Forum > Webshop

Dap boxen

(178 reacties. Pagina 4 van 18)
Moderator(s): Dré
SpeakerfreakStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 20-10-2002
Laatste: 1-12-2017
17-6-2003 18:39
ja weet ik, dat komt er ook en dat is zeker, maar heb komende tijd paar feestjes, en heb even stel subjes nodig, vandaar en nu zijn ze de helft van de prijs wink ;)

trouwes ik vond ze dacht ik toen niet echt slecht klinken, heb in zon winkel gewerkt hadden ze toen ook die subs en die top dingen, maar is al weer flinke tijd geleden, EN toen vond ik alles goed en ik weet het haast niet meer dacht dat ze wel mee vielen razz :p

toen hadden de naja ``top`` boxen van die verzilverde bas poorten.
Maar als er weer geld is, komt er ZEKER zon zelfbouw setje.
NijhuisrVIP Lid
Sinds: 10-3-2003
Laatste: 10-9-2024
17-6-2003 18:52
de bedoeld de DAP-PR115(A)? dus echt goedkoop!! laat ons weten hoe het klinkt. kan je altijd weer goed verkopen (maarja, niet hier wink ;) )
Leviathan, Lord of the Labyrinth!!...
BobWStandaard Lid
Sinds: 28-2-2003
Laatste: 8-8-2014
17-6-2003 20:15
Jemig zeg nijhuisr, wat loop je DAP WEER af te zeiken, na 1 post is het wel genoeg!
We weten dat je het niks vind, maar er zijn ook mensen die niet meer kunnen betalen of er ronduit tevreden mee zijn, maar dat eeuwige afzeiken daar heb ik nu schoon genoeg van!
Voor kleine feestjes en als tijdelijke oplossing, is het heel goed mogelijk dat het voor die prijs prima subjes zijn!

En niet verkopen hier op het forum, hoezo niet?, er zullen hier ongetwijfeld mensen zijn die die subjes graag onder hun betaande DAP [of iets anders] setje willen hebben, en dan hartstikke tevreden zijn, dus nee, vind ik een beetje lompe en vooral zielige reactie!

En nu zal je wel zeggen ''zelf een DAP bezitter dat je het zo verdedigd?happy :)'', als je het wil weten NEE, ik ben geen DAP bezitten, maar ik heb een geluisset van Dynacord!, verder verdedig ik DAP niet, sommige dingen zijn slecht, maar uit ervaring weet ik ook dat het wel zo is dat er ook hele leuke producten tussen zitten, dus nee, ik zal het ook absoluut niet afkraken!

Groeten, Bob
MaxStandaard Lid
Sinds: 16-8-2002
Laatste: 20-11-2024
17-6-2003 22:42
Voor dit geld kan ik niet meer een kastje in elkaar zetten ;-) En de kwaliteit is nog eens best redelijk ook!
Haha, Stond in de Shop ! wink ;)
Jammer dat de lokale dealer alleen de Subkast van de MC serie heeft staan, anders kon ik eens gaan luisteren, want Friesland is een beetje ERG lang rijden sad :(
NijhuisrVIP Lid
Sinds: 10-3-2003
Laatste: 10-9-2024
17-6-2003 23:18

BobW schreef:

Jemig zeg nijhuisr, wat loop je DAP WEER af te zeiken, na 1 post is het wel genoeg!
hoe kan jij opmaken uit mijn vorige post dat ik ze loop af te zeiken? (zal nog wel een beetje tussen de oren zitten). ben ik wel erg benieuwd naar. omdat ze nu voor de helf van de prijs zijn, ben ik erg benieuwd hoe ze klinken. en dat van die "prul" speakers ging niet over DAP, omdat dat merk nog niet gezegd was. maar na aanleiding van de tekst van speakerfreak:

whaha, tja het is maar dat ik voorlopig even wat heb, ongetwijfeld dat er een nieuwe set komt, van een fatsoenlijk merk.
En niet verkopen hier op het forum, hoezo niet?, er zullen hier ongetwijfeld mensen zijn die die subjes graag onder hun betaande DAP [of iets anders] setje willen hebben, en dan hartstikke tevreden zijn, dus nee, vind ik een beetje lompe en vooral zielige reactie!
Omdat je ze beter elders kunt verkopen waar de mensen er minder "verstand" van hebben!!
als ik hier op de "tweede hands" afdeling kijk, worden dit soort merken vaak afgezeken door de forumleden. vaak terecht, maar daar vang je je geld niet mee.
En nu zal je wel zeggen ''zelf een DAP bezitter dat je het zo verdedigd?happy :)'', als je het wil weten NEE, ik ben geen DAP bezitten, maar ik heb een geluisset van Dynacord
en waarom ben je geen DAP bezitter? waarschijnlijk omdat je beter weet.

als je mijn post over DAP, skytech ed goed gelezen had, had je gezien dat dat TERECHT was. wat ik tot nu toe FLINK heb lopen afzeiken zijn de PIEZO tweeters die in de DAP kasten zitten. en als je er verstand van hebt, en dat heb jij, weet je dat deze volkomen KUT zijn. (ja ik gebruik het woord gewoon).

dit komt omdat veel mensen over deze speakers lopen zeuren, omdat het geluid niet goed klinkt. dan weet jij ook wat de reden is.
Leviathan, Lord of the Labyrinth!!...
17-6-2003 23:20
maar ``we don`t know`` ghehe zal deze komende week zien of het wat is, is het nix verkoop ik ze wel weer of als ``film suppies``

wink ;)
BobWStandaard Lid
18-6-2003 17:13
1 x bewerkt. Laatst door BobW op 18-6-2003 17:15
1: Ik maakt het niet uit je vorige post op, ik zei het over het algemeen, en er zit helamaal niks tussen de oren, het is gewoon zo laugh :D

2:Kan wel zijn dat je ze hier niet 2e hands moet verkopen door het afzeiken, maar nogmaal zeg ik, er lopen hier volgens mij echt wel beginners rond die zoiets onder hun setje willen hebben, het enige is wel [en daar heb je gelijk in] dat de prijzen van New-line erg laag zijn, en je er dus nooit meer dan rond de 80Euro voor krijgt.

3:Ik ben een DAP bezitter omdat ik beter weet, dat wel, MAAR, als ik mijn Dynacord speakers niet zo goedkoop had kunnen krigen had ik voor tijdelijk misschien toch WEL even een DAP setje aangeschaft, om maar wat geluid te hebben, en dan verder kijken!
En ja, ik weet dat piezo kut ik, maar dat is nog nier de reden om ze volledig de grond in te stampen, want voor een B E G I N N E R kan het leuk zijn wink ;)

Veel mensen lopen ook over DAP speakers te zeuren, en ik heb het recht om te zeggen dat dat OVERLOOS GELUL over alles van DAP me nu letterlijk mijn strot uitkomt!!! angry angry angry angry
Dan zeg jij ''Dan weet jij ook wat de reden is'', laat ik het zo zeggen, ik ben niet niet gek of dom, en al helemaal geen lijpo ofzoiets voor als je dat denkt, dus je hoeft mij niet uit te gaan leggen waar dit alles over gaat, want ALS ik NIET zou weten waar dit over ging, dan zou ik er ook geen commentaar op hebben, lijkt me toch wel logisch, maargoed, dat zie jij misschien weer niet laugh :D

''Dan weet jij trouwens ook wat de reden is'' klinkt behoorlijk minachtend, laat ik wel ff stellen dat als dit zo bedoeld is dat wel erg typerend voor je zou zijn laugh :D laugh :D laugh :D wink ;) wink ;) wink ;)

Groeten, Bob
BobWStandaard Lid
18-6-2003 17:14
Topic mag wat mij betreft trouwens potdicht, gaat toch nergens meer over happy :) wink ;)

Groeten, Bob
18-6-2003 17:18
nou zijn ook mensen die newline niet kennen hoor, kijk bij J&H 2x zo duur, vaak lukt het dan nog wel om die prijs er voor terug te krijgen razz :p maar daarvoor heb ik ze niet gekocht natuurlijk
BobWStandaard Lid
18-6-2003 17:24
Noouuwww, het lijkt me dat de mensen die hier op het forum zitten New-line WEL kennen wink ;) laugh :D laugh :D laugh :D laugh :D razz :p

Groeten, Bob

Terug naar forum Reageer (zonder quote)