Forum > Algemeen Forum

2e editie Discobeurs

(145 reacties. Pagina 4 van 15)
Moderator(s): Dré
TomVIP Lid
Uit: Anders
Sinds: 3-1-2002
Laatste: 16-9-2024
Berichten: 9489
10-8-2006 18:42

Marc Ebbers schreef:

Maar ik ben vooral opzoek naar rookmachine's(ivm grote vraag verhuur)
Zijn die hier tweedehands te vinden voor een leuk prijsje?
Nieuw zijn die dingen toch ook niet zo duur?
Of vang je er niks voor als je ze verhuurd?
Juist bij verhuur kan je makkelijk nieuw kopen lijkt me.

2e hands zijn ze meestal op de pa beurs erg smerig.
de uren die je nodig hebt om ze schoon te maken, kosten ook geld...
Of je moet niks te doen hebben.
Ik duw altijd tegen deuren waar trekken op staat.
LEDesignStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 24-4-2004
Laatste: 26-5-2017
Berichten: 744
11-8-2006 04:45
Jeroen moest jij nog van die kleine 20 watt strobe's hebben voor je matrix-achtig-nogwat? Lijkt mij een ideale locatie om ze te ontvangen.
Vergeet niet te lachen
JeroenVDVVIP Lid
Uit: Nederland
Sinds: 15-6-2004
Laatste: 6-2-2016
Berichten: 4301
11-8-2006 10:25

Dj Mark schreef:

Jeroen moest jij nog van die kleine 20 watt strobe's hebben voor je matrix-achtig-nogwat? Lijkt mij een ideale locatie om ze te ontvangen.
Matrix ga ik op een wat andere manier uitvoeren (minder sleutelen aan strobe's zelf), maar ga ik wel degelijk doen! Als ik inderdaad ga zal ik het vlak voor de beurs hier nog even aangeven. Hartstikke tof plan!
Light Image
Marc EbbersStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 19-3-2005
Laatste: 17-1-2023
Berichten: 598
11-8-2006 11:07
Of vang je er niks voor als je ze verhuurd?
Ik vang er zeer weinig voor, dat komt door de volgende punten:
-ik ben 17 jaar, (je word dan vaak minder serieus genomen
-ik doe het vanuit mijn eigen huis(lees ouders huis)
-ik ben geen geregistreerd bedrijf, heb geen kvk en geen btw nummer.(gaat er wel komen als ik 18 ben, ouders willen niet op hun naam. Tevens moet je een complete registratie bij houden van inkomsten en uitgaven, zal op zich geen probleem voor mij worden(ivm opleiding). Ik neem aan dat je bij technische bedrijfskunde wel redelijk wat informatie daarover krijgt )

Als ik meer ga vragen gaan de klanten naar een geregistreerd bedrijf. Vandaar dat ik er vrij weinig voor krijg.(jullie zullen mij deels zien als een marktverzieker)
Focus on the customer and the rest will follow.
MartijnVIP Lid
Uit: Nederland
Sinds: 15-3-2003
Laatste: 3-7-2024
Berichten: 2419
11-8-2006 20:03
Leeftijd doet er niet zo toe, uitstraling des te meer. Zowel van je bedrijf als hoe je er zelf uitziet.

Er is geen leeftijdsgrens om een bedrijf te beginnen. Wel moeten je ouders hun handtekening zetten, aangezien zij aansprakelijk zijn zolang je minderjarig bent. Zolang je geen schulden aangaat lijkt me dat ook niet zo'n probleem.
Zelfbouwcase; het meest volledige assortiment onderdelen voor flightcases en speakers
Marc EbbersStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 19-3-2005
Laatste: 17-1-2023
Berichten: 598
11-8-2006 23:46

martijn schreef:

Er is geen leeftijdsgrens om een bedrijf te beginnen. Wel moeten je ouders hun handtekening zetten, aangezien zij aansprakelijk zijn zolang je minderjarig bent.
Fijn om te horen!
Alleen zit ik nu nog in me maag met de administratie die erbij komt kijkensad :(.
Ik heb mijn havo afgerond met een 8 voor ec1 en 2 maar op dit moment weet ik (nog) niet hoe het allemaal in zijn werk gaat(btw enz.). Misschien leuk om me de rest van de vakantie in te verdiepenwink ;)
Focus on the customer and the rest will follow.
LEDesignStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 24-4-2004
Laatste: 26-5-2017
Berichten: 744
16-9-2006 11:50
Hoe zit het eigenlijk met de BTW bonnetjes op de beurs, is dat mogelijk of wordt dat echt vragen naar het onmogelijke als je iets koopt van een standhouder?
Vergeet niet te lachen
JeroenVDVVIP Lid
Uit: Nederland
Sinds: 15-6-2004
Laatste: 6-2-2016
Berichten: 4301
16-9-2006 12:30

Dj Mark schreef:

Hoe zit het eigenlijk met de BTW bonnetjes op de beurs, is dat mogelijk of wordt dat echt vragen naar het onmogelijke als je iets koopt van een standhouder?
Dat hangt ervanaf hoe die standhouder het in z'n boekhouding regelt, de verkoop. Verschilt per standhouder.
Light Image
MartijnVIP Lid
Uit: Nederland
Sinds: 15-3-2003
Laatste: 3-7-2024
Berichten: 2419
27-9-2006 22:09
Ik heb net even gekeken op de site, maar helaas valt de informatie een beetje tegen. Er staat nergens hoe het geregeld is met de entree. Ik twijfel of ik vorig jaar daar aan de kassa heb gestaan, of toch kaartjes vantevoren had. Weet jij daar meer van Tom?

Op de site staat ook dat er plaats is voor drive-ins (zijn me vorig jaar niet opgevallen als ze er al stonden), maar daaronder staat dat het licht van het gebouw zelf uit zal zijn. Is dat niet de "verkeerde" kant van de discobeurs stimuleren? (Discoshows zich laten promoten bij concullega's)
Zelfbouwcase; het meest volledige assortiment onderdelen voor flightcases en speakers
TomVIP Lid
Uit: Anders
Sinds: 3-1-2002
Laatste: 16-9-2024
Berichten: 9489
27-9-2006 22:52
Ik zal even een kattenbelletje naar Jan Peter doen om betere info.
Ik duw altijd tegen deuren waar trekken op staat.

Terug naar forum Reageer (zonder quote)