Nummer om mee wakker gemaakt te worden.
(61 reacties. Pagina 4 van 7)Moderator(s): Dré
RoyStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 7-3-2003 Laatste: 27-10-2020 Berichten: 1135 | 17-12-2005 13:37 |
Reind schreef: Voor de liefhebbers, ik heb de orginele Giel begin je dag met een dansje tune (voor 3 jaar terug tijdens een nachtuitzending van het gecopieerd toen ik daar moest draaien.https://home.zonnet.nl/r.dooyeweerd/giel_dansje.mp3 | |
Maar dat is MIJN mening... | |
EricStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 16-10-2002 Laatste: 31-10-2024 Berichten: 455 | 17-12-2005 19:28 |
Inderdaad... Aan dat nummer gaat dus eerst een heel sprookje vooraf | |
Hoe meer kennis hoe meer twijfel | |
PetertyuhStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 15-9-2004 Laatste: 9-5-2014 Berichten: 76 | 18-12-2005 21:22 |
Fossalta schreef: Ik moest meteen aan dit nummer denken:"ik word altijd wakker met een wijsje in m'n hoofd, Geen idee op welke cd/mc/plaat het staat dat moet je zelf ff uitzoeken...loop de hele dag te zingen en te fluiten, elke morgen wakker met een wijsje in m'n hoofd, als ik binnenkom dan rinkelen de ruiten. het is gewoon een wonder, het is gewoon geluk, wakker met een wijsje, en m'n dag kan niet meer stuk..." De naam moet ik jullie schuldig blijven, maar dan weet je in ieder geval waar je ergens zou moeten gaan zoeken. | |
Wannabe DJ (ik heb al 6 platen :-p) | |
RoyStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 7-3-2003 Laatste: 27-10-2020 Berichten: 1135 | 18-12-2005 21:25 |
Ik ben ook fan geweest van kinderen voor kinderen. Nummertje heet (hoe kan het ook anders) "wakker met een wijsje" (meezingen kan ik hem nogsteeds ) | |
Maar dat is MIJN mening... | |
BazzzzStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 27-1-2005 Laatste: 17-8-2011 Berichten: 240 | 19-12-2005 12:10 |
ff een search gedaan: Wakker met een wijsje (kinderen voor kinderen deeltje 12) Songtekst: WAKKER MET EEN WIJSJE (JAAP BAKKER/JOCHEM FLUITSMA/ERIC VAN TIJN) solist: Jannes Drop Als ik door de stad loop Vraag ik me vaak af Waarom zijn alle mensen Zo nors en zo kortaf? Steeds maar chagrijnig En nooit es in hun schik Waarom zijn er zo weinig Figuren zoals ik? Ik ben iemand die nooit moppert en nooit gromt En ik zal je eens vertellen hoe dat komt Ik word altijd wakker met een wijsje in m'n hoofd Loop de hele dag te zingen en te fluiten Elke morgen wakker met een wijsje in m'n hoofd Als ik binnenkom dan rinkelen de ruiten Het is gewoon een wonder / Oeh... Het is gewoon geluk / ...Oeh Wakker met een wijsje En m'n dag kan niet meer stuk (Stuk stuk stuk) En m'n dag kan niet meer stuk (Stuk stuk stuk) Fiets ik langs een file Dan valt het me vaak op: Hoe deftiger de wagen Hoe knorriger de kop Je ziet nooit iemand blij zijn Je hoort alleen gezeur Nee, dat zou niks voor mij zijn Zo'n donderwolk humeur Zelfs wanneer het buiten regent dat het giet Zing ik opgewekt het allerhoogste lied Want ik word altijd wakker met een wijsje in m'n hoofd Loop de hele dag te zingen en te fluiten Elke morgen wakker met een wijsje in m'n hoofd Als ik binnenkom dan rinkelen de ruiten Het is gewoon een wonder / Oeh... Het is gewoon geluk / ...Oeh Wakker met een wijsje En m'n dag kan niet meer stuk (Stuk stuk stuk) En m'n dag kan niet meer stuk (Stuk stuk stuk) Ik stap altijd met m'n beste been uit bed / Oeoeoeh la la la la En voor de spiegel doe ik samen een duet / Oeoeoeh la la la la Pas als ik slapen ga, vind ik het wel genoeg Maar dan verheug ik mij alweer op morgenvroeg Want dan word ik weer wakker met een wijsje in m'n hoofd Loop de hele dag te zingen en te fluiten Elke morgen wakker met een wijsje in m'n hoofd Als ik binnenkom dan rinkelen de ruiten Het is gewoon een wonder / Oeh... Het is gewoon geluk / ...Oeh Wakker met een wijsje En m'n dag kan niet meer stuk (Stuk stuk stuk) En m'n dag kan niet meer stuk (Stuk stuk) Ik word altijd wakker met een wijsje in m'n hoofd Loop de hele dag te zingen en te fluiten Elke morgen wakker met een wijsje in m'n hoofd Als ik binnenkom dan rinkelen de ruiten Het is gewoon een wonder / Oeh... Het is gewoon geluk / ...Oeh Wakker met een wijsje En m'n dag kan niet meer stuk (Stuk stuk stuk) En m'n dag kan niet meer stuk (Stuk stuk stuk) Bron: Kinderen voor kinderen | |
Geld moet rollen en als het niet kan rollen maak er dan een vliegtuigje van zodat het kan vliegen | |
Ronny BStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 23-3-2004 Laatste: 25-7-2017 Berichten: 554 | 19-12-2005 17:04 |
Jan Smit - Sta op. Black Eyes Peas - Let's Get It Started En bij de scouting waar ik leiding ben doet De Effteling - Carnavalfestival het altijd hele goed. Vrolijk nummer, ben je de rest van de dag vrolijk | |
Als het niet kan zoals het moet, moet het zoals het kan... | |
ReindStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 5-11-2002 Laatste: 16-1-2012 Berichten: 3032 | 21-12-2005 00:10 |
Eric schreef: Inderdaad... Aan dat nummer gaat dus eerst een heel sprookje vooraf | |
Rubix cube moeilijk? Probeer maar eens een universele logitech harmony afstandsbediening in te stellen! | |
RenesnellemanStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 27-1-2005 Laatste: 6-7-2018 Berichten: 129 | 24-12-2005 21:07 |
Neem Pete D'Moore - Brand New Day.. Zo'n lekker nummer !!! | |
Let the beat controled by DJ | |
DJ JusStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 4-3-2004 Laatste: 30-12-2005 Berichten: 410 | 25-12-2005 00:25 |
The Boo Radleys - Wake up, it's a beautyful morning Das wel een nummer om de dag met een dansje te beginnen | |
Geld is net schaamhaar... het groeit niet op me rug | |
JeromeskieStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 25-8-2005 Laatste: 21-1-2008 Berichten: 46 | 25-12-2005 00:31 |
Wham! - Go go | |