Forum > Algemeen Forum

Pro-case Van flightcase naar DJ-meubel

(64 reacties. Pagina 4 van 7)
Moderator(s): Dré
Total tommyStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 16-5-2004
Laatste: 6-7-2021
Berichten: 184
28-4-2005 23:20
Dus in kleinere zalen mag die wel omvallen? shocked 8O

Waarom zou een keybord standaard steviger zijn dan 2x de deksel van de case, het gaat toch om het oppervlak wat benut moet worden of iets stevig staat. en het lijkt mij geen gezicht als een standaard er van alle kanten buitenuit steekt.

Wat ik al vaker heb herhaalt in dit topic: Het is voor zijn prijs een degelijke en stevige kist. Wil je meer kwaliteit zul je dieper in de buidel moeten tasten.
Desalniettemin... Mijn bijdrage in dit topic.
JeroenVDVVIP Lid
Uit: Nederland
Sinds: 15-6-2004
Laatste: 6-2-2016
Berichten: 4301
28-4-2005 23:33

total tommy schreef:

Dus in kleinere zalen mag die wel omvallen? shocked 8O

Waarom zou een keybord standaard steviger zijn dan 2x de deksel van de case, het gaat toch om het oppervlak wat benut moet worden of iets stevig staat. en het lijkt mij geen gezicht als een standaard er van alle kanten buitenuit steekt.

Wat ik al vaker heb herhaalt in dit topic: Het is voor zijn prijs een degelijke en stevige kist. Wil je meer kwaliteit zul je dieper in de buidel moeten tasten.
Beetje sceptisch, een "keyboardstandaard die er van alle kanten buitenuit steekt". Het ziet er, zeker als het goed afgerokt is, of als er gebruik is gemaakt van schotten ervoor, heel netjes uit.

Zoiets wordt het dan:

https://jeroen.smash-productions.nl/render03.jpg
Light Image
Danny25Standaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 7-2-2005
Laatste: 5-4-2006
Berichten: 205
29-4-2005 16:00
Ik denk dat dit een heel mooi tafeltje is om thuis te gebruiken makkelijk alles weer in en om de kist bouwen en weg is het spul voor on the road zal dit niet mijn keuze zijn. heb zelf ook een tijdje een keybord standard gebruikt gaat heel mooi.

Hier een foto hoe ik het had.

https://webmail.jou-site.nl/horde/imp/graphics/download.gif

en wil het nog wel eens gebruiken voor de kleine feestjes.
Is erg bij met de optie. rechts boven. ik kan nu mijn laaste reacties sneller bekijken dre bedankt
LaxapStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 7-10-2004
Laatste: 9-7-2023
Berichten: 307
29-4-2005 16:29
Ligt het aan mij of komt er geen foto tevoorschijn als je op de link klikt?
Cyberlights in the house :D
PowerbeatStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 4-1-2005
Laatste: 10-9-2014
Berichten: 808
29-4-2005 16:35
hier ook niet...denk dus dat het aan danny ligt...
I'll take you to the KoffieShop...
Danny25Standaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 7-2-2005
Laatste: 5-4-2006
Berichten: 205
29-4-2005 17:30
foutje ff goed maken. :-)

zal morgen even goed maken wijnig tijd nu
Is erg bij met de optie. rechts boven. ik kan nu mijn laaste reacties sneller bekijken dre bedankt
KVMVIP Lid (†)
Uit: Nederland
Sinds: 20-11-2003
Laatste: 8-12-2009
Berichten: 3843
30-4-2005 01:21

Bigf00t schreef:

Of bovenstaande kist incl 'poten' of een kist op keyboard statieven..
Hoezo statieven?

Ik had het over MPM (quiklok keyboard stand) 1 statief,
Type WS550 of 540, heeft 4 poten en is in hoogte verstelbaar. https://www.tam-srl.it/images/catalogo/Ws540mix.jpg
De bekende dubbele X stand is voor sommige cases te klein, of niet degelijk genoeg.

total tommy schreef:

maar hebben we dan ook prijs-technisch gekeken naar die keybordstandaards, de prijs van een simpele standaard tot een gevordere zal varieeren tussen de 20 en misschien wel 300 euro... ik vind dan dat laatste niet echt nodig voor een kist van 180 euro.
Prijstechnish zit een beetje 4 poot statief snel rond de 150/175 euro. Al zou de case minder dan 180 euro kosten, het gaat juist om de gear die erin zit! Voor dit geld is het overigens een prima case, alleen de deksel standaard constructie zou ik voor "live" gebruik veiliger maken.

B.v. Hoekstrip boven aan de deksel maken onderin de case inslagmoeren, boutje door de hoekstrip in de inslagmoer vastzetten en de bodem kan niet meer schuiven over de deksels.
en niemand heeft nog een feit geschreven over de case dat hij snel zou omvallen. Ik heb hem thuis staan en weet wel beter... wink ;)
Jawel, juist omdat ik eigenlijk wilde weten of het uberhaupt iets was heb ik hem in een winkel uitgetest(met gear gevuld).
Hij is "omver" te lopen, het grootste probleem is dat de case los op de deksels ligt. (voldoet wel in een thuissituatie)

Martin.
kvm entertainment
Total tommyStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 16-5-2004
Laatste: 6-7-2021
Berichten: 184
30-4-2005 02:30
zou de deze flightcase met de keybordpoot dan steviger zijn? Onder de flightcase zitten oom noppen die precies in het binnenste van de deksel passen. hierdoor in het bijna onmogelijk om de case inclusief inhoud eraf te gooien. kwa strevigheid zal het niet vee uitmaken denk ik.

Ik zal binnenkort eens wat detail foto's maken.
Desalniettemin... Mijn bijdrage in dit topic.
Danny25Standaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 7-2-2005
Laatste: 5-4-2006
Berichten: 205
30-4-2005 11:56
Ik heb zelf geen Kruis poot statief voor een draai tafel dus niet echt een keybord statief. ik zal hem op het web opzoeken welke ik heb..

Deze van het internet geplukt hij is in hoogte verstelbaar, erg stabiel die loop je niet zomaar omver en kantelbaar. prijs ongeveer 100 euro.

https://i2.ebayimg.com/03/i/03/f5/30/36_2.JPG

Oja op de foto staat hij in een andere positie de beugels aan de bovenkant kan je er af halen en omdraaien zodat hij vlak staat. aan de binnenkant zit rubber om schruiven tegen tegaan. casje er op en klaar. is dit mischien wat??..

Heb evnt nog een case liggen . 118 breed en diepte 48 en 18 hoog geloof ik zijn de binnenmaten. Mail maar als je intresse hebt gaat voor een zacht prijsje weg.
Is erg bij met de optie. rechts boven. ik kan nu mijn laaste reacties sneller bekijken dre bedankt
Total tommyStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 16-5-2004
Laatste: 6-7-2021
Berichten: 184
31-5-2005 10:46
om nog even voor andere gebruikers wat informatie vrij te geven heb ik nog enkele foto's van het stabiele meubel!
https://www.totaltommy.com/pages/draaitafel.htm
Desalniettemin... Mijn bijdrage in dit topic.

Terug naar forum Reageer (zonder quote)