 'jullie' voordat het feest begint (heel) veel rook en er dan een steeds een beetje bij of gewoon een beetje spuiten en steeds een beetje opbouwen.
Tijdens de warmingup (van 21h30 tot +- 23h30) gebruiken we enkel onze kleine rookmachine, gewoon om de zaal wat "te vullen" happy :)

Wanneer de DJ begint op te bouwen, laten we af en toe onze grote rookmachine aan het woord. De lichten worden wat actiever, maar nog steeds donker genoeg om mensen met "pleinvrees" die toch willen bewegen niet tegen te houden laugh :D

Wanneer we zien dat de DJ er in wil vliegen, geven we een goeie rookstoot met de zware machine en vanaf dan is het een kwestie van de rook gedurende de ganse avond zo'n beetje op peil te houden... de ene keer de grote machine, dan weer de kleine, hangt er van af welk effect je wilt bereiken.
Housemusic was founded on the idea that the clubbers are the stars, not the guy who fiddles with the records.
MartijnVIP Lid
Uit: Nederland
Sinds: 15-3-2003
Laatste: 3-7-2024
Berichten: 2419
27-3-2003 15:07
shocked 8O ik wilde die rookmachine eerst kopen, die velleman.
maar in vorige forums heb ik gezien dat je beter een goede antari kunt kopen. daarom heb ik 2 dagen terug een antari z-800 besteld die k vanmiddag op ga halen happy :) eindelijk es een goeie. k heb nog steeds zo'n kleine skutronic f-80 maar die is nu kapot(clixon moet worden vervangen). dus een tip: KOOP EEN GOEDE ROOKDOOS en niet zo een van 50,-(als je prof wilt zijn).
Zelfbouwcase; het meest volledige assortiment onderdelen voor flightcases en speakers
BartsegersStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 18-1-2002
Laatste: 28-10-2014
Berichten: 1463
29-3-2003 11:59
(als je prof wilt zijn) haah.
wil ik wel, maar ook economisch prof. en niet altijd de duurste kopen. geef mij maar veel rendement voor je geld, en dan kun je nog een prof zijn.
RekalStandaard Lid
Uit: België
Sinds: 3-4-2003
Laatste: 26-7-2021
Berichten: 278
9-4-2003 01:15
Zonder twijfel ANTARI
de party fogger van Antari is een heel leuk app.
het enige nadeel is dat als je dan eens klaar bent om te beginnnen met "een feestje"
en je een leuke intro wilt maken met rook enzo dat ie dan ineens geen zin heeft en gaat opwarmen waardoor je intro een beetje word uitgesteld omdat de stinkdoos er geen zin in had ....
Hij is wel erg zuinig en heel goed voor wat hij maar kost !!! 65 € zeker

Als je iets groter bent is het leuk om er 2 of 4 te hebben en die dan in de bruggen te hangen voor een heel mooi effect in de plaats van 1 BIG MARTIN in het midden bij de DJ met een VAN
MartijnVIP Lid
Uit: Nederland
Sinds: 15-3-2003
Laatste: 3-7-2024
Berichten: 2419
15-4-2003 16:18
dat is misschien wel zo maar vanaf de antari z-800 heb je iets goeds...
is ook een rede voor: een speciaal temparatuursysteem.
dat betekent dat als ie eenmaal warm is, het maar 15 sec duurt om weer bij te warmen. vandaar razz :p
Zelfbouwcase; het meest volledige assortiment onderdelen voor flightcases en speakers

Terug naar forum Reageer (zonder quote)