Stage Accompany Blue Box.
(310 reacties. Pagina 32 van 32)Moderator(s): Dré
WebbieStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 27-12-2002 Laatste: 13-10-2024 Berichten: 2129 | 8-2-2012 12:49 |
Hallo, Ter info: Op veler verzoek vanuit binnen en -buitenland heb ik de "SA Spares Mailinglist" weer nieuw leven in geblazen. De SA-Vintage mailinglist is een lijst van SA gebruikers/liefhebbers die ik een paar jaar terug heb opgezet om een beetje de leegte te vullen na het faillissement van Stage Accompany (dat nu dus weer springlevend is). Na de komst van het SA Vintage Forum heb ik toen besloten om de lijst te sluiten. Door de vele verzoeken de laatste maanden om de lijst weer te openen, heb ik hem dus weer actief gemaakt. Over de lijst kan iedereen, die lid is, mailtjes sturen met een "Gezocht" of "Aangeboden" die natuurlijk betrekking hebben op tweede hands SA apparatuur en onderdelen. Ik zit er zelf niet tussen (ik verzorg alleen het "transportmiddel"), de mail met het gevraagde of aangebodene krijgt elk lid, waarna geïnteresseerden rechtstreeks contact leggen met de zoeker of verkoper. De SA-Vintage maillinglist is overigens gratis (en zonder reclame) en iedereen mag/kan zich daar bij aanmelden. Het enigste wat je hoeft te doen is even een mailtje naar mij te zenden (zie profiel) om je aan te melden. Greetz Webbie... | |
These go to Eleven ... |