Klein feest organiseren
(33 reacties. Pagina 4 van 4)Moderator(s): Dré
Tom van der MeerStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 22-4-2004 Laatste: 7-6-2010 Berichten: 94 | 1-9-2004 10:39 |
Daar zit wel wat in | |
TomVIP Lid Uit: Anders Sinds: 3-1-2002 Laatste: 22-11-2024 Berichten: 9490 | 1-9-2004 15:56 |
Als je het een dag van te voren, bij voorkeur 's avonds, aan de buren vertelt, kunnen ze niet meer bij de gemeentelijke instanties probleemen gaan maken, het is daarvoor simpelweg te kort dag. Gewoon een briefje met je naam en telefoonnummer afgeven, en vragen als ze last van je hebben, je even te bellen. En dan ook wel àls ze bellen meteen de muziek op lager niveau. En zet ook de eindtijd van de herrie in het briefje. Houd het briefje zo kort mogelijk. Hoe meer info, hoe meer men kan klagen. | |
Ik duw altijd tegen deuren waar trekken op staat. | |
DesconStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 23-7-2002 Laatste: 20-4-2009 Berichten: 179 | 9-9-2004 23:04 |
Probeer ergens een boerderij of zo te regelen, of een oude schuur op een industrieterrein. Vaak komt er dan alleen politie kijken om te kijken waar dat lawaai vandaan komt en kan je onder het mom van verjaardagsfeestje veel flikken. Zolang er maar geen mensen zijn die klagen. | |
Big bangVIP Lid Uit: Nederland Sinds: 4-11-2003 Laatste: 22-9-2024 Berichten: 2389 | 27-9-2004 09:45 |
Vrijdag heb ik ook op een tuinfeest gedraait midden in een woonwijk. Twee dubbel 15" in die tuin neergezet en knallen met die hap. Buurt was van tevooren ingelicht dmv briefjes en met de opdrachtgever had ik afgesproken dat als er klachten uit de buurt zouden komen we eerst zouden overschakelen op relaxe achtergrond muziek en later de muziek gewoon uit zouden zetten. Feest duurde tot 2 uur. We hadden echter de mazzel dat de plaatselijke amateurvoetbalclub die avond ook lekker overlast aan het veroorzaken was waardoor we om 1 uur nog geen klachten hadden. Toen zijn we uit voorzorg toch maar langzaam gaan afbouwen qua muziekstijl en volume. Om half 2 kwam de politie (netjes en redelijk) zeggen dat de muziek uit moest. Verder geen probleem met die mensen gehad, gewoon doen wat er gevraagd wordt (muziek uit!!) nog even na l*llen en er is niks aan de hand. Als je daarna de boel weer aanzet ben je natuurlijk wel flink stom... Conclusie: gewoon doen watde politie zegt en ik denk niet dat je instalatie snel zal worden ingenomen o.i.d. | |
It's time to play the music, It's time to light the lights.. |