Forum > Off-Zone

Boze buren

(66 reacties. Pagina 4 van 7)
Moderator(s): Dré
GoeieGastStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 28-4-2003
Laatste: 24-1-2010
Berichten: 696
23-8-2003 11:36
Ookm ik woon vrijstaand en heb er helemaal geen last van. Ik speel ook bas en dat kan altijd, hoe hard ook. En overdag zijn ze er niet, maar als ik om 23:30 nog superhard ga horen ze het nauwelijks. (heb bij ze geluisterd).
Ex lid, anoniem gemaakt, mede dankzij de 10 euro donatie aan de dierenbescherming.
YoghurtStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 11-8-2002
Laatste: 6-8-2023
Berichten: 904
23-8-2003 12:42
Misschien ligt dat aan superhard misschien toch niet zo hard is wink ;) laugh :D laugh :D ( geintje voor er weer een hele rel komt razz :p )

grtz
SstarStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 3-4-2003
Laatste: 25-10-2009
Berichten: 118
23-8-2003 18:30
Eh ik had laatst een nieuwe 2e hands Bose versterker van Tom overgenomen dus toen ik die eventjes vol open draaide begonnen de buren van 2 huizen verder te schreeuwen de stoppen eruit!! happy :)
Me ouders hoorde dat want die zaten in de tuin shocked 8O

MVG Mark
Sommige mensen denken dat ze denken maar dat denken ze maar
Mr. EdieStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 1-6-2003
Laatste: 6-5-2015
Berichten: 1532
23-8-2003 18:55

sstar schreef:

Eh ik had laatst een nieuwe 2e hands Bose versterker van Tom overgenomen dus toen ik die eventjes vol open draaide begonnen de buren van 2 huizen verder te schreeuwen de stoppen eruit!! happy :)
Me ouders hoorde dat want die zaten in de tuin shocked 8O

MVG Mark
Oei... dat klink niet zo best...

Toen ze mij hadden opgebeld voor de muziek, meteen uit want ik schrok best en had geen zin meer om nog te draaien die dag, terwijl het wel weer lollig was... Denk dat het eigenlijk ook nix is: mijn slaapkamer is voor 3 kwart mijn werk/knutsel/opberg plaats en je kan zowat niet lopen door de app... maarja, is wel lachen!
TomVIP Lid
Uit: Anders
Sinds: 3-1-2002
Laatste: 4-10-2024
Berichten: 9491
24-8-2003 00:17

sstar schreef:

Eh ik had laatst een nieuwe 2e hands Bose versterker van Tom overgenomen dus toen ik die eventjes vol open draaide begonnen de buren van 2 huizen verder te schreeuwen de stoppen eruit!! happy :)
Me ouders hoorde dat want die zaten in de tuin shocked 8O

MVG Mark
Ik had je gewaaschuwd laugh :D
Ik duw altijd tegen deuren waar trekken op staat.
GoeieGastStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 28-4-2003
Laatste: 24-1-2010
Berichten: 696
24-8-2003 12:09
Wij hebben hele leuke buren, willen altijd even naar de bas luisteren en naar de appartuur kijken. En hun kleintjes vindt de lichies ook wel leuk. Beter een goeie buur dan een verre vriend.
Ex lid, anoniem gemaakt, mede dankzij de 10 euro donatie aan de dierenbescherming.
SstarStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 3-4-2003
Laatste: 25-10-2009
Berichten: 118
24-8-2003 21:18
Ik had je gewaaschuwd laugh :D Tja tis nou eenmaal een buffel niet bedoeld voor fijngevoelige oortjes laugh :D laugh :D laugh :D

MVG Mark
Sommige mensen denken dat ze denken maar dat denken ze maar
DJ SietseStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 31-1-2003
Laatste: 9-9-2008
Berichten: 1218
25-8-2003 11:10
Mijn buren zeiken echt om het minst of geringste. Ik heb ooit een keer bijgehouden hoe snel de buren konden klagen. 1 minuut was het record, en toen stond de buurmand gewoon al in mijn kamer shocked 8O

1 tip. Als je hard gaat draaien doe dan ook alle deuren op slot wink ;)
Door internet beperkt
DahardestStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 7-8-2003
Laatste: 5-9-2003
Berichten: 6
25-8-2003 13:19
Ik heb al 5 jaar gezeik met het hele rijtje dat bestaat uit 9 huizen.
Ik woon zelf op de hoek.
Een keer kwamen ze van de andere kant van het blok vragen of de muziek zachter mog razz :p , ik geloofde niet dat hun het konden horen, maar ben toen meegelopen en je hoorde het wel naja de bass dan.
En dat met 2 gemini speakers en 2 wharfedale's.
Volgens mij zijn onze huizen gewoon verrot geisoleerd.
De buurman van 3 huizen verderop dreigde een keer met:
"als je het nou niet zachter zet, loop ik naar boven en sla al je zooi stuk"
(Goh dat had hij moeten proberen, ik denk dat dan de FBI hem niet eens meer kon vinden shocked 8O )
hij zegt altijd dat ze vrouw overdag slaapt omdat ze s'nachts werkt. (boeiend neem dan een andere baan)
En zo vaak draai ik niet hard mischien 1 keer een half uurtje in de maand. (gewoon effe om te testen)

Heb een keer de brandweer op de stoep gehad omdat ik me rookmachine in de schuur aan het testen was.
Ze hadden gewoon gelijk de brandweer gebeld, G** kom dan eerst kijken!.

Zo dat moest eruit.
Een gozer met 3 meiden is stoer, een meid met 3 gozers is een hoer!!
SpeakerfreakStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 20-10-2002
Laatste: 1-12-2017
Berichten: 1913
25-8-2003 16:03
dat ze het horen zullen ze echt niet vezinne...

maar soms ook ik had eerst ff alles in tuin opgezet en echt na 2 minuten staat er alweer zon ongelovelijke lul (argh mag t niet zeggen maja) kan die muziek uit, en echt stond net aan en dan zeggen kon je niet even bij de mensen een briefje in de bus doen of even lans de deur gaan ja daggggggggg, dan ben ik echt letterlijk 3 uur bezig want er wonen nogal wat mensen

maja rare mensen

Terug naar forum Afgesloten topic