Forum > Algemeen Forum

advies gevraagd inrichting kamer..

(31 reacties. Pagina 4 van 4)
Moderator(s): Dré
Paulus0013Standaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 26-12-2003
Laatste: 8-8-2017
Berichten: 111
15-9-2005 03:51

maurice schreef:

ieder zo zijn mening heah wink ;) maar als je probeeert het gewoon zo hoog mogelijk te hangen, en natuurlijk zo veilig mogelijk. reken zeker 1 waslijnhaak per scan (die haken van 10cm met grof schroefdraad) zou er in jou geval dus een stuk of 6 indraaien. hels karwei maar wel veiliger. gebruik anders de zoekmachine zijn al veel topic gemaakt over het relatief veilig ophangen van lampen in kamers e.d. heb zelf ook een aantal foto's geplaatst daar
dat komt allemaal goed...
de dakkapel wordt volgende week vervangen. daarna ga ik me bezig houden met die truss. desnoods laat ik er een aannemer voor komen, vast zal het komen te zitten.
pom pom
Paulus0013Standaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 26-12-2003
Laatste: 8-8-2017
Berichten: 111
15-9-2005 03:58
ow ik zie nog wat reacties waar ik op wil reageren:

@ dj delay: verwarming in de winter kan niet zo'n kwaad, de standaard verwarming voldoet totaal niet. maar dan hebben we nog een keerzijde: de rekening van het stroom.

nogmaals @ dj delay: ik heb de booth nu expres onder de dakkapel vandaan gehaald omdat er zo in mijn ogen meer kubieke meters over blijven voor het licht. want of het licht nou op een schuin dak staat, of op de uitbouw van de dakkapel...

@ stekelvarke: op stap ga ik amper tot niet met de lampen. het is ook niet mijn intentie om alles steeds mee te slepen.

voor de laatste keer dj delay: de truss kan niet onder de dakkapel hangen. alleen op de manier zoals ie nu hangt (maar dan steviger). de nieuwe dakkapel mag nml niet in geboord worden. tevens komen de lampen dan wel erg laag te hangen denk ik.

verder weet ik niet of er al iemand op mijn site gekeken heeft ? ik heb er gisteren wat fotos en simpele filmpjes geplaatst van hoe het er nu bij staat.

vragen/opmerkingen ? brand maar weer los.
pom pom

Terug naar forum Reageer (zonder quote)