Forum > Off-Zone

Grootste opschepperij, bloopers en andere (eerlijke) onzin

(1451 reacties. Pagina 44 van 146)
Moderator(s): Dré
YourLiVeStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 19-5-2004
Laatste: 27-10-2021
Berichten: 1849
21-2-2008 11:15
Zo doe ik het normaal gezien ook, maar als ik merk dat het publiek totaal andere muziek wil horen dan het bruidspaar ga ik dat wel even overleggen met ze. Ze huren mij immers in om ervoor te zorgen dat het een leuk feest wordt, als ze geen dj willen die weet wat het publiek wil kunnen ze net zo goed hun eigen cd's draaien. Dus als ik zoiets merk ga ik het even overleggen met ze, zeggen ze nee dan is dat ook prima. Vaak vraag ik het ook via de ceremoniemeester, maar dan loopt die naar ze toe om het te overleggen dus dan kan ik het net zo goed zelf doen. Meestal worden dat soort suggesties erg gewaardeerd, want de meeste bruidsparen willen gewoon een waarvan alle gasten weken erna nog steeds zeggen dat het zo leuk was.
Meld je aan voor een gratis vermelding op geluid-en-licht.com
IkkeikkemijStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 12-2-2008
Laatste: 16-4-2017
Berichten: 87
29-2-2008 14:52
Mijn geweldige blunder, afgelope zondag in het lokale theater hier een voorstelling van Klaas van Eerden. Zoals bijna altijd zat ik achter de geluidstafel. 2 CD-spelers op aangesloten. Na een kwartier middenin een liedje stopte 1 van de CD-spelers ermee. Dus de manager even een pauze ingelast en uitgelegd wat er aan de hand was. Daarna met CD-speler 2 verder gegaan. Naja wat er toen gebeurde, kun je wel raden razz :p de 2e stopte er ook mee. Dus ben ik op mijn fiets razendsnel naar de andere kant van het dorp gecrossd (bijna platgereden) en mijn eigen CD-speler onder me snelbinders terug razz :p Snel ingeplugd en de show afgemaakt. Sinds zondag staan er nu wel 2 reserve CD-spelers happy :)
Seeburg Acoustic Line
VictorVIP Lid
Uit: Nederland
Sinds: 23-8-2002
Laatste: 28-5-2024
Berichten: 5308
29-2-2008 15:02
Met cd spelers kan altijd wat misgaan. Daarom heb ik op klus altijd twee reserve-exemplaren mee plus een reservemixer. Tegenwoordig doen de dvd-spelers die ik voor de videoclips gebruik dienst als reserve cd-speler.

Ik twijfel nog om een dmx-recorder mee te nemen zodat in geval van storing aan de lichtsturing de show in ieder geval kan doordraaien.
Ik ben niet gek, ik ben een helicopter! Een Satel Pogi om precies te zijn!
Watt-XtraStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 16-5-2006
Laatste: 8-11-2021
Berichten: 1182
29-2-2008 16:11

Victor schreef:

Met cd spelers kan altijd wat misgaan. Daarom heb ik op klus altijd twee reserve-exemplaren mee plus een reservemixer. Tegenwoordig doen de dvd-spelers die ik voor de videoclips gebruik dienst als reserve cd-speler.

Ik twijfel nog om een dmx-recorder mee te nemen zodat in geval van storing aan de lichtsturing de show in ieder geval kan doordraaien.
Victor, voor je het weet heb je straks alles dubbel bij je laugh :D

Maar zonder gekheid, ergens iets als backup hebben liggen of meenemen is een goede zaak. Echter een beetje vertrouwen in je apparatuur hebben is ook niet verkeerd. En daaraan vast zit natuurlijk normaal ONDERHOUD aan je spullen.
Ik zie geen verschil meer tussen de flightkistjes...
Mathijs_promixStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 5-9-2006
Laatste: 30-5-2017
Berichten: 201
29-2-2008 17:29
Echter een beetje vertrouwen in je apparatuur hebben is ook niet verkeerd. En daaraan vast zit natuurlijk normaal ONDERHOUD aan je spullen.
Techniek is niet 100% betrouwbaar, en dat zal het waarschijnlijk ook nooit worden.
RiLeStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 19-1-2005
Laatste: 19-6-2009
Berichten: 65
1-3-2008 12:48
Nog even iets heel grappigs..

Ik zit even op me werk te new-linen (mooi nieuw werkwoord) omdat ik dit gewoon even met jullie wilde delen.

Er kwam hier net een klant drie podiumelementen ophalen. De meeste van jullie weten wel dat die dingen 2x1 meter zijn en vrij zwaar.
De klant kwam met een Citroen C2..

Knappe jongen die dat er in gaat krijgen :D
We moesten er hier nogal om lachen
JadjongStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 6-8-2002
Laatste: 2-1-2021
Berichten: 614
1-3-2008 15:42

RiLe schreef:

Nog even iets heel grappigs..

Ik zit even op me werk te new-linen (mooi nieuw werkwoord) omdat ik dit gewoon even met jullie wilde delen.

Er kwam hier net een klant drie podiumelementen ophalen. De meeste van jullie weten wel dat die dingen 2x1 meter zijn en vrij zwaar.
De klant kwam met een Citroen C2..

Knappe jongen die dat er in gaat krijgen :D
We moesten er hier nogal om lachen
Dat soort dingen heb ik ook nog wel eens met 2/3 meter gehuurde busjes, die zijn intern 1.98/2.98 angry
Watt-XtraStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 16-5-2006
Laatste: 8-11-2021
Berichten: 1182
1-3-2008 19:03
kan ook anders

Ik had een lichtsetje gebracht en kon het de zondag niet ophalen, geen probleem, hij kon het wel meenemen. Tuurlijk prima.

Komt hij zondags bij de opslag aanrijden met een vectra station.
wat kwam eruit: 2 maal 3 meter truss, 2 VMB t03 statieven, 2 maal T-4bar met short cannen, 4 maal Ledpar op voetplaat en de nodige bekabeling plus een backdropje.

en zijn vriendin die ook nog even uitstapt :)

Ja ik stond even verbaasd te kijken, auto kon gewoon dicht!!
Ik zie geen verschil meer tussen de flightkistjes...
Mathijs_promixStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 5-9-2006
Laatste: 30-5-2017
Berichten: 201
1-3-2008 19:30
Dá's zeker veel!
Maar die Vectra is een ruime wagen. Kan 1850 liter in, als je de bank ingeklapt hebt. (tenminste, als je t over de nieuwe hebt)
Abnpranger@home.nlStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 12-6-2005
Laatste: 1-9-2011
Berichten: 165
3-3-2008 23:49
Rijd jij ook vectra matthijs? Is dat wat? Of weet je dit toevallig?
Mr. Jameson...

Terug naar forum Reageer (zonder quote)