Forum > Newbie Forum

van 60 hz naar 50 hz.

(33 reacties. Pagina 4 van 4)
Moderator(s): Dré
ReindStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 5-11-2002
Laatste: 16-1-2012
Berichten: 3032
3-2-2006 02:46
Mochten er mensen zijn die foto's willen zien van de Ecler geschakelde voeding dan wil ik ze morgen best ff maken..... mixer moet namelijk toch compleet uit elkaar voor zijn laatste bezoekje aan de spuiterij. :-)
Rubix cube moeilijk? Probeer maar eens een universele logitech harmony afstandsbediening in te stellen!
PetertyuhStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 15-9-2004
Laatste: 9-5-2014
Berichten: 76
13-2-2006 17:39
Het is ondertussen al geen morgen meer, in de vorm die jij bedoeld, maar als je die foto toevallig gemaakt hebt ben ik er wel erg nieuwsgierig naar. Hoef ik mijn eigen Nuo niet open te draaien.
Wannabe DJ (ik heb al 6 platen :-p)
DomeStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 2-3-2004
Laatste: 15-3-2008
Berichten: 15
19-2-2006 23:00

Sylvia schreef:

in het andere geval waren het CDJ-800 spelers, waarvan ik niet weet hoe het verhaal is afgelopen.
quote schreef:

Uhm.. Ik heb nieuwe spelers gekocht bij dré, en de "oude" hebben hier nog bijna een jaar gestaan.
Uiteindelijk met uitdrukkelijke vermelding erbij dat het amerikaanse toestellen waren met losse spannings omvormers verkocht. (marktplaats) Koper ook duidelijk vermeld dat deze in de EU geen garantie kon claimen en evt. reparaties ook kan vergeten.

Maar goed daar was de prijs dan ook naar.
Ik heb m'n les er wel van geleerd !!
SylviaEx Lid
Uit: Nederland
Sinds: 12-1-2003
Laatste: 11-11-2011
Berichten: 4564
19-2-2006 23:21
Nou, fijn dat je na verloop van tijd in staat was om twee EU CDJ-800 aan te schaffen. Het zou mij ook niet lekker zitten om met die andere spelers plus omvormer on the road te gaan draaien. Voor thuis kun je het risico eventueel nog wel nemen, maar als ze midden op een avond met een volle dansvloer de gest hadden gegeven, dan was je ook niet blij geweest.

Op zich verbaast het me niet dat je ze nog wel hebt kunnen verkopen. Er zullen altijd mensen blijven die het risico wel durven te nemen en aangezien je de verkoop een stuk eerlijker hebt aangepakt dat degene die ze aan jou heeft verkocht, treft jou in ieder geval geen enkele blaam als het mis gaat. Netter dan zo had je het niet kunnen oplossen, lijkt me.

Terug naar forum Reageer (zonder quote)