Forum > Algemeen Forum

Wat kosten jullie nou?

(2883 reacties. Pagina 48 van 289)
Moderator(s): Dré
VictorVIP Lid
Uit: Nederland
Sinds: 23-8-2002
Laatste: 16-9-2024
Berichten: 5308
4-6-2004 09:18

Tom schreef:

In het algemeen kan je stellen dat voor besloten feesten men geen pottenkijkers wenst.
Inderdaad. Reden genoeg om geen nieuwsgierige kijkers uit te nodigen op een bruiloftsfeest waar jij staat te draaien. Dat kan je gewoon niet maken, en wij doen dat dus ook nooit.

En om nou iemand die geïnteresseerd is in een drive-in show voor zijn bruiloft te laten kijken bij een schoolfeest...
Ik ben niet gek, ik ben een helicopter! Een Satel Pogi om precies te zijn!
NiekStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 20-8-2002
Laatste: 10-7-2014
Berichten: 882
4-6-2004 12:00

fredje]iemand die een drive inn/dj nodig hebt zal ten alle tijde eerst gaan zoeken in de gouden gids en op t net,daarna rond vragen in eigen kring of ze wat weten.

Blijkbaar is de instelling in deze regio wel érg anders dan bij jullie! Bij ons wordt 9 v.d. 10 keer gekeken naar drive-ins die men zelf aan het werk heeft gezien. Men weet wat te verwachten, en is dan (soms) ook bereid wat meer te betalen.

Natuurlijk kijken mensen ook wel in de gouden gids of telefoongids, maar van al onze bruiloftsfeesten krijgen wij toch de ruime meerderheid via eigen referenties.

Victor schreef:

Inderdaad. Reden genoeg om geen nieuwsgierige kijkers uit te nodigen op een bruiloftsfeest waar jij staat te draaien. Dat kan je gewoon niet maken, en wij doen dat dus ook nooit.
Nieuwsgierige kijkers? Je bedoelt aanstaande bruidsparen die -gedurende een kwartiertje- een indruk van de muziek willen opdoen? Die nodigen wij dus -op verzoek- wel uit. Mijn mening is dat een bruidspaar je graag een keer aan het werk wil zien (1 plaatje zegt meer dan 1000 woorden). Dan mogen ze even op een besloten feest langskomen (mét toestemming van het bruidspaar, en mits goed gekleed en zich op de achtergrond houden). Dit werkt dan twee kanten op: zij kijken bij een ander, en stemmen daarmee dat er wellicht ook een bruidspaar even op hun feest komt kijken.

Ik heb hier nog nooit problemen mee gehad, in tegendeel: juist lof omdat mensen zo een erg betrouwbare indruk kunnen opdoen! Ook bruidsparen hebben er totaal geen problemen mee...
FredjeStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 2-3-2003
Laatste: 20-5-2008
Berichten: 1195
4-6-2004 13:51
als je dat hier doet heb je bij wijze van spreken meteen bonje,besloten is besloten.
inderdaad t is hier veel harder/op zichzelf/gejaagder
familie wonen in oa brabant/friesland en dat is echt een wereld van verschil,waarom denk jij dat ik in de toekomst lekker in spanje of ergens in drente/friesland ga zitten-eindelijk rust en gemoedelijkheid.
groet
it's just one of those Day's ,they come and they Go.
VictorVIP Lid
Uit: Nederland
Sinds: 23-8-2002
Laatste: 16-9-2024
Berichten: 5308
4-6-2004 16:16
Het zal misschien ook wel van persoon tot persoon verschillen.

Maar als ik zou trouwen en ik zou een drive-in show boeken, dan zou ik ook niet willen dat er wildvreemden komen kijken. Het is toch een privé-aangelegenheid voor familie en vrienden.

Ik doe trouwens weinig bruiloften. Toevallig afgelopen weekend nog één.
Ik ben niet gek, ik ben een helicopter! Een Satel Pogi om precies te zijn!
TomVIP Lid
Uit: Anders
Sinds: 3-1-2002
Laatste: 19-9-2024
Berichten: 9489
4-6-2004 16:22
In het zuiden, en in sommige andere buurten is het idd wat gemoedelijker/gezelliger/gastvrijer.
Maar hier in het westen worden pottenkijkers meestal niet op prijs gesteld.
Ik heb zelfs meegemaakt dat er "vreemden" van een bruiloft verwijderd werden door de ceremoniemeester.
Het waren vage kennisen welke geen uitnodiging gehad hadden, en na de receptie gewoon gebleven waren voor het buffet shocked 8O
Ik duw altijd tegen deuren waar trekken op staat.
Hardcore 4 everStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 25-5-2004
Laatste: 10-7-2004
Berichten: 21
4-6-2004 16:54
het is natuurlijk een besloten feest en het zou dus niet alles zijn als er pottekijkers zijn maar als je het aan het bruidspraar vraagt of het aanstaande bruidspaar even mag kijken dan kan het best (niet voor lang) even, MITS het bruidspaar ermee instemt, als het bruidspaar het liever niet heeft dan is het jammer en gaat het niet door. en idd is het hier (hoek gld - brabant - limburg) wat gemoedelijker dan in het westen maar toch

en dan nog over wat tom zei: groot gelijk dat ze die mensen eruit gegooid hebben, als die mensen niks hebben gevraagd dan horen ze er ook niet maar als je het even netjes vraagt van: mag er alsjeblieft even iemand komen kijken voor paar minuutjes en er word mee ingestemt dan zie ik het probleem niet.
hardcore will survive
MiniStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 9-5-2004
Laatste: 26-6-2014
Berichten: 52
23-6-2004 15:03
whihi, koopje, nog 10 per uur, maar omdat we straks 2 of 4 winner's hebben 15 per uur (nog ene koopje wink ;) )
-- Geen URL in sig --
JapieStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 22-6-2004
Laatste: 13-9-2018
Berichten: 37
23-6-2004 16:01
ik heb samen met een vriend een drive-in en ik wil graag jullie mening.
wij hebben:

geluid:
behringer eurorack mx 1604a
dap 900D
behringer europower 1500
2x behringer b1520
2x behringer b1800x

licht:
4x par 56 short + t4
2x the winner scans
1x showtec lightdesk 136pro
2x moonflower (50 watt)
1x ministrobo
licht hang aan een zelfbouwlicht brug die er best professioneel uit ziet(3alluminium buizen)

verder hebben we nog een netjes afgewerkt dj meubel met lampen erin.
wij vragen voor de eerste 4 uur 45 euro en daarna 15 euro per uur.
SebasVDVIP Lid
Uit: Nederland
Sinds: 9-2-2003
Laatste: 17-8-2016
Berichten: 1719
23-6-2004 16:03
Ik weet niet hoe 'goed' jullie zijn, maar 45 voor 4 uur daar kom ik nog niet eens voor wink ;) . En aan die apparatuur van jullie te zien, kan die prijs ook wel een (flink) stukje hoger...
JapieStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 22-6-2004
Laatste: 13-9-2018
Berichten: 37
23-6-2004 16:14
ik zit erover te denken om de startprijs te verhogen naar 60 euro omdat we nu ook parren en scans hebben.

Terug naar forum Reageer (zonder quote)