Forum > Off-Zone

Beach-Bop te Bloemendaal

(120 reacties. Pagina 3 van 13)
Moderator(s): Dré
ReemskiVIP Lid
Uit: Nederland
Sinds: 22-10-2002
Laatste: 18-9-2024
Berichten: 1370
21-7-2004 01:11
Hmmm.. Lijkt me wel een keer erg cool.

Ik zal je denk ik in de loop van de week wel eens mailen (met een ja of nee).
FredjeStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 2-3-2003
Laatste: 20-5-2008
Berichten: 1195
21-7-2004 01:14
al zat t alleen maar zijn om een sfeer te proefen en te zien hoe de dj's staan,bijv 5 mtr hoog boven de tent
er doen totaal 5 tenten nog maar mee dus 5 line ups met elk hun eigen geluidsset.
id&t moet natuurlijk weer iedereen overtreffen maar is gewoon uniek.
krijg je spijt van achteraf als je niet gaat.
zeker jij die altijd bezig is met totaal gebeuren.
groet
it's just one of those Day's ,they come and they Go.
FredjeStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 2-3-2003
Laatste: 20-5-2008
Berichten: 1195
22-7-2004 01:24
kleine update-
waar ik bang voor was is uitgekomen.
vandaag(woensdag)heeft er zels stukje in telegraaf gestaan.
gisteren deelde ik mee dat wij vandaag uitsluitsel en toekomstverhaal zouden krijgen.
uitgelopen op meningsverschillen en rechtsspraak word er zelfs bij betrokken.
kunnen wel stellen dat aankomende zondag de allerlaatste BEACHPOP zal zijn,zeer gering dat er toekomst is.
er is hier letterlijk sprake van......
Ten onder gaan aan eigen Succes.
Dit evenement is door oa Steef van woodstock gestart,hij is begonnen met feestjes geven,50 man de allereerste!
dat liep lekker en er kwam vraag naar meer,de buren,aangrenzende paviljoens etc gaven ook s een feestje etc etc
twee jaar later werd t zo druk dat het zelfs wel aantrekkelijk was om te kijken of het samen gedaan kon worden.
dat lukte, beachpop was letterlijk geboren.
lang verhaal kort te maken...de afgelopen jaren was er sprake van 30.000 man,een prestatie op zich en ik vind het de vermelding waard.
heel veel respect voor mensen(die gewoon een extra omzetje wilde halen met t neerzetten van een dj voor eigen strandtent)er samen een succes van hebben gemaakt en daar heel hard vor gewerkt hebben.

mocht er ooit eens de gedachte gespeeld zijn om naar beachpop te gaan,ga dan gewoon want het is zo goed als zeker de laatste.

de ine-ups zijn allemaal ok.
voor ieder wat wils,grote namen,binnen en buitenland.
de prijs is ok-15 euro
lang feest
aparte sfeer-op t strand met 18000 man
avontuur van weer-zon of regen
alle tenten doen mee en hebben zo hun eigen line-up
Q-Beach is best grof-hard
Bloomingdale is wat milder maar ups and downs,trance,techno maar ook wat club
Lido(the place to be!!!)zit lekker in de House met Katana en vele anderen-(top dj in line-up,maar echte topper,kom zelf kijken)Woodstock lekker stevig-house-deep-stevige opgepompte club-ff lekker stuk vocaal van negerin en weer beuken!! goede lineup
zo zijn er nog meer.

Bij deze het Beachpop verhaal,toch 1 van de grootste party's in het land met letterlijk eigen sfeer en karakter.
Het vreemde is dat er toch heel veel mensen zijn die het niet kennen,zeker niet in het zelfde begrip als een Innercity/Dancevalley/Sensation etc etc
Toch kwamen er steeds meer mensen,dit evenement had een bezoekersaantal van 100.000 kunnen halen,potentie genoeg.

Weer een Begrip armer in het Wereldje.
sad :( sad :( sad :( sad :( sad :( sad :( sad :( sad :( sad :(

Groet
it's just one of those Day's ,they come and they Go.
ReindStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 5-11-2002
Laatste: 16-1-2012
Berichten: 3032
22-7-2004 02:05
Dit evenement is door oa Steef van woodstock gestart,hij is begonnen met feestjes geven,50 man de allereerste!
dat liep lekker en er kwam vraag naar meer,de buren,aangrenzende paviljoens etc gaven ook s een feestje etc etc
twee jaar later werd t zo druk dat het zelfs wel aantrekkelijk was om te kijken of het samen gedaan kon worden.
dat lukte, beachpop was letterlijk geboren.
Dat was vroeger toen er nog veel mooie vrouwen liepen en het er gezellig was en je onder het genot van een corona op je luie reet voor een strand tent naar rete goede muziek/je helden aan het luisteren was.
Goh toen was het gezellig bij Woodstock - Celina's (bestaat niet meer voor zover ik weet) - De Republiek e.d.

Maarja toen kwam ID&T en daarna HQ en toen werd de hele droom beachbop in 1* om zeep geholpen en werd het 1 grote nachtmerrie.
Het barste er van de wannabee's en pillenslikkendemetveeltegrotegoudenkettingendragendestinkenderotapendiebreezers drinken en het was over. Teveel onverantwoord drugs gebruik (voor zover je drugsgebruik verantwoord kunt noemen) kloppartijen en gelazer op het strand.
Ik ben er nadat ID&T bloomingdale's heeft geopend 2 keer geweest en na 5 minuten was het beide keren linea recta rechtsomkeert naar huis.

Nee ID&T en HQ jullie hebben beachbop en het strand van Bloemendaal helemaal naar de verdoemenis geholpen
Tis/was trouwens Beachbop en geen pop Fredje (klein detail wink ;)

Wat betreft woodstock'69 -> Die mogen trots op zichzelf zijn dat ze eindelijk een keer een einde hebben gemaakt aan die massa commercie die ID&T overal op weet te stempelen.

Vandaar dat Reind nu lekker op blijburg zit bij mooi weer. Daar komen tenminste niet van die etterbakjes en ik hoop van harte dat het publiek wat nu in Bloemendaal loopt daar ook niet zal komen. Ik mis ze niet in ieder geval wink ;)
Rubix cube moeilijk? Probeer maar eens een universele logitech harmony afstandsbediening in te stellen!
FredjeStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 2-3-2003
Laatste: 20-5-2008
Berichten: 1195
22-7-2004 07:50
ID&T heeft zeker veroorzaakt dat gemeente er geen zin meer in heeft-
beachbop of pop,jaren lang noemt iedereen t in zandvoort en omstreken het beachpop dat is er zo in geslopen.
vandaar de verspreking.

Je bet zeker gelijk maar je bent ook andere generatie of loopt al lang mee en kent wereldje.
voor allen onder 25 of nog vol van grote party's is het een must als feest.
dsat is het nadeel van succes,jongeren gaan komen en dan blijven mensen zoals Reind,ikzelf etc weg.
groet
it's just one of those Day's ,they come and they Go.
ReindStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 5-11-2002
Laatste: 16-1-2012
Berichten: 3032
22-7-2004 11:46

fredje schreef:

voor allen onder 25 of nog vol van grote party's is het een must als feest.
dsat is het nadeel van succes,jongeren gaan komen en dan blijven mensen zoals Reind,ikzelf etc weg.
groet
Ik ben ook nog geen 25 wink ;)

Maar ik ben de jongste uit de complete vriendenclub die ik heb en dus werd ik overal mee naartoe gesleurd. wink ;)
Rubix cube moeilijk? Probeer maar eens een universele logitech harmony afstandsbediening in te stellen!
DJ TimStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 9-6-2003
Laatste: 27-11-2012
Berichten: 1105
22-7-2004 14:14
Jij ook al? Ik heb zo'n beetje iedere tent in A'dam wel gezien van mijn 16e tot mijn 19e wink ;) Wat ik er altijd jammer aan vind is dat ik nu 24 ben en niet meer zo van uitgaan geniet als vroeger, ben afgelopen zaterdag naar een leuk feest gegaan, maar zit, als ik zelf niet hoef te draaien net zo lief bij vrienden of thuis met een goed boek.
Ik ben niet het eerste wereldwonder maar ben er wel geweest
ReindStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 5-11-2002
Laatste: 16-1-2012
Berichten: 3032
22-7-2004 15:09

DJ Tim schreef:

Jij ook al? Ik heb zo'n beetje iedere tent in A'dam wel gezien van mijn 16e tot mijn 19e wink ;) Wat ik er altijd jammer aan vind is dat ik nu 24 ben en niet meer zo van uitgaan geniet als vroeger, ben afgelopen zaterdag naar een leuk feest gegaan, maar zit, als ik zelf niet hoef te draaien net zo lief bij vrienden of thuis met een goed boek.
Klinkt inderdaad bekend.

Tsja als je de jongste bent word je echt overal mee naartoe gesleept en aangezien de complete vriendengroep een ons kent ons relatie heeft in het dance circuit ben ik echt overal binnen geweest.
Op een gegeven moment heb je alles wel gezien.
Rubix cube moeilijk? Probeer maar eens een universele logitech harmony afstandsbediening in te stellen!
LJ DaAnStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 4-3-2003
Laatste: 16-9-2020
Berichten: 627
22-7-2004 16:48

Reind schreef:

Aboutdj.nl DJ Equipment review site
Zo Reind, een domein?
Fouten in deze tekst dienen ter vermaak van de lezer.
DJ-IpkissStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 1-2-2003
Laatste: 23-7-2012
Berichten: 320
22-7-2004 22:01

LJ DaAn schreef:

Reind schreef:

Aboutdj.nl DJ Equipment review site
Zo Reind, een domein?
ja zeker, Als je ingeschreven had in zijn mailinglist(of niet wink ;) ) had je een mailtje ontvangen dat het verplaatst was!

Gefeliciteerd Reind.

Terug naar forum Reageer (zonder quote)