Forum > Algemeen Forum

dj's gezocht

(39 reacties. Pagina 4 van 4)
Moderator(s): Dré
Dj Psycho-DStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 16-5-2004
Laatste: 20-2-2006
Berichten: 95
22-7-2004 23:07

mr_jows schreef:

Dj Psycho-D schreef:

Nogmaals, stel al zou je de waarheid spreken, ik ga jou geen demo opsturen. Niet omdat ik denk dat ik niet doorga, maar omdat ik gewoon niet het risico wil lopen dat mijn demo gebruikt gaat worden door anderen. Ik heb nog nooit antwoord en/of nuttige feedback gekregen op een opgestuurde demo.
Als je dat niet wilt kan je toch bijv iets inspreken van "copyright mr jows" ofzo en dat 2x in je demo plakken?
Tjah als je dat bij elk foutje doet valt het misschien niet op ;) Nee, ik doe liever live iets of neem een setje op zowel op video als MD. Dan is iig te zien waar ik draai, dat ik het daadwerkelijk ben en hoe het publiek reageert. Dat kan gewoon niet met een demotje.
Nee je begrijpt het verkeerd, maar dat ligt ook omdat ik niet goed heb gequote wink ;) Het ging om dit stukje:
maar omdat ik gewoon niet het risico wil lopen dat mijn demo gebruikt gaat worden door anderen
happy :)
Niet geschoten is altijd mis!
Mr_jowsStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 7-2-2003
Laatste: 16-10-2013
Berichten: 765
22-7-2004 23:15
Volgens mij begrijp jij mij niet goed ;)

"Tjah als je dat bij elk foutje doet (zo'n vocaltje blablabla) valt het misschien niet op ;) Nee, ik doe liever live iets of neem een setje op zowel op video als MD. Dan is iig te zien waar ik draai, dat ik het daadwerkelijk ben en hoe het publiek reageert. Dat kan gewoon niet met een demotje."

Magoed, zal toch wel opgeschoond worden, want dit gaat ff nergens over.... ;)
maximaal 120 tekens. Wel tekst, geen link!
Didier_SStandaard Lid
Uit: België
Sinds: 4-1-2003
Laatste: 13-11-2011
Berichten: 747
23-7-2004 00:07

mr_jows schreef:

Magoed, zal toch wel opgeschoond worden, want dit gaat ff nergens over.... ;)
laugh :D

Alhoewel ik het toch een goed idee vind om vocals doorheen je CD te smijten... ik had er nog niet aan gedacht en ik vermeed gewoon om twijfelgevallen een CD op te sturen... maar met zo'n simpel truukje kun je het inderdaad wel oplossen! Eneuh: je steekt de vocal doorheen het nummer en niet doorheen de mix, échte organisatoren gaan dat dan wel begrijpen wanneer je het hen uitlegt.

Ik heb in ieder geval steeds meer twijfels naargelang deze thread vordert sad :(. Vooral als je weet dat ik om 17h59 mijn eerste keer bevestigde via dit forum en uiteindelijk nog een mail nastuurde om 19h45... we zijn nu over middernacht en ik heb nog steeds geen bevestiging van ontvangst gekregen van de OP ... ik twijfel hoe dit zal aflopen. Tot op heden heb ik al ALTIJD de dag zelf op zijn minst een bevestiging gekregen!
Nu, voor de derde keer dus: ik wil dit voorstel verder bespreken. Als je echt zo professioneel tewerk gaat, dan lijkt er mij geen vuiltje aan de lucht... mijn contracten en prijzen zijn netjes en als je het niet vertrouwd, dan regelen we het via mijn boekingsbureau... ik ben nieuwsgierig want als je verhaal klopt, dan wil ik zo'n kans niet laten vallen. Maar voor de duidelijkheid: met die 10kEUR ga je niet toekomen als je iemand op dat niveau voor zo'n periode wilt boeken wink ;)

Ook nog even onder ons, Montoya... er zijn hier een aantal DJ's die ook al een tijdje meedraaien in het clubmilieu (en dan heb ik het niet over mezelf)... let op als je namen noemt die ergens gaan draaien. Een factuur zou snel in je bus kunnen vallen als het niet klopt wat je zegt. En geloof me: de rechters hebben hier ook geen twijfel over! Of dit geen broodje-aap is? Nee hoor... zelfs IK heb al twee facturen op die manier kunnen innen wink ;)
Nu, als het klopt, dan zie ik er helemaal geen graten in, integendeel!
Housemusic was founded on the idea that the clubbers are the stars, not the guy who fiddles with the records.
FredjeStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 2-3-2003
Laatste: 20-5-2008
Berichten: 1195
23-7-2004 00:12

Dacide schreef:

redelijk offtopic:

Laatst was er een reportage op tv over het begrip "housemuziek" in Aziatische landen. (ik meen China)

De mensen zijn daar zo ontzettend enthousiast over deze muziek. Ze zijn al die jaren "getemperd" door de overheid en mogen zich eindelijk een beetje behoorlijk laten gaan op deze muziek.

en ze kennen ook nog al die nederlandse DJ's uit hun hoofd.

Leuk om te zien.
er is zeker een grote markt daar die open ligt.
mensen die ik ken zijn daar mee bezig.
mijn doelstelling is om de Op voor blok te zetten.
indien t waar is,procentsgewijs bekeken naar zijn onkosten verhaal-zal er een aardig salaris betaald moeten worden.
als onkosten volledig gedekt worden dan hebben we t over minimaal 1000 euro per persoon.
onkosten zijn altijd vele malen minder dan salaris.
Als dat zo zou zijn,wat doe je dan op een forum zoals new-line??
agentschappen/organisatoren genoeg die al jaren meedraaien en successen hebben geboekt.
Budget genoeg toch??

als het niet waar is,dan zijn we snel klaar en hopelijk heeft niemand dan al liggen dromen van dit gebeuren.
kon zelfs wel s een teleurstelling worden.
Daarbij zou het zo maar kunnen dat er een luchtje aan zit
-je weet t niet-straks kost het je ook nog geld en foetsie,je bent niet de eerste dan!!!!!!!

nou mijn bijdrage aan dit forum heb ik vandaag weer geleverd.
we gaan t zien.
groet

ps-
@ Didier,leuk dit soort dingen,niet dan?/
groetjes
it's just one of those Day's ,they come and they Go.
Didier_SStandaard Lid
Uit: België
Sinds: 4-1-2003
Laatste: 13-11-2011
Berichten: 747
23-7-2004 00:17

fredje schreef:

ps-
@ Didier,leuk dit soort dingen,niet dan?/
groetjes
Oei, hier volg ik ff niet... maar kan door het stormweer buiten komen happy :)
was dit nu sarcastisch en zo ja/nee ... over wat heb je het nu?
Housemusic was founded on the idea that the clubbers are the stars, not the guy who fiddles with the records.
ReindStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 5-11-2002
Laatste: 16-1-2012
Berichten: 3032
23-7-2004 00:20

Didier_S schreef:

Draai nooit gratis, anders krijg je nooit het respect die je verdient
Ow.

Ik draai nu 8 jaar en verleen toch regelmatig bekende eigenaren een gunst door een keer zomaar te komen draaien omdat ik daar zin in heb.

Ik snap eerlijk gezegd niet helemaal wat er mis mee is. Zolang er geen bakken geld aan mij verdiend worden hoef ik ook geen bakken met geld te verdienen en ik draai alleen op feestjes die ik zelf leuk vind en anders blijf ik net zo lief thuis.

Geld heb ik verdiend toen ik voor een agency draaide als 18 jarig snotjong en daar kreeg ik ook een hoop gedonder voor teug aangezien je dan verplichtingen hebt en als ik ergens een hekel aan heb ...........
Rubix cube moeilijk? Probeer maar eens een universele logitech harmony afstandsbediening in te stellen!
FredjeStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 2-3-2003
Laatste: 20-5-2008
Berichten: 1195
23-7-2004 00:20
is toch leuk,
als t waar is heb je de kans
is t niet waar dan gaat de Op op zn bek
hij zal moeten reageren en tot overeenkomst moeten komen,dat is wat hij wil.
indien onzin dan hebben we met elkaar-alle medeforummers die weten waar abraham de mosterd haalt-ervoor gezorgd dat de beginnende dj's geen oor aangenaait word en /of zware teleurstelling hebben.
groet
it's just one of those Day's ,they come and they Go.
FredjeStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 2-3-2003
Laatste: 20-5-2008
Berichten: 1195
23-7-2004 00:21
respect schijn ik te hebben,
toch draai ik regelmatig gratis.
groet
it's just one of those Day's ,they come and they Go.
Didier_SStandaard Lid
Uit: België
Sinds: 4-1-2003
Laatste: 13-11-2011
Berichten: 747
23-7-2004 00:28
Fredje:
Inderdaad, op die manier is het fun... in het slechtste geval gaat er binnen een aantal uur een slotje op en hebben we weer een aantal postings fun gehad wink ;)

Reind:
Ik snap je redenering en ook voor mij is het in eerste instantie een hobby. B-days bijvoorbeeld van andere DJ's, die doe ik ook compleet gratis (zoals iedereen zowat zeker?). Maar als we het hebben over organisatoren... tjah, dan is het een ander verhaal.
Tom moet zich wss nog de problemen herinneren die ik vorig jaar had met een organisator voor het goeie doel? Ik draaide toen ook gratis en in plaats van gerespecteerd te worden, behandelde men mij (en nog een andere DJ waarbij ik mezelf minderwaardig voel) alsof we een schotelvod waren.
Ik heb toen redelijk serieuze gesprekken gehad met DJ's die al wat langer en stukken hoger in het milieu vertoeven dan waar ik ooit zal geraken en daar kwam elke keer weer hetzelfde resultaat uit:
(ik citeer Laurent www.djlaurent.be waarvan ik zijn sms'ke nog altijd bewaar)

Maar ge moet echt stoppen met gratis spelen. Alleen zo gaat ge respect krijgen

en hoe vreemd het ook klinkt... achteraf gezien hadden ze allemaal gelijk...

Jij vraagt geld, jij schrijft het contract, jij stuurt de factuur... en plots veranderd alles. Stom toch? De avond zelf blijft voor mij hetzelfde hoor: draaien voor de fun wink ;).
Housemusic was founded on the idea that the clubbers are the stars, not the guy who fiddles with the records.
TomVIP Lid
Uit: Anders
Sinds: 3-1-2002
Laatste: 16-9-2024
Berichten: 9489
23-7-2004 00:45
Edit Mod: Grachte heer Arnoud van Beelen.
Er zijn nu steeds meer gaten in het verhaal geschoten.
die door jou niet echt gedicht worden sad :(

Diverse mensen hebben jouw gemailt, tot nu toe heeft nog niemand van wie ik ken een antwoord van je gehad.

Je domein is niet geregisteerd, terwijl je zei dat hij tijdelijk niet online stond...
Dat vind ik zelfs tegenstrijdig.
En ik heb je nog het voordeel van de twijfel gegeven.
Nu, tot je me via mail van het tegendeel overtuigd, vind ik dat een dik slot op dit steeds vagere topic welverdient is.
Helaas.
Ik duw altijd tegen deuren waar trekken op staat.

Terug naar forum Afgesloten topic