SUB-meeting
(216 reacties. Pagina 4 van 22)Moderator(s): Dré
KlaaskeEx Lid Uit: Nederland Sinds: 27-6-2003 Laatste: 22-8-2005 Berichten: 173 | 29-9-2004 12:11 |
Tl's...dat is meer HiFi, diepgang is leuk, maar dan moet het ook wel luid en straks blijven ! Qua testreport komt dat goed, als er iemand Praxis (of andere) shoutout-meeting-software kan regelen zal dat heel mooi zijn, anders zo'n behringer geval, RTA kan vanuit hier. Nicolas kan zijn PAA ook wel meenemen (hoop ik) Zal een mooi sheetje oid fixen en een laptop (niet te verwarren met LABtop :grin: ) meenemen Amptest : Hang de amp aan een dikke weerstandenbank, zodat we niet vanalles door mekaar krijgen. Qua 'agendapunten' zou het zijn : - LAB vs Punishers - BR's vs Hoorns - Losse shootout's - Tops op de LABs/Punishers - Wall of Sound 'Full Pull' - Amptesting - Bijlullen, happen en wat drinken Mits er genoeg gegadigden zijn kan ik ook zorgen dat er een avondeten is | |
[..It's the size of you horn that counts!..] | |
RemcoStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 7-7-2002 Laatste: 11-7-2020 Berichten: 149 | 29-9-2004 13:18 |
1 x bewerkt. Laatst door Remco op 29-9-2004 13:18 Ik durf nu nog niet met zekerheid te zeggen of ik kan, maar mocht het uitkomen kan ik wel even bv. 2 F218's en 2 RES 5's van Funktion One meenemen, met wat processing en QSC Powerlight's.Kan dan trouwens ook wel een FMS-600 mixer van Formula Sound meenemen. Die klinkt erg lekker. | |
KlaaskeEx Lid Uit: Nederland Sinds: 27-6-2003 Laatste: 22-8-2005 Berichten: 173 | 29-9-2004 14:04 |
Mooi, mooi. 21 November, ik ga het zaterdag afspreken met de eigenaar van de loods/terrein. Degene die dan komen met subs/amps graag mail (check profiel) naar mij, met WAARMEE je komt en het aantal (incl bekabeling vanaf het amprack svp) Nader zal ik een mail rondsturen met OF het enigzins iets zal kosten (zal laag blijven als het überhaupt iets zal kosten) en of je zou willen blijven eten | |
[..It's the size of you horn that counts!..] | |
SubsystemStandaard Lid Uit: België Sinds: 18-6-2004 Laatste: 24-9-2023 Berichten: 317 | 29-9-2004 16:51 |
Joost schreef: Als we nou ook even afspreken wie de persoon is die de mengtafel/afspeel/test cds/meet apparatuur meeneemt. Anders komt ook iedereen met die zooi aan.Ik stel voor om van te voren een lijst te maken van: -Wie er komt -Wat ze meenemen -Een soort tijd/volgorde schema -Resultaten tabellen (versterkers tegen kasten uitgezet oid) Op deze manier zit er ook nog wat structuur in de hele meeting/test en wordt het niet zo'n 'alles door elkaar' chaos zootje. | |
ContourVIP Lid Uit: Nederland Sinds: 14-3-2002 Laatste: 28-10-2024 Berichten: 783 | 29-9-2004 17:45 |
Aan TDS, Remy en ik hebben pas 1 Punisher en niet veel tijd om er nog een stel bij te bouwen dus ik denk dat de Punishers van iemand anders moeten afkomen. Maar op J&H is er Arie die er 8 bouwt en hij heeft ook 12 LAB-subs... Ik begreep van Ivo2 dat hij er ook een paar wil gaan maken. MVG Contour | |
JanboStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 3-8-2004 Laatste: 8-6-2010 Berichten: 231 | 29-9-2004 21:56 |
Aan contour, Ivo2 bouwt er sowiezo vier voor mij en ik heb al aangegeven van de partij te zijn in november inclusief Crest-versterking. Met nog acht kunnen we een serieuze stack bouwen :-) | |
ContourVIP Lid Uit: Nederland Sinds: 14-3-2002 Laatste: 28-10-2024 Berichten: 783 | 29-9-2004 22:57 |
Als jij 4 Punishers maakt voor Janbo dan neem ik aan dat jij ook wilt weten of die een beetje klinken! MVG Contour | |
TomVIP Lid Uit: Anders Sinds: 3-1-2002 Laatste: 31-10-2024 Berichten: 9491 | 29-9-2004 23:12 |
We zouden kunnen afspreken dat iedereen die boxen inbrengt, met zijn tweetjes kan komen. En de koffierekening, delen we gewoon netjes met zijn allen. Het hoeft natuurlijk niet van één kant te komen. Enne eten, is simpel: We weten van te voren met hoeveel we zijn, we halen gewoon voor tussen de middag lekker een doos broodjes, en beleg, (kan ik wel meenemen) en voor de avond maaltijd, schakelen we een chinees in, die we simpelweg zeggen: Complete maatijd voor XX personen, graag in schalen, en borden en bestek erbij. Kost meestal ongeveer € 10,- per persoon, en dan heb je lekker veel van alles. En gezellig eten op de boxen Wat misschien wel verstandig is: Maak als we de groep een beetje compleet hebben, een draaiboek. Anders word het een ongeoganiseerd zooitje. Gewoon de test op volgorde afwerken, zodat we niet telkens de opstelling hoeven te veranderen. Ik heb een keer mijn oude nieuwe discotheek getest in een schuur, en we zijn 18 uur bezig geweest, en we waren nog niet tevreden....... Das dus zonde van de tijd. Gewoon met elkaar afspreken wat we gaan testen, hoe we gaan testen, enz. | |
Ik duw altijd tegen deuren waar trekken op staat. | |
Joost Standaard Lid Uit: Nederland Sinds: 26-2-2002 Laatste: 15-7-2014 Berichten: 466 | 29-9-2004 23:24 |
Ik kan pas (als mijn baas alles goedkeurd en ik dus ook de VW LT mee mag) een aantal dagen van tevoren dus doorgeven of ik kom. Als er ineens dat weekend nog snel een grote set verhuurd wordt kan het al niet meer zeg maar. Dus een email zit er eerst nog niet in. Ps. Misschien dat ik er al over heen heb gelezen, maar waar is de lokatie? | |
I'll tell ya what. I'll do it for a caravan. | |
PowersoundStandaard Lid Uit: België Sinds: 9-2-2003 Laatste: 3-3-2010 Berichten: 255 | 29-9-2004 23:30 |
21 November is leuk, maar ik zou liever gaan AMP match gaan houden. Hebben daar gewoon niet de tijd en apparatuur voor ! Anders kan ik ook LMS meetsysteem meenemen, bestaat niet beters. Wat ik meeneem : AG TS-153 + TS118H + AG Amp RACK (HCA 6.0 Grinnn ) Probeer de baas van AG mee te slepen (fransman) SPL750 (voor op labsub) (eigen proto, is VEEEELBELOVEND maar duur) + PL2/PL4.0 rack Kan ook misschien LAKE CONTOUR processor meenemen, beste processor ter wereld, XTA is gewoon prut ernaast. Zien we nog wel :) Moet vroeg beginnen, en laat eindigen ! | |
Shake your ass around, cause here we come with PowerSound! |