Forum > Algemeen Forum

te veel cd koffers meeslepen !!

(49 reacties. Pagina 4 van 5)
Moderator(s): Dré
ReemskiVIP Lid
Uit: Nederland
Sinds: 22-10-2002
Laatste: 5-9-2024
Berichten: 1370
20-9-2006 23:47
Waarom zou je ze zelf maken, als je voor 40 euro een koffertje hebt.

Die moeite is het gewoon echt niet waard.
DjgeertStandaard Lid
Uit: België
Sinds: 6-12-2005
Laatste: 18-5-2011
Berichten: 40
21-9-2006 18:13
Voor 40 euro ! Ja die gewone cd koffer kost 49 € zonder verzending en met 72 € maar de echte flightcase kost 157 € met verzending .En ik wil een echte stevige flightcase . happy :)
hahahahahahahahahahaha!!
ReemskiVIP Lid
Uit: Nederland
Sinds: 22-10-2002
Laatste: 5-9-2024
Berichten: 1370
21-9-2006 18:16

djgeert schreef:

Voor 40 euro ! Ja die gewone cd koffer kost 49 € zonder verzending en met 72 €
Lijkt me ietwat sterk dat verzenden 23 euro kost. Maargoed.
De flightcase is idd wat duurder. Voor mij voldoet die koffer voorlopig prima. Ik zie mij waardevolle cdtjes zoiezo niet graag tussen de rest van de spullen gestapeld worden, dus dat scheelt.
DjgeertStandaard Lid
Uit: België
Sinds: 6-12-2005
Laatste: 18-5-2011
Berichten: 40
21-9-2006 19:38

Reemski schreef:

Lijkt me ietwat sterk dat verzenden 23 euro kost. Maargoed.
De flightcase is idd wat duurder. Voor mij voldoet die koffer voorlopig prima. Ik zie mij waardevolle cdtjes zoiezo niet graag tussen de rest van de spullen gestapeld worden, dus dat scheelt.
Ja ik ben van belgie en dan zijn de verzendings kosten duurder . sad :(
hahahahahahahahahahaha!!
RonnieBStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 2-1-2003
Laatste: 29-7-2019
Berichten: 690
21-9-2006 23:36
In de grote DAP CD koffer passen de dj-sleeves trouwens ook, er gaan er een stuk meer in, maar ik denk dat ie dan wel te zwaar word, en ik vind zelfs de goedkopere dj-sleeve koffer steviger als de dap case!
Music is what feelings sound like...
DjgeertStandaard Lid
Uit: België
Sinds: 6-12-2005
Laatste: 18-5-2011
Berichten: 40
22-9-2006 19:22

RonnieB schreef:

In de grote DAP CD koffer passen de dj-sleeves trouwens ook, er gaan er een stuk meer in, maar ik denk dat ie dan wel te zwaar word, en ik vind zelfs de goedkopere dj-sleeve koffer steviger als de dap case!
Past een originele dj-sleeve daarin ? De afmetingen van een dj-sleeve zijn >13,5 cm breedt en 16 cm hoog .Als je wil moet je de binnen afmetingen van je cd koffer eens meten en dan hier posten happy :) .
Groeten
hahahahahahahahahahaha!!
RonnieBStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 2-1-2003
Laatste: 29-7-2019
Berichten: 690
22-9-2006 23:05

djgeert schreef:

RonnieB schreef:

In de grote DAP CD koffer passen de dj-sleeves trouwens ook, er gaan er een stuk meer in, maar ik denk dat ie dan wel te zwaar word, en ik vind zelfs de goedkopere dj-sleeve koffer steviger als de dap case!
Past een originele dj-sleeve daarin ? De afmetingen van een dj-sleeve zijn >13,5 cm breedt en 16 cm hoog .Als je wil moet je de binnen afmetingen van je cd koffer eens meten en dan hier posten happy :) .
Groeten
ik heb dat volgens mij een keer vlug getest... de breedte past zowiezo, weet alleen niet meer of de koffer dan ook dicht kan... ik zal morgenavond voor de zekerheid nog eens testen!
Music is what feelings sound like...
Dj merinosStandaard Lid
Uit: België
Sinds: 19-1-2005
Laatste: 22-8-2011
Berichten: 110
23-9-2006 15:59
wij hebben onze cd's in een gewone koffers steken.

hoe wij onze cd's en liedjes terug vinden:

elke cd heeft een code gekregen en zit per genre.
de cd's zitten in een proggrama waar we dan in kunnen zoeken op artiest, cd naam, liedje,...

heel gemakelijk voor een liedje terug te vinden!

een deel kennen we altijd van buiten maar toch moeten we toch af en toe eens een liedje in typen.
Revolution Rental
DjgeertStandaard Lid
Uit: België
Sinds: 6-12-2005
Laatste: 18-5-2011
Berichten: 40
24-9-2006 13:11

dj merinos schreef:

wij hebben onze cd's in een gewone koffers steken.

hoe wij onze cd's en liedjes terug vinden:

elke cd heeft een code gekregen en zit per genre.
de cd's zitten in een proggrama waar we dan in kunnen zoeken op artiest, cd naam, liedje,...

heel gemakelijk voor een liedje terug te vinden!

een deel kennen we altijd van buiten maar toch moeten we toch af en toe eens een liedje in typen.
Dat is een goede oplossing voor nummers terug te vinden maar dan is het probleem van te veel cd koffers mee te slepen niet opgelost en het is enorm veel werk om de hele cd naam/artiest/titels/genre in te geven in de pc !
hahahahahahahahahahaha!!
Dj merinosStandaard Lid
Uit: België
Sinds: 19-1-2005
Laatste: 22-8-2011
Berichten: 110
24-9-2006 18:46

djgeert schreef:

dj merinos schreef:

wij hebben onze cd's in een gewone koffers steken.

hoe wij onze cd's en liedjes terug vinden:

elke cd heeft een code gekregen en zit per genre.
de cd's zitten in een proggrama waar we dan in kunnen zoeken op artiest, cd naam, liedje,...

heel gemakelijk voor een liedje terug te vinden!

een deel kennen we altijd van buiten maar toch moeten we toch af en toe eens een liedje in typen.
Dat is een goede oplossing voor nummers terug te vinden maar dan is het probleem van te veel cd koffers mee te slepen niet opgelost en het is enorm veel werk om de hele cd naam/artiest/titels/genre in te geven in de pc !
als je het vanaf het begin doet is het gemakelijk bij te houden.
We moeten niet alles zelf in zitten typen, op een cd staan namelijk de namen al op, deze worden door een progje "geript" en komen zo in de database.

progje is gemaakt door mijn collega hoe het juist werkt weet ik ook niet.

Platen moeten wel handmatig in gegeven worden.

de enigste goede oplossingen voor de cd koffer zijn volgens mij:
mp3 cd's en een cd map.
Revolution Rental

Terug naar forum Reageer (zonder quote)