Forum > Algemeen Forum

Gezocht: dj's en drive-in shows in ZH, NH en Brabant

(37 reacties. Pagina 4 van 4)
Moderator(s): Dré
SebasVDVIP Lid
Uit: Nederland
Sinds: 9-2-2003
Laatste: 17-8-2016
Berichten: 1719
20-1-2007 20:03
Een goede overzichtsfoto zegt absoluut heel veel. Het gaat om de uitstraling van je show. Zo kun je van de meest kleine show nog een sjieke en mooie foto maken.
KVMVIP Lid (†)
Uit: Nederland
Sinds: 20-11-2003
Laatste: 8-12-2009
Berichten: 3843
20-1-2007 20:24

YourLiVe schreef:

Tja maar als jij alleen een cd-speler nodig hebt koop je 'm toch ook in de winkel ipv rechtstreeks bij de fabriek of importeur (er even van uitgaande dat je als particulier daar kunt kopen).
Beetje vreemd vergelijk, want een "pro" zal de unit bij de importeur halen.

Het is afhankelijk van de persoon zelf wat hij doet als hij een artiest of geluid nodig heeft.
(en eigenlijk gaat dat op voor vele zaken)

Er zijn niet voor niets mensen die vanuit duitsland of engeland vliegen om hun vakantie bestemming (goedkoper)te bereiken.
Ook hier ligt het dus puur aan de klant zelf.

Sommige klanten boeken liever rechtstreeks, en andere niet, domweg omdat men de kennis niet in huis heeft.

Martin.
kvm entertainment
DjpStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 12-7-2004
Laatste: 31-8-2016
Berichten: 382
20-1-2007 23:42
Geen dixo's in Gelderland?
Opzich wil ik het aantal klussen van vorig jaar verdubbelen razz :p
ben bereid om het internet adres van het meubel te halen.
YourLiVeStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 19-5-2004
Laatste: 27-10-2021
Berichten: 1849
21-1-2007 12:51
@ Ruben (dj Mouse): Die termijn is inderdaad erg ruim, vooral omdat het nu natuurlijk een iets rustigere periode is. Maar in de drukkere periodes heb ik simpelweg geen tijd om te reageren op aanmeldingen omdat ik het dan te druk heb met boekingen (en er moet toch geld verdiend worden). Prioriteiten stellen dus, en op dit moment is het aantrekken van nieuwe partners een prioriteit. Daarnaast krijg ik nogal veel aanmeldingen, maar 90% daarvan is niet interessant voor mij (dan heb ik het overigens niet over de reacties van forumleden tot nu toe).

@ Rene : Voor een drive-in show zegt een foto en apparatuurlijstje wel degelijk iets, en ook wel over een dj. Als jij al jaren voor een grotere drive-in show op bruiloften en bedrijfsfeesten draait en je wil dan je eigen drive-in beginnen weet je wat er verwacht wordt en zorg je dat je eigen drive-in geschikt is voor dat soort feesten. Als jij al 5 jaar in een jongerencentrum draait kan ik je alleen inzetten in jongerencentra, op schoolfeesten en misschien in een cafe ofzo, maar niet op een bruiloft of bedrijfsfeest.

Overigens zijn wij op zoek naar bedrijven, dus die hebben per definitie een winstoogmerk (dat is namelijk hét kenmerk van een bedrijf). Alleen is het in deze business zo dat een aantal mensen daarnaast ook nog een vaste baan hebben en dus niet hoeven te leven van de drive-in.

@ KVM: Dat bedoel ik dus, de meeste klanten kennen de markt gewoon niet (logisch ook, vooral particulieren maken maar enkele keren in hun leven gebruik van entertainment) en die willen gewoon zeker zijn dat het goed is.

@ DJP: We hebben al twee vaste partners in Gelderland, maar we krijgen steeds meer boekingen uit die regio. Als je bereid bent om ook in andere regio's te draaien (brabant bijvoorbeeld) is je aanmelding van harte welkom.
Meld je aan voor een gratis vermelding op geluid-en-licht.com
Ws soundexpresseStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 29-9-2002
Laatste: 18-9-2020
Berichten: 214
23-1-2007 11:53
Wat een gezeur hier....

Ik werk met mijn bedrijf enkel en alleen maar voor Buro's, (op n enkele uitzondering na dan) en de omzet verdubbeld nog elk jaar. Ik bepaal de prijzen, en geef ze gewoon korting, en hun mogen het dan weer voor een bepaalde prijs verkopen. (stel ik vraag voor een drive-inn show 650euro, dan kan een buro het bij mij inkopen voor 525, dus het buro verdient 125 op mij, belt de klant mij rechtreeks, kost de show gewoon 650, en heb ik geluk) zo werkt nu eenmaal in het artiesten wereldje.

Ik doe zelf ook ooit klussen voor YourliVe, en het is gewoon een betrouwbare partner, die gewoon zijn werk op een goede zakelijke manier doet, hier is verder niets mis mee, en zo zijn er nog 100 andere buro's die zo werken.

Je moet het gewoon zien als een mogelijkheid om die vrije dagen die je nog hebt, om die ook gevult te krijgen.
Sound-Light-Laser-FoamParty's-Led Dancefloor
YourLiVeStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 19-5-2004
Laatste: 27-10-2021
Berichten: 1849
23-1-2007 12:16
Dank je Willem. Wij zitten misschien in een ander wereldje dan de meesten hier. Ik krijg het gevoel dat de meeste drive-in shows hier vooral rechtstreekse klanten hebben uit de eigen regio, waaronder ook een aantal vaste (locaties, verenigingen etcetera). Ook niets mis mee natuurlijk... maar in de entertainmentbranche waar jij, ik en veel artiesten (dan heb ik het over veel zangers, bands enzovoorts, zowel bekend als onbekend) in zitten werkt het anders.

Overigens zijn er wel meer forumleden die voor mij werken en die de post van WSS kunnen bevestigen (niet dat ik daar op zit te wachten, het is immers graag of niet).
Meld je aan voor een gratis vermelding op geluid-en-licht.com
YourLiVeStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 19-5-2004
Laatste: 27-10-2021
Berichten: 1849
23-4-2007 12:02
Ik ben nog steeds op zoek naar enkele goede allround dj's in de omgeving van eindhoven om met onze eigen show op pad te gaan...
Ik zoek mensen die veel ervaring hebben met bruiloften en bedrijfsfeesten en natuurlijk een VAR verklaring hebben (freelancers dus). Gage ligt op maximaal 150 euro ex BTW en reiskosten, 175-200 als je zelf een showtje mee kan nemen (dus een bus hebt).
Meld je aan voor een gratis vermelding op geluid-en-licht.com
Mark_dabombStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 17-9-2002
Laatste: 21-12-2010
Berichten: 277
23-4-2007 13:50
Marcel,

Momenteel ben ik als student woonachtig in Tilburg en mijn ouders wonen in Amersfoort. Mijn cd-collectie staat ook in Amersfoort. Ik zit met het aantal klussen wat ik nu doe (met name in Amersfoort) nog te dubben of ik een eigen autootje aan ga schaffen of nog even papa's bak meeneem de komende tijd. Mocht ik binnen korte termijn overgaan op de aanschaf van een eigen auto neem ik contact met je op, dan zijn locaties als eindhoven e.o. voor mij goed te doen. Ik ben in het bezit van een BTW nummer.

Mark

Terug naar forum Reageer (zonder quote)