Forum > Algemeen Forum

Help een bruiloft!!

(36 reacties. Pagina 4 van 4)
Moderator(s): Dré
RoyStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 7-3-2003
Laatste: 27-10-2020
Berichten: 1135
24-3-2003 20:58
Is het niet beter om eerst feest/apres ski en dan pas trance te doen... dat is namelijk meer een overgang van rustig naar iets harder. Toch?
Maar dat is MIJN mening...
StefanStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 28-2-2003
Laatste: 12-10-2013
Berichten: 728
27-3-2003 19:01

Roytje schreef:

Is het niet beter om eerst feest/apres ski en dan pas trance te doen... dat is namelijk meer een overgang van rustig naar iets harder. Toch?
Het gaat weer lekker over bruiloften, is het geen tijd voor een nieuw topic ofzo? happy :)
Als je van R&B naar trance wilt kun je dat inderdaad mooi doen met zo'n apres ski nummertje, als je alle stijlen 'moet' draaien kun je na trance via hardstyle naar hardrock, gewone rock en pop(top40) weer terug naar r&b, enzovoorts enzovoorts enzovoorts, wat klassiekers er tussendoor en je hebt het ideale schoolfeestplaatje happy :)
Piet FrietStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 21-3-2003
Laatste: 20-5-2005
Berichten: 120
28-3-2003 15:25
Bij ons werd er met bier naar de DJ gegooid omdat die alleen maar hip hop en rap draaide en wij een beetje een hardstyle school hebben (niet alleen vanaf derde klas maar ook de bruggers) Maar een bruiloft lijkt me best moeilijk om te doen omdat ik geen geschikte nummers ervoor ken
Doodgaan is wel het laatste wat ik doe :D
TomVIP Lid
Uit: Anders
Sinds: 3-1-2002
Laatste: 28-9-2024
Berichten: 9491
16-4-2003 09:30
Gijs, we hebben afgelopen zaterdag het avondje gehad, en het is een geweldig knal feest geworden.
Iedereen was gekleed in de jaren 60/70 er liep zelfs een oudere heer rond (ik schat hem minstens 55) die zich helemaal in bony M style had uitgedost.
Er waren verschillende leuke stukjes met life optredens, moest wel even op het laatste moment 4 mic's extra te voorschijn toveren, maar ja, je ben flexibel of niet happy :)

Marinda vond het ook heel netjes van jouw dat je deze avond hebt doorgeschoven. Ze gaf je er echt een compliment voor wink ;)

En we hebben het zelf ook naar onze zin gehad. prima zaaltje, met zelfs,
en dat is voor een sportkantine vrij uniek,
een keurige 32 ampere krachtstroomgroep.
Toppie!
Ik duw altijd tegen deuren waar trekken op staat.
GijstetteroStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 15-11-2002
Laatste: 24-5-2007
Berichten: 116
16-4-2003 18:26
Mooi Tom, weet ik dat ik het aan de goede heb door geschoven!! Ik ben blij te horen dat ze het leuk vonden.

Als jij een keer een schoolfeest hebt met van die iiritante jongeren wink ;) neem ik die graag van je over laugh :D
gise...
TomVIP Lid
Uit: Anders
Sinds: 3-1-2002
Laatste: 28-9-2024
Berichten: 9491
16-4-2003 18:45
Dat spreekt vanzelf.
Maar dan zal het niet snel hier in Heerhugowaard zijn, want hier weet men waarvoor ze mij moeten hebben.
Voor jeugd zijn er hier kleine diso's genoeg in de omgeving met van die piep Dj's die allemaal haast denken dat ze een tweede Tïesto zijn en dat voor slechts € 50,-laugh :D .

Ik zou graag je website eens willen bekijken, maar zit tijden te wachten voordat er wat gebeurd met m'n modumsnelheid.
Misschien dat je je pagina toch iets toegankelijker moet maken.
En die (tags zou je eigelijk ook onzichtbaar (in zwarte letters) moeten zetten, want dat leest wel erg slecht al die zoekmachinevangtermen. (scrabble)
Dan kan ik je mogelijkheden bestuderen, en als het zich voor doet, jouw een "tikkie terug" geven wink ;)
Ik duw altijd tegen deuren waar trekken op staat.
GijsdevlasStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 9-1-2003
Laatste: 6-2-2014
Berichten: 8
18-4-2003 10:58
www.divinity.nl/html/home.html
dat is de link als je het intro overslaat!

Terug naar forum Reageer (zonder quote)