Forum > Off-Zone

Grootste opschepperij, bloopers en andere (eerlijke) onzin

(1451 reacties. Pagina 49 van 146)
Moderator(s): Dré
TomVIP Lid
Uit: Anders
Sinds: 3-1-2002
Laatste: 30-6-2024
Berichten: 9473
12-4-2008 15:40
Net nog even de rookdoos bijgevuld
Tjee, wat is doe vloeistof dik....
lijkt wel dikker dan normaal (martin ZR mix).........
Blijkt dat ik een halve jerrycan bellenvloeistof er in heb staan mikken laugh :D

Enige verschil (zonder het label te lezen) is de kleur dop.
Bij martin Zwart en bij de bellenvloeistof wit.

5 Liter cans's zien er exact het zelfde uit als je ze niet naast elkaar hebt.
De martin can is trouwens iets doorzichtger,
maar ja ik was ruk bezig met laden voor vanavond shut up :X
Ik duw altijd tegen deuren waar trekken op staat.
DjbirdieStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 10-6-2004
Laatste: 18-10-2023
Berichten: 372
12-4-2008 15:46
Nou ja, nog geluk dat je er nu achter kwam wink ;)
TomVIP Lid
Uit: Anders
Sinds: 3-1-2002
Laatste: 30-6-2024
Berichten: 9473
12-4-2008 15:54
stoom met bellen is ook weer eens wat anders wink ;)
Ik duw altijd tegen deuren waar trekken op staat.
LEDesignStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 24-4-2004
Laatste: 26-5-2017
Berichten: 744
12-4-2008 17:02
Vanmiddag: simpel lokaal C-artiestje.

"Ik wil een low cut van 40hz op mijn stem"
"Weet je wel hoe een Soundcraft Delta werkt?"

Inmiddels volle zaal, roept ie vervolgens bepaalde frequenties die volgens hem rondzingen door de mic (die aan stond) en dat die er maar uit gehaald moesten worden.

Uiteraard kan ik het dan niet laten om het een en ander te zieken. happy :)
Vergeet niet te lachen
MielStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 4-10-2003
Laatste: 2-6-2008
Berichten: 127
13-4-2008 18:25

miel schreef:

Mag ik in dit topic ook gewoon even opscheppen over het feit dat ik zaterdag een D&B C7 setje op ga halen? laugh :D
Namelijk:

2* D&B C7-TOP
4* D&B C7-SUB
2* D&B D12

Heb er zin in! Zal, als ik er aan toe kom, wat fotootjes maken, aangezien ze die avond meteen in gebruik gaan.
Dus, gisteren het setje opgehaald. Die avond meteen in gebruik genomen, en wát een geluid zeg! Feestje was voor +- 300 man, in een vrij grote zaal die heel erg diep naar achteren doorliep. Het geluid was echt oorverdovend, de bassen dreunden door als gekken, en de versterkers gaven geen kik! Minpunt was het iets te opdringerige hoog uit die toppen, dus die heb ik toch wel een aantal dB teruggedraaid.

Verder een uitstekend setje, zometeen weer mee op pad!
Maximaal 120 tekens. Wel tekst, geen link!
DouweVIP Lid
Uit: Nederland
Sinds: 7-2-2002
Laatste: 24-6-2024
Berichten: 1139
13-4-2008 19:19

miel schreef:

Mag ik in dit topic ook gewoon even opscheppen ..?
Kijk eens naar de titel van dit topic. laugh :D
Aap, noot Mies, van werken wordt je vies.
Abnpranger@home.nlStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 12-6-2005
Laatste: 1-9-2011
Berichten: 165
14-4-2008 16:47

miel schreef:

miel schreef:

Mag ik in dit topic ook gewoon even opscheppen over het feit dat ik zaterdag een D&B C7 setje op ga halen? laugh :D
Namelijk:

2* D&B C7-TOP
4* D&B C7-SUB
2* D&B D12

Heb er zin in! Zal, als ik er aan toe kom, wat fotootjes maken, aangezien ze die avond meteen in gebruik gaan.
Dus, gisteren het setje opgehaald. Die avond meteen in gebruik genomen, en wát een geluid zeg! Feestje was voor +- 300 man, in een vrij grote zaal die heel erg diep naar achteren doorliep. Het geluid was echt oorverdovend, de bassen dreunden door als gekken, en de versterkers gaven geen kik! Minpunt was het iets te opdringerige hoog uit die toppen, dus die heb ik toch wel een aantal dB teruggedraaid.

Verder een uitstekend setje, zometeen weer mee op pad!
Zou je niet nog wat foto's posten? Ben wel benieuwd..
Mr. Jameson...
Wesley vd HStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 27-11-2002
Laatste: 23-11-2014
Berichten: 397
14-4-2008 18:33

miel schreef:

Minpunt was het iets te opdringerige hoog uit die toppen, dus die heb ik toch wel een aantal dB teruggedraaid.

Verder een uitstekend setje, zometeen weer mee op pad!
Dat opdringerige hoog heb je dan weer minder last van als je er P1200's achter hangt. Alleen op D12's gaat de set een behoorlijk stukje harder laugh :D . Maare met een EQ'tje is dit prima te verhelpen overigens.
Overigens best netjes, een C7 set voor een disco?!. Prima te handelen en goed geaccepteerd.
MielStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 4-10-2003
Laatste: 2-6-2008
Berichten: 127
14-4-2008 20:12

abnpranger@home.nl schreef:

miel schreef:

miel schreef:

Mag ik in dit topic ook gewoon even opscheppen over het feit dat ik zaterdag een D&B C7 setje op ga halen? laugh :D
Namelijk:

2* D&B C7-TOP
4* D&B C7-SUB
2* D&B D12

Heb er zin in! Zal, als ik er aan toe kom, wat fotootjes maken, aangezien ze die avond meteen in gebruik gaan.
Dus, gisteren het setje opgehaald. Die avond meteen in gebruik genomen, en wát een geluid zeg! Feestje was voor +- 300 man, in een vrij grote zaal die heel erg diep naar achteren doorliep. Het geluid was echt oorverdovend, de bassen dreunden door als gekken, en de versterkers gaven geen kik! Minpunt was het iets te opdringerige hoog uit die toppen, dus die heb ik toch wel een aantal dB teruggedraaid.

Verder een uitstekend setje, zometeen weer mee op pad!
Zou je niet nog wat foto's posten? Ben wel benieuwd..
Klopt, maar ik kon niet op tijd een camera lenen.

@ Wesley
Inderdaad, ik twijfel ook nog steeds of ik ze niet omruil voor een setje P1200's. Ik merkte namelijk dat ik voor de klusjes die ik doe niet zo veel vermogen nodig heb als er nu achter zit.
Maximaal 120 tekens. Wel tekst, geen link!
Wesley vd HStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 27-11-2002
Laatste: 23-11-2014
Berichten: 397
14-4-2008 21:58
Ik zou het persoonlijk niet doen. D12's zijn een stuk lichter, beter uitwisselbaar voor eventueel andere D&B kastjes, optie om los te verhuren, en UITERAARD het geweldige PONG dat op de D12's zit laugh :D
Die voordelen wegen voor mij niet op tegen een extra EQ'tje in je rack. Want mischien heb je nu die power niet nodig, maar weet jij veel wanneer wel of als je de set aan iemand verhuurt. Het scheelt best een bak heb ik ervaren.
Mag ik vragen van welk bedrijf je dit setje hebt gekocht? of was hij gewoon nieuw en komt hij van audio-pro?

Terug naar forum Reageer (zonder quote)