Forum > Algemeen Forum

Wat kosten jullie nou?

(2883 reacties. Pagina 43 van 289)
Moderator(s): Dré
DréAdministrator
Uit: Nederland
Sinds: 17-11-2001
Laatste: 19-9-2024
Berichten: 13472
18-5-2004 00:56

AJB schreef:

Dat je mij betrappen gaat op fouten lijkt me sterk
De dag dat ik ophou met leren is de dag dat ik dood ben. Ik wist eerlijk gezegd niet dat het mogelijk was om alles te weten. Zo zie je maar weer dat ik WEER wat geleerd heb...
Dit forum kan prima werken, maar het gaat in dit topic ineens over nooddeuren... WAT heeft dat voor toegevoegde waarde ?!?!
Uitvindingen worden vrijwel altijd gedaan als combinatie van gedegen research (zeg maar het topic) en toeval (zeg maar de off-topic posts die af en toe ergens toe leiden). Het zal niet de eerste keer zijn dat een off-topic post uiteindelijk het topic naar een hoger plan tilde. Als je te strak het on-topic wilt handhaven dan loop je de kans op zo'n "ongeluk pareltje" mis (en da's best zonde natuurlijk).

Tips over hoe het beter en anders kan hoor ik graag via E-mail OF in het forum opmerkingen. Tips in de topics die niet gaan over de kwaliteit van het forum zijn EIGENLIJK off-topic zodat degene die zich daar schuldig aan maakt eigenlijk schuldig is aan het off-topic zijn. En volgens sommigen zou dat juist niet mogen...
-- Pardon my French, I'm Dutch --
KVMVIP Lid (†)
Uit: Nederland
Sinds: 20-11-2003
Laatste: 8-12-2009
Berichten: 3843
18-5-2004 01:15
Dit forum kan prima werken, maar het gaat in dit topic ineens over nooddeuren... WAT heeft dat voor toegevoegde waarde ?!?!
De toegevoegde waarde is simpel.
Voor alle duidelijkheid, ik heb het verteld puur ter info.

Het allerbelangrijkste, dit een dubbele Nooduitgang (= hoge capaciteit personen)

Bovendien mag ik toch aannemen dat jij het niet op je geweten wilt hebben als er iets gebeurd. Je kan denken ik heb alles onder controle, maar in een panieksituatie is de ramp niet te overzien.

Diverse verhuurbedrijven en drive-in shows hebben hiermee te maken en er wordt dus ook van je verwacht dat je dit soort regels kent.

Martin.
kvm entertainment
AJBAccount Geblokkeerd
Uit: Nederland
Sinds: 16-5-2004
Laatste: 18-5-2004
Berichten: 16
18-5-2004 09:45
<zucht>...

Ik krijg toch sterk het vermoeden dat lezen niet jullie sterkste kant is... Mijn persoon hecht geen waarde-oordeel aan iemand die zinvolle vluchtweg info geeft, ik zet wel mijn twijfels bij het topic waarin alles door elkaar zit ! Onoverzichtelijk, zeker wanneer hier 200 mensen per dag reageren...

Waarom iedereen direct in de boom klimt begrijp ik ook al niet; jullie spreken hier doorgaans uitsluitend over koetjes en kalfjes ??... Als ik hier op een forum kom, en een aantal mensen info geef, daarbij een paar mensen vertellende dat ze onzin uitkramen, wordt ik door ene Sylvia direct lastiggevallen. Geen zin in, geen tijd voor... Mijn zin; op fouten zul je me niet betrappen, heeft te maken met mijn instelling dat ik mijn commentaar op een topic achterwege laat wanneer ik er geen bal van snap (anders zinloze opvulling). De daaropvolgende waarschuwing tegen Sylvia, heeft te maken met het feit dat er diverse mensen erg vervelende dagen gaan krijgen als ik persoonlijk gerichte kritiek ga leveren... Het zou niet de eerste keer zijn dat pas daarna mensen inzien dat ze zich beter op de achtergrond hadden kunnen houden...

Dat hier nowhow is; daar twijfel ik niet aan, en dat jullie je niet kunnen vinden in mijn manier van communiceren (duidelijk, geen gelul), mag allemaal. Maar probeer nou niet met tig mensen schijnheilig praat te houden; da's net erg realistisch...
Transfers light into emotion...
VictorVIP Lid
Uit: Nederland
Sinds: 23-8-2002
Laatste: 16-9-2024
Berichten: 5308
18-5-2004 09:49
Edit Mod: Door in ieder topic je ongenoegen te posten over de gang van zaken draag je zelf nogal bij aan de vervuiling.

Zoals Dré al zei: als je het niet eens bent met de manier waarop wordt gemodereerd of met andere zaken op het forum: stuur een mail naar Dré of maak een topic aan in het opmerkingen-forum.

Om de vervuiling waar je je zo aan ergert tegen te gaan zal ik verdere off-topic posts verwijderen.
Ik ben niet gek, ik ben een helicopter! Een Satel Pogi om precies te zijn!
HermanStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 25-7-2002
Laatste: 17-3-2009
Berichten: 26
18-5-2004 18:54

speakerfreak schreef:

herman schreef:

speakerfreak schreef:

Snapt Tom ook wel, maar flinke boxen op een paaltje van 20cm, beetje zonde... kan je beter er iets tussen zetten is stuk stabieler
gelul van een dronken aardbei...
Ga jij ff lekker een kastje dertussen plaatsen wat een resonantie op gaat leveren in een frequentiegebied waar je het liever niet hebt...
Over een onzinnig advies gesproken!
wat lul je nou man, je denkt zinnig te praten en mij ff de grond in te trappen, wat denk je nou zelf als je een mooi kastje van 20cm ertussen maakt als de zelfde maat als de oppvlakte van de speakers, met voldoende verstevigingen krijg je echt geen hoorbare resonanties, dus man hou op met je zogenaamd slimme tegenwerpingen
Prima, heb jij gelijk, jammer dat je oren al zijn verknald en wat ertussen zit ook...
Geef onmiddelijk toe dat mijn reactie erg kort door de bocht is, maar daarmee niets minder dan 100% waar.
Mag aannemen dat een fabrikant niet voor jan doedel de paaltje levert!
maargoed: voortaan laat ik de nuttige opmerkingen wel aan speakerfreak over, die schijnt dat te kunnen...

Rest van het onderwerp is so-wie-so van een niveau waar ik nog meer bedenkingen bij heb dan bij de reactie van het hierbovenstaande.
YouriStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 18-5-2004
Laatste: 25-8-2004
Berichten: 2
18-5-2004 20:32
ik had ff een vraagje.
kijk ik heb nu ongeveer een jaar een drive-in met een kameraad van mij hij doet het licht ik het geluid.
we draaien veelal voor bekenden(wij willen nu dus meer voor iedereen gaan draaien) en krijgen dan meestal iets van 15-20 euro p.p.
wat wij voor die prijs leveren:

Licht:
4x par 56 short
1x blacklight 120cm
2x mushroom
1x scan
1x dubbele scan
1x 500 wat strobo
1x rookmachine 800 watt
1x bellenblaasmachine
en een power source
2x t-statief met 1x tussenbalk

Geluid:
1x mengpaneel
2x Cd-Speler
2x versterker (1x phonic max1500(budget weet het) 2x450watt en een huis tuin en keuken versterker van jvc met een redelijk vermogen van 100watt per kanaal)
2x keer zelfbouw boxen 450watt(zit altijd aan de max1500)
2x ook zelfbouw monitoren rond de 100 watt prachtig geluid.

dat was het wel zo'n beetje.
maar nou was mijn vraag dus wat moet ik daar voor vragen per avond nu we er toch wat serieuzer mee bezig willen gaan en dus uitbreiden en profissioneler worden.
Dj SpiderEx Lid
Uit: Nederland
Sinds: 22-8-2003
Laatste: 27-5-2008
Berichten: 352
18-5-2004 20:53
Um ja...

Beetje moeilijk te zeggen he. Je draait neem ik aan wel met (semi)Prof cdspelers. Mja, ik weet het niet als je ook met 2 huiskamer dingen werkt. Licht ziet er wel oke uit, geluid weet ik neit echt. Denk dat je 75 euro krap kan vragen voor 4 uur ofzo ?
Mr. EdieStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 1-6-2003
Laatste: 6-5-2015
Berichten: 1532
18-5-2004 21:22

youri schreef:

"wij willen nu dus meer voor iedereen gaan draaien) en krijgen dan meestal iets van 15-20 euro p.p."
Op de eerste zin; Voor wat je nu hebt is 15-20 Euro echt veeel te weinig al vind ik.. Nu je professioneler gaat worden, is het moeilijk om tegen klanten waarbij je altijd rond de 15 Euro vroeg, nu opeens 100 Ofzo (nog niet veel, maargoed..) te gaan vragen. Deze zullen je beslist de rug keren.

Aan Herman; Volgens mij wil je graag van dit forum laugh :D wink ;) Jeetje zeg.. wat kan jij lullen... laugh :D Zet jij het lekker op zo'n gammel stokkie...
Dieje.tkStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 15-2-2004
Laatste: 20-5-2004
Berichten: 66
18-5-2004 21:24
ik ben af en toe al bezig met een feestje voor contacten maar wil pas echt beginnen rond begin 2005.(mooie zin he wink ;) )
'k heb dan

- 2 jaar slaapkamerervaring + 5 feestjes (gratis) + ervaring bij de TD van school (ben er nu uitgestapt)
- phonic XP 1000
- phonic XP 2000B
- phonic MAX 250
- Behringer CX3400
- Pioneer CMX-3000
- Nette flightcases met ingebouwde connectors
- 2 Behringer B1800X Subs
- 2 behringer B1520 Tops
- benodigde kabels
- behringer dx 1000

edit: ik vergat de cd's laugh :D + 1 technics SL
Je hebt mensen en je hebt DJ's
YouriStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 18-5-2004
Laatste: 25-8-2004
Berichten: 2
18-5-2004 21:37

Dj Spider schreef:

Um ja...

Beetje moeilijk te zeggen he. Je draait neem ik aan wel met (semi)Prof cdspelers. Mja, ik weet het niet als je ook met 2 huiskamer dingen werkt. Licht ziet er wel oke uit, geluid weet ik neit echt. Denk dat je 75 euro krap kan vragen voor 4 uur ofzo ?
maar een goeie set boxen+versterker is ook wel wat duurder dan licht.
hoewel hij ook geluk had dat ie iemand op marktplaats tegenkwam die van die spullen af moest en dus ze voor een habbekrats mee heb kunnen nemen

Terug naar forum Reageer (zonder quote)