Forum > Algemeen Forum

html-tips voor het maken van je site

(853 reacties. Pagina 39 van 86)
Moderator(s): Dré
DréAdministrator
Uit: Nederland
Sinds: 17-11-2001
Laatste: 19-9-2024
Berichten: 13472
11-2-2005 15:57
Tom1984: Vraag of iemand die wel meer dan 3 seconden verstand heeft van HTML je even kan helpen. Je code ziet er werkelijk NIET UIT (en is ook nog eens fout).

Het lijkt haast wel alsof je het in MS Word in elkaar zit te bakken (en da's het meest ongeschikte programma hiervoor).
-- Pardon my French, I'm Dutch --
OmErtaStandaard Lid
Uit: België
Sinds: 17-1-2005
Laatste: 23-12-2008
Berichten: 236
11-2-2005 16:20
Ik ben bezig naar uw code te kijken. Wat een rommel zeg, bedoel het niet slecht hoor maar er zitten echt talloze fouten in! Wat doet trouwens die reclame voor goedkoophosting.nl daarin? zal dat er even uithalen samen met enkele andere fouten + je code een beetje meer leesbaar maken. Met welk programma heb je deze site gemaakt (zou mshtlm zijn: nog nooit van gehoord) ? Ik gebruikt trouwens altijd enkel en alleen maar kladblok, meer heb je niet nodig en je code maak je tenminste zelf. Je hoort nog van me.

grtz
Tom1984Standaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 10-2-2003
Laatste: 18-9-2024
Berichten: 172
11-2-2005 16:24
Ik heb de tip van Reind opgevolgd echter helaas weer zonder succes.

omerta:
pagina's zijn gemaakt in frontpage, maar er is inderdaad ook mee gerommeld met word ashamed :$,
omdat ik de afgelopen week niet thuis was en waar ik dan wel ben daar hebben ze geen frontpage....

Het mooie van frontpage vind ik dat je kunt switchen tussen html en voorbeeld, dan is het voor een leek als ik nog een beetje te doen met bijwerken. (blijkt wel weer laugh :D )

Geen idee trouwens wat die reclame er doet, goedkoophosting daar heb ik mijn .nl domein vandaan. Wat dat verder in de html code doet snap ik ook niet?
Ik zou gaaf vinden als je er iets aan kan doen, maar ik zou neit weten wat... sad :(
Nu ook schuimparty's!!! 125.000liter per minuut
OmErtaStandaard Lid
Uit: België
Sinds: 17-1-2005
Laatste: 23-12-2008
Berichten: 236
11-2-2005 16:30
Even een vraagje om te weten hoe sterk ik alles mag veranderen. Kan je ook het bestand een niveau hoger dan t.html aanpassen(uploaden)? want deze lijkt me aangemaakt door goedkoophosting (omdat daar de reclame erinstaat. Dit bestand noemt waarschijnlijk www_ikwilfeesten_nl-.htm. Als dit zo is weet het me te zeggen dan zal ik alles aanpassen (mail me anders hoef ik dit forum niet al te veel te vervuilen).

grtz alex
ReindStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 5-11-2002
Laatste: 16-1-2012
Berichten: 3032
11-2-2005 20:12

Dré schreef:

Tom1984: Vraag of iemand die wel meer dan 3 seconden verstand heeft van HTML je even kan helpen. Je code ziet er werkelijk NIET UIT (en is ook nog eens fout).

Het lijkt haast wel alsof je het in MS Word in elkaar zit te bakken (en da's het meest ongeschikte programma hiervoor).
Gewoon dreamweaver pakken.

Dat die code een complete zooi was dat was me ook al opgevallen.
Wat ik alleen niet begrijp is waarom die nedstat teller nog steeds niet correct werkt. Die zou het namelijk allang moeten doen. Nu heb ik niet veel verder naar de rest van de code gekeken maar het lijkt me stug dat die invloed zou hebben op het script van de nedstat teller.

Overigens zie ik weer allemaal tips voorbij komen om het logo van nedstat weg te halen.... als je je schaamt voor een nedstat teller ga dan bij een echte hosting provider die zoiets bied in het backend van je site. Ziet niemand het en heb je nog is een betere teller ook.
Rubix cube moeilijk? Probeer maar eens een universele logitech harmony afstandsbediening in te stellen!
Tom1984Standaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 10-2-2003
Laatste: 18-9-2024
Berichten: 172
11-2-2005 20:37
Ik snap er zelf ook de balle van.
Ik heb inmiddels contact met Omerta, die is ermee bezig.

Ik denk dat hij er nu al meer van weet dan ik.
Misschien dat hij nog iets kan vertellen wat betreft de vooruitgang ofzo?

Vroeger (naja vroeger, een paar dagen geleden) heeft er dus altijd een teller van webcounter.be gestaan. Die was alleen zichtbaar, als je het onderste frame naar beneden trok. Iets wat een buitenstaander dus niet kon zien. Als je het wist, kon je erbij.
Overigens was van hun wel het voordeel dat ze onderscheid maakten tussen het aantal pagevieuws en het aantal unieke bezoekers per dag.
Nu ook schuimparty's!!! 125.000liter per minuut
PeterStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 8-8-2002
Laatste: 12-9-2012
Berichten: 1137
19-2-2005 16:49
https://members.home.nl/p.blesgraaf/error.txt

Deze gastenboek berichtjes heb ik uit mijn gastenboek gehaald. Wat kan ik hier tegen doen? Mijn domeinredirect gaat via een andere server dan mijn hosting, en op de acceslogs van mijn domeinnaam kan ik niks terugvinden. Hosting gaat via @home...

Wat ik wel zie nu is dat ik de laatste tijd wel heel erg veel visits van de googlebot, msnbot en yahoobot krijg...
Volgende keer Peter!
Marc OhStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 14-2-2005
Laatste: 25-6-2008
Berichten: 33
19-2-2005 17:06
Ik gebruik altijd Editplus, en ik vind het persoonlijk veel makelijker werken dna dat je met dreamweaver werkt.
Je kunt Editplus gratis downloaden bij https://www.editplus.com/ wink ;)
Infected SoundsStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 24-2-2004
Laatste: 18-3-2008
Berichten: 295
19-2-2005 17:29
Om sites te bewerken en te ontwerpen is Dreamweaver hardstikke fijn, maar om je site mee te managen etc. kan je beter een apart FTP-progje gebruiken.
Thanx Dré !
SinuzStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 18-5-2004
Laatste: 7-4-2020
Berichten: 199
19-2-2005 17:50
Waarom? ftp zit in dreamwaver ingebakken hoor, hij kan zelfs automatisch uploaden als je een bestand opslaat.

Terug naar forum Reageer (zonder quote)