Forum > Licht

ADB Vision 10 licht tafel

(48 reacties. Pagina 4 van 5)
Moderator(s): Dré
MeineStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 11-8-2005
Laatste: 18-11-2022
Berichten: 39
14-5-2009 15:59

jop] schreef:

Goedkope schermpjes, als je even mailt zijn ze nog wel te leveren denk ik.
Helaas gaan deze schermpjes niet werken: er is geen USB beschikbaar voor video-output, alleen maar VGA. Om de koeling zou ik mij niet druk maken: de tafel lijkt wel een hoovercraft met de twee ventilatoren die er standaard al inzitten! laugh :D
Heb zelf ondertussen 2x 15" schermen bij de tafel staan, moet alleen nog iets verzinnen om deze vaste te kunnen zetten.
Ben ondertussen ook bezig de hardeschijf te vervangen door een geheugen of iets dergelijks, echter dit valt nog niet mee.
WatjeVIP Lid
Uit: Nederland
Sinds: 16-8-2006
Laatste: 30-11-2015
Berichten: 1293
14-5-2009 19:47

JeroenVDV schreef:

Je kunt ook gewoon een 7" Car-TFT pakken en die achterop de tafel neerzetten, kost amper ruimte bij vervoer en dan hoef je je tafel niet te gaan lopen openzagen.
je hoeft niet te zagen. er zit gewoon een losse plaat.
waar normaal 2 extra faders voor playback.
echter deze heb ik niet. dit stuk van de tafel word bij mij nu gebruikt om mijn drinken op te zetten laugh :D

usb werkt inderdaad niet. het is en blijft een oude lichttafel...
A lightshow is the perfect combination of Art and Technology. "Stilstaan is achteruitgang, voortgang boekt men door te dromen
WatjeVIP Lid
Uit: Nederland
Sinds: 16-8-2006
Laatste: 30-11-2015
Berichten: 1293
14-10-2009 18:16
Wegens de verkoop van mijn trouwe lichttafel, ook al was het een oudje hier nog 1 keer foto's. Gelukkig kon je er de tijd op zien. en zat er een contactslot op. Daarnaast had hij natuurlijk 4 wielen en altijd 1 reserve wiel bij zich. Mocht je in het donker wat extra gas willen geven zaten er gelukkig ledjes langs de submasters.
Als je naar de achter kant gaat heb je veel aansluit mogelijkheden uiteraard had deze tafel ook voeding nodig. Mocht er eens iets stuk zijn aan de tafel dan deed je gewoon de motorkap open. Maar waar lag nou het probleem? was het de voeding of toch de harde schijf het is natuurlijk mogelijk dat het moederbord defect was. of lag het toch aan de bovenkant van de tafel? Nee ik denk dat we hem het beste dicht kunnen doen. en blijven genieten van de foto's

mochten er ooit mensen zijn die dit lezen, en vragen hebben over deze tafel neem gerust contact op! Ik heb een digitale handleiding, en ook een technische handleiding bij mogelijke defecten.
A lightshow is the perfect combination of Art and Technology. "Stilstaan is achteruitgang, voortgang boekt men door te dromen
WatjeVIP Lid
Uit: Nederland
Sinds: 16-8-2006
Laatste: 30-11-2015
Berichten: 1293
29-1-2010 23:11
mochten er mensen opzoek zijn.
klik

hij heeft hem weer te koop staan omdat hij hem alleen nodig had in november en december.
A lightshow is the perfect combination of Art and Technology. "Stilstaan is achteruitgang, voortgang boekt men door te dromen
MeineStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 11-8-2005
Laatste: 18-11-2022
Berichten: 39
21-6-2010 11:48
Zoals ik ergens in het begin van dit topic al schreef heb ik twee van deze ADB Vision 10 tafels.
Ik wou eentje bewaren voor reserveonderdelen, echter de kwaliteit van deze ADB's geeft mij zoveel vertrouwen dat ik geen reserve nodig heb.
Mocht iemand interesse hebben, mail dan even. De tafel word geleverd incl. ombouw naar een IDE Flash disk in plaats van een harddisk en met twee 14" TFT schermen.
Handleidingen en technische gegevens heb ik erbij (als PDF) en kan ik uiteraard mailen mocht iemand interesse hebben.
WatjeVIP Lid
Uit: Nederland
Sinds: 16-8-2006
Laatste: 30-11-2015
Berichten: 1293
21-6-2010 12:55

meine schreef:

Mocht iemand interesse hebben, mail dan even. De tafel word geleverd incl. ombouw naar een IDE Flash disk in plaats van een harddisk en met twee 14" TFT schermen.
Handleidingen en technische gegevens heb ik erbij (als PDF) en kan ik uiteraard mailen mocht iemand interesse hebben.
wellicht intressant om te vermelden om welke versie het gaat? inclusief bewegings module, chaser module, submasters?
A lightshow is the perfect combination of Art and Technology. "Stilstaan is achteruitgang, voortgang boekt men door te dromen
DjjurgenStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 18-1-2005
Laatste: 10-2-2021
Berichten: 139
21-6-2010 22:51
prijsje?
trotse eigenaar van system one audio.
MeineStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 11-8-2005
Laatste: 18-11-2022
Berichten: 39
22-6-2010 10:54
1 x bewerkt. Laatst door Fossalta op 22-6-2010 11:40

watje schreef:

wellicht intressant om te vermelden om welke versie het gaat? inclusief bewegings module, chaser module, submasters?
Klopt, dat is misschien wel handig! Ik moet de tafel nog klaarmaken, hij staat hier nu nog in de opslag. Heb hier wel even snel een fotootje van gemaakt:

https://www.meine.nl/temp/ADBVision10/ADBVision10_21klein.jpg

Op de foto missen er een paar LCD schermpjes, deze heb ik er echter wel bij.
Deze Vision heeft dus 24 submasters, 2 playback-faders, en een chasermodule. Als optie kan een module gemonteerd worden voor bewegend licht, die heb ik er echter niet bij. Bewegend licht is wel mogelijk dmv. het intikken van commando's via het toetsenbord. (alle knoppen die op de lichttafel zitten kunnen ook dmv. toetsaanslagen ingegeven worden).

Richtprijs voor de tafel, met nieuwe Flash-schijf en met twee 14" TFT, is €1250,=

Nog een paar plaatjes van de achterzijde en de TFT-schermpjes welke ik erbij heb:

https://www.meine.nl/temp/ADBVision10/ADBVision10_21.jpg
https://www.meine.nl/temp/ADBVision10/ADBVision10_22.jpg
https://www.meine.nl/temp/ADBVision10/ADBVision10_23.jpg
Edit Mod: Fossalta: Foto omgezet in link, was echt te groot
WatjeVIP Lid
Uit: Nederland
Sinds: 16-8-2006
Laatste: 30-11-2015
Berichten: 1293
22-6-2010 11:22
kun je wel aan die module komen? (voor bewegend licht)
A lightshow is the perfect combination of Art and Technology. "Stilstaan is achteruitgang, voortgang boekt men door te dromen
MeineStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 11-8-2005
Laatste: 18-11-2022
Berichten: 39
23-6-2010 09:18

watje schreef:

kun je wel aan die module komen? (voor bewegend licht)
Ik heb een contactpersoon bij techref.info, ik zal daar eens informeren of zo'n module nog te krijgen is.

Terug naar forum Reageer (zonder quote)