Forum > Algemeen Forum

Waar vervoeren jullie de drive in mee?

(2184 reacties. Pagina 40 van 219)
Moderator(s): Dré
DjpStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 12-7-2004
Laatste: 31-8-2016
Berichten: 382
15-5-2006 17:10

calipso schreef:

uhhhh ben ik scheel of staat de belettering op de aanhanger niet helemaal recht shocked 8O
scheel,

staat allemaal zo recht alst maar kan
haha,

aanhanger staat in bochtje, en nog eens schuin denk dat dat het is
ShimanooStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 26-7-2005
Laatste: 15-1-2018
Berichten: 48
21-7-2006 14:28
wij pakken een boedelbakje (huur) errug lastig, 's ochtends na de klus moet ie weer om 09.00 uur terug zijn bij het tankstation G*C#(D(VQ!&*!@D wordt je niet echt vrolijk van als je tot 4 uur bezig bent geweest met afbreken en daarna nog een half uurtje om alles in de garage te zetten...

Zijn wel aan het kijken voor een dichte geremde aanhanger (toekomst muziek)

Verder gebruiken we mijn auto, Ford transit connect (van de zaak), geen km kosten etc, gewoon een tankpas...
5 kilo wat????
XkStandaard Lid
Uit: België
Sinds: 6-7-2006
Laatste: 10-8-2009
Berichten: 59
22-7-2006 12:33
staat echt scheef hoor (studeer 4 jaar architectuur en kunst, en ik zie dat meteen (zou ik dat zo tekenen ik was gebuist) trouwens de kleine letters staan wel recht het is enkel het midden dat naar omhoog loopt naar achter. Uitvergroot geeft het het veel duidelijker weer, bocht of schuine aanhanger, die staat scheef happy :) ik hoop toch dat je letters OP je aanhanger hangen, dus dan moet die hetzelfde perspectiefspectrum volgen dan de onderkant en bovenkant van de aanhanger en die lijn komt niet in het perspectiefpunt uit. En mijn ogen bedriegen mij niet, zoals draaien (maar dan met oren) wink ;) kijk eens naar de B, die loopt pijlrecht naar omhoog en 5cm verder heb je de kant van de aanhanger die schuin loopt, dat kan toch gewoon niet shut up :X.
J.C. Sound & LightEx Lid
Uit: Nederland
Sinds: 23-6-2006
Laatste: 28-12-2006
Berichten: 60
22-7-2006 13:55

shimanoo schreef:

wij pakken een boedelbakje (huur) errug lastig, 's ochtends na de klus moet ie weer om 09.00 uur terug zijn bij het tankstation G*C#(D(VQ!&*!@D wordt je niet echt vrolijk van als je tot 4 uur bezig bent geweest met afbreken en daarna nog een half uurtje om alles in de garage te zetten...

Zijn wel aan het kijken voor een dichte geremde aanhanger (toekomst muziek)

Verder gebruiken we mijn auto, Ford transit connect (van de zaak), geen km kosten etc, gewoon een tankpas...
Laat je de spullen er dan wel in staan? Wij laden altijd uit. Stel dat iemand achter je aan rijdt en de aanhanger meeneemt?
account op verzoek stoptgezet
GeitEx Lid
Uit: Nederland
Sinds: 9-3-2006
Laatste: 13-8-2006
Berichten: 257
22-7-2006 19:19
als je een garage hebt met ruimte over mik je daar de aanhanger toch in als je terug komt van een klus?
ShimanooStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 26-7-2005
Laatste: 15-1-2018
Berichten: 48
24-7-2006 13:36

J.C. Sound & Light schreef:

shimanoo schreef:

wij pakken een boedelbakje (huur) errug lastig, 's ochtends na de klus moet ie weer om 09.00 uur terug zijn bij het tankstation G*C#(D(VQ!&*!@D wordt je niet echt vrolijk van als je tot 4 uur bezig bent geweest met afbreken en daarna nog een half uurtje om alles in de garage te zetten...

Zijn wel aan het kijken voor een dichte geremde aanhanger (toekomst muziek)

Verder gebruiken we mijn auto, Ford transit connect (van de zaak), geen km kosten etc, gewoon een tankpas...
Laat je de spullen er dan wel in staan? Wij laden altijd uit. Stel dat iemand achter je aan rijdt en de aanhanger meeneemt?
Zoals gezegd halen wij na de klus alles uit de bak en zetten het in een garage.. En over het meenemen van de boedelbak, het geluk leert dat de vriend waarmee ik samen draai thuis een smalle oprijlaan heeft met aan de ene kant schutting andere kant het huis.Dus zet een auto voor de boedelbak en de boedelbak kan er nooit meer uit.
5 kilo wat????
Roy(DTM Shows)Standaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 14-6-2006
Laatste: 10-4-2007
Berichten: 2
2-8-2006 01:17
Wij gebruiken een nieuwe Renault master Pro, lange en hoge versie, lekker opstapelen enz. grote show past er goed in nog:D helaas geen belettering want de auto leen ik bij mijn vader en is van ons bedrijf, dus mijn belettering mocht er niet op:P
Ecler, Denon, Behringer...
TWIDEStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 22-11-2005
Laatste: 15-7-2014
Berichten: 16
2-8-2006 17:28
een citroen berlingo met de bank plat en een opel nog iets

past net. helaas moeten de t4'tjes liggend en schuin bovenop alle andere kisten in de berlingo anders past het voor de rest gaat het nog net moeten geen extra kasten bij anders is het niet meer passend.
maar ik heb gelukkig ook de beschikking over een scudo met een grote dubbelas aanhanger van ons bedrijf
music is a universal language
DjdimiStandaard Lid
Uit: België
Sinds: 25-1-2004
Laatste: 22-4-2014
Berichten: 209
8-8-2006 13:29
Een monovolume van mijn collega zijn moeder happy :).

We hebben nog niet zo veel cases dus dat gaat wel happy :).
JeroenVDVVIP Lid
Uit: Nederland
Sinds: 15-6-2004
Laatste: 6-2-2016
Berichten: 4301
8-8-2006 14:37
Ben op dit moment aan het rekenen en kijken naar de mogelijkheden hier een bus neer te zetten. Aantal keren bus huren begint behoorlijk op te lopen, en aanschaf van een (wat ouder) busje en jaarlijkse kosten vallen an sich behoorlijk mee, zeker in vergelijking met 4/5x in de maand een bus huren.

Zit te kijken naar een schattig Daf-400 busje of eventueel een Transit.
Light Image

Terug naar forum Reageer (zonder quote)