"Mooi Spul" - Lichteffecten uit de jaren 70/80/90.
(3681 reacties. Pagina 36 van 369)Moderator(s): Dré
Big bangVIP Lid Uit: Nederland Sinds: 4-11-2003 Laatste: 22-9-2024 Berichten: 2389 | 5-6-2005 12:03 |
1 x bewerkt. Laatst door Big bang op 5-6-2005 20:38 Webbie schreef: Hallo Sylvia,Sylvia schreef: Leuke actie Webbie. Heb je nog andere foto's van het feestje (dan maar zonder Astro)?Het meisje in het rode shirtje is mijn dochter Mandy. Greetz Webbie... Dit vindt ik toch een hele aardige foto van de astro, en ik blijf het een mooi effect vinden. Wat ik alleen wel weer een beetje jammer vind is het licht dat buiten de lensen weg lekt (gebaseerd op bovenstaande foto, het cirkeldeel wat je ziet op schutting en muur). Offtopic en tege de privecy in : ben jij die blonde met bril op de achtergrond, bij de laptop? of heb jij alle foto's genomen? Zitten een paar hele schattige foto's tussen nl | |
It's time to play the music, It's time to light the lights.. | |
HansStandaard Lid (†) Uit: Nederland Sinds: 30-4-2002 Laatste: 13-11-2014 Berichten: 315 | 5-6-2005 12:28 |
big bang schreef: Dit kijkt makkelijker (verdeeld over 5 pagina's) | |
WebbieStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 27-12-2002 Laatste: 13-10-2024 Berichten: 2129 | 5-6-2005 12:30 |
2 x bewerkt. Laatst door Webbie op 5-6-2005 15:59 Hallo Big Bang,Ik ben deze oude man..... Die blonde jongen is één van de stagaires van mijn vrouw (die systeembeheerster is van 6 scholen). Er waren twee stagaires op het feest, die vonden het wel leuk om met de geluids-installatie te kloten (en natuurlijk voor de Beertender). Bijna elke stagaire die mijn vrouw heeft gehad, komt regelmatig bij ons op bezoek ("Huize De Zoete Inval"). @Kvm: je hebt mail Greetz Webbie... | |
These go to Eleven ... | |
WebbieStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 27-12-2002 Laatste: 13-10-2024 Berichten: 2129 | 5-6-2005 13:16 |
Hallo Martin, kvm schreef: Jammer van de regen. Toevallig ook nog zeer grote hagelstenen gehad?Ach ja, het is voor je kind he..... Is de reparatie van de Coemar multi tunnel nog gelukt? Ben door de voorbereidingen van het feestje daar niet meer aan toe gekomen, ik moet ergens nog op zolder een oude cassette-recorder hebben liggen (om het microfoontje te "lenen").Greetz Webbie... | |
WebbieStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 27-12-2002 Laatste: 13-10-2024 Berichten: 2129 | 5-6-2005 14:53 |
Hallo, Even off-topic: Toen we hadden besloten om een discofeestje te geven, hebben we elk klasgenootje van mijn dochter een uitnodiging gestuurd, waar aan we een formuliertje hadden zitten wat ze konden invullen. In dat formuliertje konden ze aangeven wat ze de leukste drie platen vonden. De kinderen hebben braaf de formuliertjes ingevuld en ingeleverd. Zo konden we een lijst samen stellen met muziek die iedereen leuk vond. Mede door dit idee heeft iedereen het echt naar zijn zin had. Misschien een tip voor jullie. (Lijst van de ingezonden verzoekjes, kinderen van 11 jaar, groep 7) 50 Cents - Just A Little Bit Weer on-topic50 Cents feat Olivia - CandyShop Joss Stone - Mind Body & Soul AliB - Leipe Mocro Flavour Anouk - Girl Anouk - Lost Big Brovas - Nu Flow Chipz - One Two Three Chipz - 1001 Arabian Nights Chipz - Captain Hook Chipz - Cowboy Cygnus x - positron (radio edit) Cygnus X - Superstring [Rank 1 Remix] D-men - mijn feestje Darkraver - Kom Tie Dan He Destiny's Child - survivor Destiny's Child - Soldier Destiny's Child - Nasty Girl DJ Tiesto - Cygnus X - The Orange Theme (Moonman's Orange Juice Mix) Do - Heaven Elize - Automatic Girls Aloud - Love Machine Gordon - Chagerijn Guus Meeuwis - Geef Mij Nu Je Angst (Live) Guus Meeuwis - Geef Mij Nu Je Angst Gwen Stefani Ft Eve - Rich Girl Hans Teeuwen - Snelkookpan Jamelia - Superstar Jennifer Lopez - Baby It's You Jennifer Lopez - Get Right Jennifer Lopez - I Love Jennifer Lopez - I've Got You Jennifer Lopez - Im Real Jennifer Lopez - Leave (get out) Jennifer Lopez - step into my world Jennifer Lopez feat R Kelly - Baby I Love You Joss Stone - Spoiled Jurgen feat. TMS - SponsBob K-Liber - Loungen K-Liber - Viben Kikx - Hé Jij Kus - Lekker Ding Los del Rio - Macarena (original) Mandy and Randy - Mandy Mandy and Randy - Nothings gonna stop us now Maroon 5 - She Will Be Loved Maroon 5 - This Love Missy Elliot Feat. Ciara - 1-2 Step Neophyte - Je Moet Je Muil Houwe Usher & Alicia Keys - My Boo Volumia! - Nog Een Keer Will Smith - Fresh Prince of Belair Will Smith - Just Cruisin Will Smith - Miami Yes-R - Stel Je Voor Greetz Webbie... | |
TimDStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 26-9-2004 Laatste: 25-11-2024 Berichten: 350 | 5-6-2005 16:47 |
hey, heb je blacklites in die "slinger" gedraaid? Ik kan me herinneren dat toen ik vroeger eens 2 van die blacklight-lampjes had gekocht, en aan had gezet, zo'n beetje mijn hele fitting gesmolten was... Heb jij nergens last van gehad? Groeten Tim | |
Ook hier kan úw reclame staan! | |
WebbieStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 27-12-2002 Laatste: 13-10-2024 Berichten: 2129 | 5-6-2005 16:59 |
1 x bewerkt. Laatst door Webbie op 5-6-2005 20:10 Hallo DjTim,djtim schreef: hey, heb je blacklites in die "slinger" gedraaid? Ik kan me herinneren dat toen ik vroeger eens 2 van die blacklight-lampjes had gekocht, en aan had gezet, zo'n beetje mijn hele fitting gesmolten was... Heb jij nergens last van gehad?Groeten Tim Greetz Webbie... | |
TomVIP Lid Uit: Anders Sinds: 3-1-2002 Laatste: 25-11-2024 Berichten: 9490 | 5-6-2005 17:39 |
Webbie schreef: Mijn vrouw vond het ook niet erg om onze huiskamer na het feestje schoon te maken (hebben gelukkig plavuizen). Ze moest wel twee keer dweilen om het schoon te krijgen.een bepaald niet nader te noemen forumlid heeft de oplossing voor je, en hij wil je ook wel een beetje matsen: https://www.ovmsales.nl/schoonloopmatten/ Deze werken dus écht! | |
Ik duw altijd tegen deuren waar trekken op staat. | |
DeWitStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 3-4-2003 Laatste: 15-10-2018 Berichten: 648 | 5-6-2005 19:11 |
Tis en blijft toch ook ene handelaar :D | |
Imagination is more important than knowledge - Albert Einstein | |
KVMVIP Lid (†) Uit: Nederland Sinds: 20-11-2003 Laatste: 8-12-2009 Berichten: 3843 | 5-6-2005 19:37 |
deWit schreef: Tis en blijft toch ook ene handelaar :DMartin. | |
kvm entertainment |