Forum > Algemeen Forum

Highlite open dag

(43 reacties. Pagina 4 van 5)
Moderator(s): Dré
Andy S&LStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 13-2-2006
Laatste: 28-12-2018
Berichten: 275
30-8-2008 21:10
Overigens moet je bij dat soort artikelen nog wat geluk hebben.

TCMC
Heel wat geluk wink ;) Alles wat er ligt of staat is in principe kapot.
Het gaat ook meer om onderdelen en wat hobby-spul happy :)
Zo heb ik thuis nog een kapotte fog-jet staan.
Vandaag daar even 1tje gescoord, pompje verwisselen en gaan dr mee!
Twitter mee met @andycobbennl
MGStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 4-1-2006
Laatste: 2-10-2024
Berichten: 292
31-8-2008 05:02

eddy wally schreef:

MG]De particulieren (zoals eerder hier o.a. scholieren genoemd) zijn voor highlite de kleine eindgebruikers. Deze worden normaal gesproken doorverwezen naar de dealers, maar zijn op de open dag van harte welkom om de oude voorraden met schade, defecten of andere gekke fratsen voor lage prijzen over te nemen....

Ik heb persoonlijk nog nooit geweten dat Highlite iets verkoopt aan iemand zonder BTW nummer,en zo hoort het ook.
Is daarom dan ook maar één keer per jaar laugh :D
LJ DaAnStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 4-3-2003
Laatste: 16-9-2020
Berichten: 627
31-8-2008 16:55
Klopt ook natuurlijk.

Als hun TD het nietmeer kan maken of het is de moeite niet waard dan is het vrij weinig geld waard als je het mij vraagt.
Fouten in deze tekst dienen ter vermaak van de lezer.
MGStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 4-1-2006
Laatste: 2-10-2024
Berichten: 292
31-8-2008 20:03

LJ DaAn schreef:

Klopt ook natuurlijk.

Als hun TD het nietmeer kan maken of het is de moeite niet waard dan is het vrij weinig geld waard als je het mij vraagt.
Soms zijn er aan bepaalde producten modificaties nodig die zich qua uurloon en drukte/belang van reguliere reparaties economisch gezien niet of nauwelijk lonen. Dan kan het voor anderen toch de moeite waard zijn: je maakt van 2 defecte 1 werkende, of je gebruikt de werkende onderdelen van gekochte apparaten als spare part....

Als ik bedenk hoeveel volk er de afgelopen jaren (en het zal dit jaar ook wel weer zo geweest zijn) er op die verkoop afkwamen, zal het zich absoluut wel lonen. Twee 100cm spiegelbollen waar wat spiegels op missen wil ik voor 44 euro best nog wel eens inkopen laugh :D
TomVIP Lid
Uit: Anders
Sinds: 3-1-2002
Laatste: 4-10-2024
Berichten: 9491
31-8-2008 20:03
Probleem is bij rejects dat het altijd een opengemaakte doos blijft als de td het gerepareerd heeft.
Zo'n ding heeft vaak al een behoorlijk traject achter de rug.
import>winkel>klant>winkel>import

En dan is het er zeker twee a drie keer uit de doos gehaald.
Als iets verkoop 100 euro moet opleveren, is de importpijs minder dan de helft (vaak nog veel minder met ome spul).

Als een td-er zijn neus in moet stoppen
(die bij het repeareren ongeveer 15 euro per kwartier kost, normale doorbereken-prijs)
hoe lang denk je dat hij aan een apaaraat kan besteden om nog een beetje winst te kunnen maken?

Nee, dan is het veel voordeliger om de boel te dumpen voor een kwart van de wnikelprijs,
heb je ook geen gezeur over de beschadigde doos sneaky :V

Maar let op Marktplaats de komende weken laugh :D
Ik duw altijd tegen deuren waar trekken op staat.
WatjeVIP Lid
Uit: Nederland
Sinds: 16-8-2006
Laatste: 30-11-2015
Berichten: 1293
31-8-2008 20:25
nu al hoor
staan al aantal dingen op ;)
A lightshow is the perfect combination of Art and Technology. "Stilstaan is achteruitgang, voortgang boekt men door te dromen
Dj joeStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 30-5-2005
Laatste: 25-2-2015
Berichten: 160
31-8-2008 21:29
Ik ben vanmorgen geweest, ook met wat spullen terug gekomen, was niet alleen kapot spul, zaten ook ''nieuwe'' spullen tussen, palletje Xtreme -900 versterkers waar ik er 1 van heb happy :) speelt lekker, ook cross-over gekocht , de dcx-3, producten zijn ''verouderd'' maar zijn nog gewoon nieuw, in de doos verzegeld met alles erbij.
verder vond ik het ''2dehandse'' spul dit jaar veel minder dan vorig jaar, en een stuk duurder ook! kwam mischien ook omdat ik nu op de zondag ben geweest, al met al toch een leuke dag gehad met wat indrukwekende geluissetjes, ook de line-array vond ik dit jaar beter klinken dan vorig jaar en de lt serie klonk ook zéér leuk, geluid was dit jaar wel buiten geplaats overigens.
Mr. EdieStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 1-6-2003
Laatste: 6-5-2015
Berichten: 1532
31-8-2008 22:09
Ook vandaag geweest, vond het wat tegenvallen, er zat nog wel leuk spul bij maar ook veel echte rotzooi. Maar wel heel leuk om gewoon rond te lopen, praten en wat setjes te beluisteren enzo.
KVMVIP Lid (†)
Uit: Nederland
Sinds: 20-11-2003
Laatste: 8-12-2009
Berichten: 3843
31-8-2008 23:57

Tom schreef:

Zo'n ding heeft vaak al een behoorlijk traject achter de rug.
import>winkel>klant>winkel>import
Waar dat "ding" allemaal is geweest maakt niet uit. (de grootste rit was die vanuit China) Het kostenplaatje van de verzending hier speelt wel mee.
Als iets verkoop 100 euro moet opleveren, is de importpijs minder dan de helft (vaak nog veel minder met oem spul).
Wat het heeft gekost maakt ook niet uit, je hebt namelijk 2 keuzes, of je krijgt er nog een paar stuivers voor, of je gooit het weg in de kliko. (en dat laatste zie je vaak gebeuren bij groothandels.) Die willen niet eens dat die "ellende" op de markt word gebracht.

Martin.
kvm entertainment
TomVIP Lid
Uit: Anders
Sinds: 3-1-2002
Laatste: 4-10-2024
Berichten: 9491
1-9-2008 00:02
ik probeerde alleen maar een goed uitleg te geven waarom men het niet zelf bij highlitee repareerd happy :)
Ik duw altijd tegen deuren waar trekken op staat.

Terug naar forum Reageer (zonder quote)